Nézzétek el a rímeket, valamit össze kellett csikarnom. Jó olvasást!
JJG:
Ahogy egymással szemben állnak és szemeznek megrémít. Ugyan Taetől nem félek, de az idegentől annál jobban.
-És csodálkozol, hogy anyáék kidobtak anno?-szűri ki a fogai közül.
-Azzal mi van? Majd téged is kifognak-nevet fel.
-Anyám miattad halt meg majdnem!-lép hozzá közelebb.
-És mégis te vagy hibrid! Mi ez, ha nem igazságtalanság?-néz rám tettetett gondolkodó arccal.
-Őt végképp hagyd ki ebből!-szólal fel a belső alfája.
-Hihihi~, nézd már, szerelmes a Kicsike!-kiált fel vihorászva.
-Tűnj el a városból! Minek jöttél vissza?-vicsorog.
-Oh, tényleg!-komolyodik meg, őszintén.
-Baj van. A bölcs jóslatot kapott és érintettek vagytok benne-néz ránk jelentőség teljesen.
-Mi van? Ennél jobbat nem tudtál kitalálni?-nevet fel idegesen a párom.
-Taehyunt, komolyan mondom. Anyáékkal már beszéltem, ott van a bölcs is. Apa mondta, hogy randin vagy, ezért megkérdeztem, ki az. Így elmentem Jeonékhoz, de nem voltatok ott. Az illatotokat követtem, bár nehezen, mert igen halványak voltak-meséli el.
De tényleg. Mesélős hangnemmel.
-Ezt nem hiszem el. Jeongguk, menjünk!-fog a csuklómra és elkezd húzni.
Társaságunk új tagja mögöttünk jön, így hallom minden egyes szavát.
-Dühös a Kicsi. Sokszor szokott ilyen lenni. Bátyó lévén mindig cukinak tartottam. Most is-mondja nekem, közben Taet nézi, mikor fordul hátra.
-Ekkora a baj, hogy nem is törődik azzal, amit mondasz?-kérdem halkan.
-Sajnos tényleg nagy a baj. Na, de!-csapja össze tenyerét.
-Mivel még nincs itt a komolykodás ideje, mesélek róla pár sztorit gyerekkorából!-mosolyodik el ördögien.
De az a pozitív, mint akit szivatni akar.
-Előtte lenne egy...
_Ne haragudj, Szerelmem, de ne most akarj kikérdezni. Ha lenyugszok, elmondok mindent-a "Szerelmem" szó hallatán, pillangók röpködnek a hasamban.
Igen, azt hiszem, totál szerelmes vagyok.
-Kicsi Tae, három éves volt, amikor egy kis medencében szórakoztunk. Egy darabig még el is voltunk, aztán hirtelen észre vettem, hogy buborékos a víz. Egy ideig gondolkodtam, Tae ártatlanul játszott. Aztán a háta mögül elkezdtek jönni a kis barna krokodilok-borzong meg.
Ez a faszi nem százas.
-Én naivan azt hittem Öcsikém eldugta őket előlem, így boldogan nyúltam hozzá, el is felejtettem, hogy min is törtem a fejem. Megmarkoltam, épphogy a számba raktam volna azt, mikor megcsapott a bűze. Azok a kis barna krokodilok, szar darabok voltak!-kiált fel, én Taehez közelebb megyek, de Taehyun utánam jön.
-Akkor, abban a pillanatban, hat évesen torkom szakadtából üvölteni kezdtem, hogy-itt a két tenyerével egy tölcsért formál, abba készülve beszélni.
-ANYA, TAEHYUNG BESZART!-ordított a fülem mellett, én viszont izomból hasba könyökölöm, így lemarad egy kicsit.
-De, hát, kérem szépen, éppen meséltem!-háborodik fel, lassan feltápászkodva.
YOU ARE READING
I'm Not Afraid Of You!-VKOOK
FanfictionEzt a várost fura lények környékezik meg. A lakosság 10%-a természet feletti lény pl.: démonok, vámpírok, vérfarkasok és ehhez hasonlók, vagy kötödők. Eddig békében éltek, de kezdenek a dolgok megváltozni... _Top:Taehyung _Bottom:Jungkook _Kitalált...