Resmen bir devir daha kapanmıştı.
Neler mi ?olmuştu .
Almina'nın yurttan ayrılması ile ben kahrolmuştum . Bir kaç haftadır durgundum.
Ondan ayrılmak beni çok üzmüştü.
Bunu farkeden ogretmenim benimle artık daha da çok ilgileniyor yalnızlığımı üzgünlüğümü unutturmaya çalışıyordu.
Bunun üstüne birkaç gün daha geçmişti. Almina'yı artık düşünmüyor onu unutmaya çalışıyordum.
Belkide benim bunca sevgimi haketmiyordu .
Artık derslerime yoğunlaşmıştım öğretmenimle daha sık vakit geçirmeye ve bol bol kitap okumaya başlamıştım bunun haricinde de bir hayal kurmuş hayalimi gerçekleştirme yolunda kendime söz vermiştim.
Bu konuda bana en çok destek veren canım öğretmenin Jessicca idi .
Evet öğretmenim bir İngiliz'di .
Onunla birlikte hayaller kurmaya başlamış ve günden güne daha da yakınlaşmıştık .
Birazda hayellerden bahsedelim mi ?
En büyük hayalim Türkiye'ye gidip kendime yepyeni bir hayat kurmaktı.
Bu konuda öğretmenim Jessicca ' da beni hayalim konusunda çok destekliyor oda benimle birlikte Türkiye'ye gitmek istiyordu .
Birlikte kurduğumuz bu hayaller belkide bir gün gerçek olacaktı.
"Hayaller gerçekleştirilmek içindir "
Haftalar aylar geçti artık her yeni gün diğerinden daha güzeldi.
Yoksa bu gün diğer bütün günlerin en güzeli miydi?
Bence öyleydi.
Çünkü bugün hayallerimin gerçekleşeceği gün evet gidiyordum.
Artık kurtulmuştum bu yurttan ,bu şehirden, bu ülkeden ...
Gidiyorduk Jessicca ablamla evet artık o benim sadece öğretmenim değildi. Annem ,babam ,ablam ,arkadaşım HERSEYIM olmuştu.
Nasıl mı? gidecektik .
Jessicca ablam beni evlat edinmişti.
Artık bir hayat onunlaydım.
"Annecim artık hiç merak etme kızın yalnız degil"
Türkiye'ye gideceğim mutluluğuyla eşyalarımı toparlar iken yurttan çıkış işlemlerim tamamdı bile.
Bu gece yolculuk var...
Türkiye yolcusu kalmasınnnnn !!
Ahhhh
Aman Allah'ım sonunda hayallerim gerçek mi oluyordu .
Yolculuk gece olacağından direk havalimanına gittik sefer uçağımız neredeydi.
Heyecanla yolculuk yapacağımız uçağa doğru ilerledik.
Koltuklarımıza oturmuş yolculuğun başlamasını beklerken yolculuk sırasında izlemek için film seçiyorduk. Sonunda yolculuk başlıyordu.
Uçağın kalkması çok eğlenceliydi.
Jessicca ile yolculuk sırasında film izleyip sohbet etmiştik. Uçağın inmesine çok az kalmıştı.
Resmen yepyeni bir hayat!
Aklımdan geçen birkaç şarkı sözünde şu bölümler dilime takılmıştı."Bu masalda mutluluk var
İnanırsan var olurlar
Tutun bana nolur korkma
Bu masalda mutlu son var
Sen de benim yarınım var
İnan bana nolur korkma"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEŞİL YURT
ActionEyşan adlı bir kızın ailesi mafya tarafından öldürülüyor ve Eyşan'ın hayatı tamamen değişiyor. Bakıcısı tarafından YEŞİL YURT 'a yerleştirilen Eyşan'ı bakalım yeni hayatında neler bekliyor?