JJK:
2020. 12. 05. Szombat
-JUNGKOOK!-ugrik rám az öcsém.
Mi az Isten?
-Ahh, te barom.. Ez fáj!-lököm le magamról.
-Egy fiú téged keres.
-De hát szombat van!
-Igen. Na pattanj!
-Omoo.... Jól van..-szállok ki az ágyból, elővettem egy rövid nadrágot, menet közben felvettem magamra.
-Idő?
-08:30-Jézus fasza.
Ki zaklat ilyenkor?!
-Ősök?
-Már elmentek dolgozni.
-Lányok?
-Alszanak.
-És te hogy hogy ébren vagy?
-Felkeltem csengőre-néz félre.
-Nem szoktál felkelni rá-állunk meg az előtérnél.
-Csak..
-Ne hazudj! Soha nem köptelek be anyuéknak, mi változna?
-Csak egy srác volt itt..
-Hmm.. Ezt majd megdumáljuk-majd nyitom is ki az ajtót.
Kellemes idő van, korán reggel. Rövid nadrág meg egy póló, reggel hétkor, tél elején így megyek ki. Nem vagyok normális..
Mivel nincs a személy az ajtó előtt, a kapuhoz kell menjek. Komótosan kimegyek, majd a kapuajtó előtt megállok. Felemelem a fejem és meglepődök.-Hello, Jeon-int egyet hanyagul.
Fel van öltözve rendesen, mégis inkább veri a víz.
-Hello?-köszönök neki furán.
-Mit akarsz, Kim?
-Szarul állok bioszból és matekból. A tanár azt mondta, hogy korrepetálsz belőle-támaszkodik neki a kapuajtón és a tekintetemet fürkészi, ami nem mond semmit.
Hogy az a..
-Értem. De ehhez a beleegyezésem is kellene, nem?-vonom fel az egyik szemöldököm.
-Nem. Most kivételt tesz. Engem muszáj különben megbukok..-forgat szemet.
-Szóval kötelező lett neked Jeon-vigyorog a pofámba.
Te szemétláda..
-És ha nemet mondok?
-Úgyse teszed-mondja magabiztosan.
Oh, hogy rugdosnálak tökön..
-Nincs más választásom-forgatok szemet.
Csak elmosolyodik.
-Holnap a suli előtt tali ugyan ilyenkor-ugyan ilyenkor!
-Nem szükséges..
-Akkor, hogy akarsz eltalálni hozzánk?
Oh, hogy az a...
-De..-kapja el az arcom és úgy húz magához.
-Jöhetek én ide..-suttogja az ajkaimra.
Én meg csak az íríszeit tudom nézni, amíg Ő az ajkaim. Hirtelen vörössé válik a szemszíne, ami meglep, de valamiért tetszik. Annyira magával ragad, észre sem veszem, hogy nagyon közel van hozzám. Az ajka súrolja az enyémet, lehelletét érzem és hevesen vesszük a levegőt. Már érintené össze őket, de hamar kapcsolok és egy méternyit elhátrálok.
YOU ARE READING
I'm Not Afraid Of You!-VKOOK
FanfictionEzt a várost fura lények környékezik meg. A lakosság 10%-a természet feletti lény pl.: démonok, vámpírok, vérfarkasok és ehhez hasonlók, vagy kötödők. Eddig békében éltek, de kezdenek a dolgok megváltozni... _Top:Taehyung _Bottom:Jungkook _Kitalált...