2021. 01. 11. Hétfő, délelőtt
JJG:
Letelt a téli szünet. Jinnel battyogok az iskola felé, átbeszélve a szünet napjait. Mint kiderült, Mr. Kimmel beszélgettek egész szünet alatt. Egyszer találkoztak is. A tanár úr is kedveli jó barátomat, így csak annyit tanácsolok neki, hogy legyen óvatos és ne mondja el másnak. Hevesen bólogatva adja tudtomra, megértette. Hevesen gesztikulálva magyaráz arról, hogy most igencsak hajtanunk kell magunkat, hiszen itt a nyakunkon a félév. Nekem ez nem nehéz, viszont ő pár tantárgyból felszeretné húzni magát, mivel a szülei kicsit szigorúak tanulás terén.
-Helló!-köszön ránk Jimin.
-Szerintem rossz emberhez jöttél-nézek rá furán.
-Veled akarok beszélni!-mutat rám.
-Értem-intek Jinnek, hogy menjen előre.
-Mit csináltál Taehyunggal?-néz rám vádlón.
-Nem hinném, hogy tettem volna bármit is. Már nálam is ilyen volt. Beszéltünk egy témáról, ami felzaklatta. Nem én hoztam fel, más okok miatt. Velem is olyan..fura..-nézek magam elé gondolkodva.
Az elmúlt két és fél hétben eltávolodtunk. Együtt aludtunk, egy légtérben tartózodtunk, de nem beszéltünk sokat.
-Jeon, ha valami baja lesz, te leszel érte a felelős!-morog rám és...
Ez hova tűnt? Csak nem..? Mégegy vámpír? Sóhajtva indulok az épület felé. Beérve hallom, amiket sutyorognak a barátomról.
-Tudtátok? Seokjin az egyik tanárba szerelmes!
-Undorító!
-Seggnyaló!
-Vajon melyik tanár lehet az?
-Az ilyenek egy jó nagy adag verést érdemelnek!
És ehhez hasonló mondatok terítik be az egész udvart. Felgyorsítva lépteimet megyek a termünkbe, hogy Jint megnézzem, de nem találtam a padunknál. Egyből a mosdó felé veszem az irányt, folyosó közepénél a fülem hangokat hall a helyiségből. Berontva azt látom, ahogy verik a mondhatni legjobb barátom. Düh átjárja az egész testem, így az egyik támadónak elkapom a karját és a háta közepére kifordítom. Felkiált, amire társai is felfigyelnek, abba hagyva a verést. A másik kettő elindul felém, de erősebben nyomom fel karját, mire megtorpannak. Hirtelen ismét kicsapódik az ajtó.
_Fogd vissza az odorod!-szól rám Taehyung.
Meglepődve engedem el a srácot, aki össze esik.
-Tűnés innen! Most!-üvölt fel az újonnan érkező.
Ki is rohannak, én pedig Jinhez megyek, hogy össze kaparjam. Ájulás szélén van.
-Jin! Bírd ki még egy kicsit!-veszem fel.
-Mi volt itt?-kérdezi a harmadik személy.
-Szerinted?!-csattanok fel.
-Ne beszélj így velem!-lesznek vörösek a szemei.
-Úgy beszélek ahogy akarok!-mordulok fel.
-Tudd hol a helyed Omega!-emeli fel a hangját.
-Attól, hogy a tiéd vagyok, nem jelenti azt, hogy úgy beszélsz velem, ahogy akarsz-jelentem ki.
YOU ARE READING
I'm Not Afraid Of You!-VKOOK
FanfictionEzt a várost fura lények környékezik meg. A lakosság 10%-a természet feletti lény pl.: démonok, vámpírok, vérfarkasok és ehhez hasonlók, vagy kötödők. Eddig békében éltek, de kezdenek a dolgok megváltozni... _Top:Taehyung _Bottom:Jungkook _Kitalált...