Ailemin Ölümü

227 11 0
                                    

Yurta yerleşmemi anlatmaya başlamadan önce size biraz ailemin ölümünden bahsedeyim.
Babam ünlü Binbon şirketinin kurucusudur ve ilk başlarda herşey çok güzel giderken babamın şirketine gelen denetmen babamın iş hayatını bitirmek isteyen rakibinin bir tanıdığıdır.
Tabi babamın bundan haberi yok.
Denetmen geleceğini bildiği için o gün erkenden kalkar. Hazırlanır ve kahvaltı bile yapmadan hemen yola çıkar.
Şirkete ulaştığından kısa bir süre sonra denetmen gelir ve babamın yaptığı bütün çalışmaları kötülüyerek hem babamın moralini bozmak ister hem de yer aldığını projelerden ayrılması ,başardı elde edememesi için elinden geleni yapar. Her geçen gün babamın eve geldigindeki o üzgün suratı hem beni hem de annemi çok üzerdi. Artık babamın işleri kötüye giderek büyük bir çıkmaza girer.
Borçlanır, evimize şirketimize haciz gelir. Yoksa babamın yıllardır bizim için gecesini gündüzüne katıp buralara kadar getirdiği şirketi elindenmi gidiyordu?
Artık babam için her şey çok zordu.
Şirketini kaybetmek istemiyordu , çok paraya ihtiyacı vardı, bankalardan para çekmesine rağmen halen epey para lazımdı. Şeytana uydu ve mafyadan borç aldı. Evimizi ve tüm mal varlığımızı kurtardı kurtarmasınada mafyadan aldığı onca parayı nasıl ödeyecekti.
Mafya babamı para konusunda sürekli sıkıştırıyor ve tehdit ediyordu. Babam artık Londra'da güvende olmadığımızı düşünerek Türkiye'ye doğup büyüdüğü ülkeye gitmemiz gerektiğini düşünüyordu fakat bir sorun vardı ben ingiliz vatandaşı sayıldığım için ve pasaportum olmadığı için   beni burada bakıcım ile bırakması gerekliydi . Sonra dönüp beni alcağı düşüncesiyle annem ile yola çıktılar. Günler haftalar geçtikten sonra o acı haber geldi.
Babamın borç para aldığı mafya ailemi hava limanında vahşi bir şekilde katletmişti sonrasında olanları bilmem. Tüm bunlarıda bana anneanem anlatmıştı. Anneanemide geçen hafta kaybettik malesef.

YEŞİL YURT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin