Uçağımız indi. Birazdan bizde inecegiz.
Bir 10 dakika sonra herkes inmeye başladı. En son uçaktan inen bizdik .
Almina 'lar bize geleceklerdi ve onlarla akşam dışarıda birşeyler yiyecektik .Ben fazla belli etmiyordum ama hâlâ eski evimize gittiğimizde o notun etkisinden çıkamıyordum.
Uçaktan indik ve bir taksi bulmak için caddeye doğru ilerledik .
Taksiler tırın tırın geçiyor hiçbiri durmuyordu .
Bizde birazdaha ilerledik fakat elimizdeki valizlerle daha fazla ilerlememiz mümkün değildi.Sonunda boş bir taksi durdu ve bindik evimize ulaştıktan sonra yerleşmeden bir duş alıp uzandık. O kadar yorgundukki elimizi kıpırdatmaya halimiz kalmamıştı.
Yaklaşık 2 saat uyumuşuz.
Kapının çalmasıyla uyandım.
Bir kargo gelmişti imza atıp kargoyu aldım .
Içinden birkaç not ve değişik objelerde vardı.
Ne olduklarını pek anlamamıştım yazılarda başka bir dildi bilmediğim bir dilde yazılı olduğu için okuyamadım.
Hemen Jessicca'yı uyandırıp ona sordum .
Eyşan:
-Jessicca uyan sana birşey göstereceğim.
Jessicca:
-Ne oldu Eyşan?
Eyşan:
-Bir kargo geldi bir baksana.
Jessicca:
-Getir bakalım bakayım. Bunlarda ne böyle.
Eyşan:
-Bilmiyorum bu notlarda birşeyler yazıyor .
Jessicca:
-Evet birşeyler yazıyor ama ben pek anlayamadım neler yazdığını.Bu konu hakkında baya konuşmuştuk
Almina ve teyzesi ilede konuştuk fakat yazanlardan hicbir şey anlamamıştık.
Aceba bunları bize kim yollamıştı?
Saat ilerlemiş ve artık akşam olmuştu.
Akşam için bir restoran dan yer ayırtdığımız için hazırlanıp yola çıktık.
Yemektede bu konudan bahsetmiştik.
Leziz bir akşam yemeğinden sonra birde bu konu ile kafamı dolduramazdım belkide öylesine birşeydi deyip sohbetimize devam ettim .
Restorantın kapanış saatine yakın restoranttan ayrıldık.
Eve geldiğimizde saat geç olmuştu ve yarında erken uyanmamız gerekliydi hem okulumuz vardı hemde Almina ve teyzesi ile alışverişe gidecektik bundan dolayı hemen uyuduk.Zırnnnn zırnnnn..
Alarm beynimi kemiriyordu adeta .
Uyandım ve diğerlerinide uyandırıp hazırlanmaya başladık .
Kahvaltımızda yapıp okula gitmek üzere evden ayrıldık.
Dersler gayet güzel geçmişti.
Almina ile eve dönerken küçük ve çok tatlı bir kedi bulduk .
Atağı sanki biraz yara içindeydi.
Onu önce eve götürdük sonrada veterinere .
Veteriner ciddi birşey olmadığını fakat birkaç aşı yapaması gerektiğini söyledi.
aşılarını olduktan sonra onu evimize götürdük.
Ne tatlı bir kediydi
Kedi ile uğraşırken bizim alışverişte havada kalmıştı sanki.
Alışverişi ertesi güne bırakmıştık.
Öncelikle evimizde kedi için bir alan oluşturup sonrasındada ona mama almamız gerekliydi .
Almina ile ben hemen aşağıdaki marketten mama aldık Jessicca ve Almina'nın teyzesi Aysu Hanımda kedinin evi için birkaç malzeme bulmuşlardı.
Evi ni halletmiştik fakat bir eksik vardı.
Kedinin ismi ne olacaktı?
Sesler yükselmeye başladı
Aysu Hanım:
-Boncuk olsun bence.
Almina:
-Teyzecim herkes kedisine aynı ismi veriyor biraz değişik olmalı.
Eyşan:
-Mandalina olsun mu ? Baksanıza aynen mandalina gibi kokuyor.
Jessicca:
-Evet öyle.
Almina:
-Bencede Mandalina olsun.Böylece kedimizin isminede karar vermiş olduk.
Almina ile sohbet ederken...
Almina:
-Eyşan okullar birkaç gün sonra tatil olucak seninle tatile mi gitsek?
Eyşan:
-Gerçekten süper bir fikir .
Hadi gel Aysu teyzene ve Jessicca'ya da soralım.Yaklaşık yarım saat kadar tatil hakkında sohbet ettik.
Ve en sonunda izni koparmıştık 1 hafta sonra okullar tatil olacağı için tatil gerçekten iyi bir fikirdi.
Ayrıca bu hafta karne haftası olacağı için ders işlemeyecektik. Bundan dolayı okula da gitmek istemedik.
Karne gününe kadar alışverişlerimizi yaptik biletlerimizi aldık otelimizi bile ayırtmıştık. Anlıyacağınız tatil için hazırdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEŞİL YURT
AcciónEyşan adlı bir kızın ailesi mafya tarafından öldürülüyor ve Eyşan'ın hayatı tamamen değişiyor. Bakıcısı tarafından YEŞİL YURT 'a yerleştirilen Eyşan'ı bakalım yeni hayatında neler bekliyor?