YEŞİL YURT 'ta İlk Günüm

159 11 0
                                    

Sonunda odama yerleşmiştim fakat her yer çok pisti etraftaki bir kaç kişiden yurt hademesi varmı diye sorduğumda bana gülerek:
-Ingiltere kırallığımı kızım  burası. deyip sözlerine şöyle devam ettiler.
-Burda herkes kendi odasını kendi temizler. deyip gülerek giderler .
Çaresizce odamı temizlerken bir anons sesiyle irkildim.
-Tüm Yeşil Yurt sakinleriiiiii kahvaltı saatiii.
Bu sesi duyduğuma sevinmiştim ,çünkü çok açtım . Yemekhaneyi bulmaya çalışıyorken iki kişinin kavga edişini gördüm ayırmaya çalıştım ama ne çareki gözleri hicbir şey görmüyor kendilerime zarar verirken çevredekilerede zarar  veriyor...
Birden bir ses ile herkes donup öylece kaldı.
Aman Allah'ım bu kimin sesiydi?
Hızlıca geldi ve gelir gelmez herkes kaçışmaya başladı.
Taki birbirinden habersiz 2 masum kız kalıncaya kadar.
Biri bendim biride Almina .
Almina'da yurta yeni yerleşmişti.
Kader ortağım olmalıydı.
Birbirimize bakarken 10-15 saniye dalmışız
Müdürün
-Siz ne yaptığınızı zannediyorsunuz ?
demesiyle ikimizde irkildik.
Olan biten herşeyi anlattık anlatmasınada bizi dinleyen kim
Ne desek dinlemiyo sürekli bizi tersliyordu .
Sonrasında şöyle söyledi:
-Yeter artık bu yurttanda yurttakilerdende  bıktım,her gün yeni bi olay .deyip sözüne şöyle devam etti.
-Düşün önüme. diyerek bizi birden bir odaya itti ve kapıyı kapadı ne olduğunu anlamadan ,
Almina şöyle söyledi:
-Merhaba be Almina yurta yeni yerleştim bu yurtun bu ceza tarzlarından bende haberdarım bizi karanlık odaya kapamış olabilirlemi ?
dedi.
Bende sözüme şöyle başladım.
-Mehaba be  Eyşan yurtun ceza larından bir kaçını bende biliyorum sanırım sözlerinde haklısın diyere sözüme şöyle devam ettim.
-Sencede burası çok ürkütücü degilmi ?
diyerek sözümü bitirip çaresizce ikimizde bizi buradan çıkarmalarını bekledik. O    geceyi hiç unutmam ikimizde nasıl korkmuştuk birbirimizin hem kader ortağı hemde yoldaşı olmuştuk.
Artık yalnız değildim.
O vardı (Almina)

 

YEŞİL YURT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin