➕1⃣6⃣∅4.chapter∅➕1⃣6⃣

439 29 5
                                    

JJG:

2020. 12. 06. Vasárnap

Reggel örömmel veszem észre, hogy nincs mellettem Taehyung, ezért kelnék is fel, de lefejelek valakit. És az a valaki Kim Tae Hyung.

-Hogy lehet ilyen kemény a fejed?-dörzsöli a fejét, mellém dőlve.

-Ja tényleg, stréber vagy-nevet fel.

-Látom kijózanodtál..-morgom magam elé, én is fejemet dörzsölve.

-Na, ja. Baby..-emlékszik mindenre?!

-Mond csak, biztos, hogy vedeltél tegnap este?-kérdem az ágyról lelökve.

Rossz a reflexe. Eddig mindig gyors volt, most meg be van lassulva.

-Ittam, csak keveset-mászik fel vissza az ágyra és lefog.

-Kim, ezt most azonnal befejezted..-morgom fel nézve rá.

-Ugyan már Kookie, tudom, hogy tetszik-nyalja meg az ajkait.

-Vicces..-rúgom tökön.

-Ahh..-szorítja össze a szemét, össze húzza magát, a nemességét fogva dől mellém.

-Mondtam Kim. Nem szórakozol velem-sziszegem.

-Bekeményítünk? Inkább gyere korrepetálni-mosolyog önelégülten és már nem is fájdalja a tökét.

-Jól van. Fél óra és kész vagyok..-faszomnak sincs kedve.

De tényleg.

-Abból több lesz-forgatja meg a szemeit.

-Nem lány vagyok, világos?!-morgom oda neki, közben kiveszek egy alsót, nadrágot és egy felsőt.

-Jól van már Mrs. Morcikirálynő-forgatja a szemét.

-Inkább takarodj, amíg szénné nem égetlek..

Mint valami pióca.

-Ajj már Kookie, ne legyél morci-suttogja a fülembe mögöttem és derekamra teszi a két kezét, magához húzva erősen.

-Kim. Takarodj innen, most!-sziszegem neki.

-Miért tenném? Hiszen tetszik neked, amit csinálok. A bőröd teljesen libabőrös, a szívverésed gyorsul, a tested felmelegszik, hevesebben veszed a levegőt, néha megremegsz, mégsem veszed észre őket. Csak figyeld meg jobban..-suttog a fülembe amit megnyal és meg is érzem azt a kis borzongást.

⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜

❗❗FIGYELEM! MEGKÉREM MINDEN KEDVES OLVASÓMAT, HOGY AKI NEM BÍRJA A +16/+18-OS/AS DOLGOKAT,  GÖRGESSE ÁT A KIJELÖLT RÉSZIG! MEGÉRTÉSEDET KÖSZÖNÖM!❗❗

➕1⃣6⃣❗❗

Valóban libabőrös vagyok suttogásától, gyorsabban a ver a szívem a közelségétől, melegebb a testem az érintésétől, hevesebben veszem a levegőt az illatától és borzongok a lehelletétől. A testem lehet élvezi, de én nem.
Taehyung a nyakam kezdi puszilgatni, lassan simogatva az oldalam, amire az előkészített ruháim kiestek kezeimből. Lassan a pólóm alá csúsznak kezei, közelebb és közelebb húzva magához, közben az ágy felé tol.
Az ágy előtt állunk, mikor a kavicsaimat is elérte, amit azonnal morzsolgatni kezd, be nem fejezve a nyakam kényesztetését. A lábaim elkezdenek enyhén remegni, kiráz a hideg. Fejem Taehyung vállára döntöm, Ő pedig ezt kihasználva fér jobban hozzá a nyakamhoz. Hirtelen lök egyet a csípőjével, így konkrét négykézláb ráesek az ágyra, a mögöttem lévő pedig jön utánam és úgy folytatja tovább, amit elkezdett. Amíg én próbálom magam megtartani, addig Ő elengedi a kavicsaim, simogatni kezdi a mellkasom, ezzel egy kisebb nyögést kiadva magamból. Alkaromra támaszkodom tovább, kinyomva a fenekem, teljesen hozzá nyomva az álló tagjához. Taehyung morogva egyet lök ismét a csípőjével, hangosabb nyögést kiadva.
Nem tudom, hogy hogyan és mikor lettem ilyen, de eléggé meglepődök magamon.
A felettem lévő már a pólómat lehúzza rólam, lassan végig simítva a tarkómtól a hátamig, utána az oldalamon és a mellkasomon, hasamon, le az alhasamig. Minden egyes simogatásnál a nyakamnál kezdi, ami miatt ribancokat megszégyenítően tolom ki a hátsó felem még jobban Taehyung ágyékának és kiráz a hideg tőle. Taehyung végig csókolja a hátam kisebb-nagyobb szívásokat hagyva rajtam. Alig bírom magam megtartani, Ő tart a csípőmtől fogva.
Amint befejezi a hátamon a szívásokat, újból végig simít a mellkasomon, hasamon, alhasamon és a férfiasságomon állapodik meg a keze, amit meg is markol, ezzel egy kibaszott hangos nyögést hallatva számára.

I'm Not Afraid Of You!-VKOOK Where stories live. Discover now