JJK:
2020. 12. 05. Szombat
Körülbelül vagy három órán keresztül itt ülök és próbálom megcsinálni ugyanazt, aztán elkezdem az ujjaimmal „elővarázsolni” a tüzet. Sikertelen. Azonban most sikerül egy pici lángot csinálnom. Azért sikerült, mert kezdek idegbe jönni. Szóval, ha mérges vagyok, akkor tudom ezt csinálni. A dühöm táplálja. Ez nem jó. Valahogy... talán.. idomítanom kéne a tüzet?
Egy gyors relax után újból neki állok. Leülök a szobám közepére, holt nyugalomba, ki~be fújom a levegőt. Ezt megunva görnyedek össze.-Kook, minden oké?-szól az ajtó mögül Hyo.
-Igen, persze. Gond van?-terülök szét a földön.
-Nincs. Majd gyere le mesét nézni-és már itt sincs.
∅CSETTINTS!∅
Felülök és hülyén nézek körbe. Ki ez?
∅CSETTINTS A KURVA ÉLETBE IS MÁR!∅
Sóhajtva megteszem. Csettintek.
∅LÁTOD?∅
Konkrétan most „idomítom” a tüzet.
Igen.
Ég.
Sikerül.-Ki vagy?-kezdek hangosan beszélni.
∅ÉN?∅
-Igen, te.
∅ÉN? A HAVEROD ÖCSISAJT∅
-Nem lesznek képzeletbeli barátaim.
∅ÉN NEM IS AZ VAGYOK∅
-Akkor?
∅ÚGYMOND A SEGÍTŐD∅
-Segítőm?
∅IGEN. SEGÍTEK RÁJÖNNI, HOGY MILYEN KÉPESSÉGEID VANNAK∅
-Képességek?
∅IGEN. KÜLÖNLEGES KÖLÖK VAGY∅
-Úgy beszélsz mintha száz éves lennél.
∅IGAZÁBÓL... ÖTEZER ÉVES∅
-HOGY MI VAN?!
∅KEZDETEK ÓTA MEGVAGYUNK. NEM CSAK ÉN LÉTEZEK. VANNAK HOZZÁM HASONLÓIM. ÉRZÉKELJÜK EGYMÁST, HA AKAROD SZÓLOK HA LESZ A KÖZELEDBEN∅
-Stop! Ez egyszerre sok.(JungshookXD)
∅OKÉ. HAGYLAK HOLNAPIG. KÉSZÜLJ FEL, HOGY ZAKLATNI FOGLAK. SZEVASZ KÖLÖK∅
Nem köszönök el.
Mi van velem? Az ilyen embereket, hogy hívják?
Újra elkezdek csettinteni, de most szétnyitom a tenyerem.
Megmarad.
Elkezdek játszani a tűzzel, jó érzés. Elfekszem a placcon és úgy játszom tovább. Szinte már gyerekesen fekszem itt. A mosolyom, a szemeim, a kuncogások.. szinte gyerekes, de tetszik ez az érzés. Régebben erről mennyit álmodtam.
Egyre boldogabb vagyok ettől, a lángom is nagyobb, ezért lejjebb kell vegyem. Annyira boldog vagyok most.Sötét szobámban ülök a padlón, a nyitott ablakkal szemben, becsukott szemmel. Valaki bejön, de mire kinyitom a szemem nem látok senkit. Felállok és a villanyhoz megyek..
YOU ARE READING
I'm Not Afraid Of You!-VKOOK
FanfictionEzt a várost fura lények környékezik meg. A lakosság 10%-a természet feletti lény pl.: démonok, vámpírok, vérfarkasok és ehhez hasonlók, vagy kötödők. Eddig békében éltek, de kezdenek a dolgok megváltozni... _Top:Taehyung _Bottom:Jungkook _Kitalált...