Neler yaşamışım neler.
Bugün benim için çok özel ve çok anlamlı bir gün.
Çünkü bugün benim doğum günüm 17. Yaş günüm.
Hayatıma kimler girdi kimler çıktı .
Kalıcı olan tek kişi Jessicca idi.
Onunla birlikte ne badireler atlatmıştık.
Tüm kötü anılarıma rağmen mutluyum.
Bugün tam 8 yıl öncesine dönücem.
Londra'ya Yeşil Yurt 'ta gidicem tüm iyi, kötü anılarımın olduğu o yurta yıllar sonra bugün.
Kimbilir neler değişmişti.
Kimler gelip kimler geçmişti.
Ama orası benim için hep aynıydı.
Yeşil Yurt 'ta gitmek, 17. Yaş günümü orada geçirmek Jessicca'nın fikriydi.
Biz çoktan uçağa binip yola çıktık bile.
Orada çok sevdiğim bir orman var, ormanın yanında çok tatlı konaklama tesisileride mevcut. Öncelikle oraya gidip yerleşmemiz sonrasındada Yeşil Yurdu ziyaret etmemiz gerekliydi .
Uçakta şarkılar dinleyip film seyretmiştik.
Zamanın nasıl geçtiğini farketmemiş ve
vardığımızdan habersiz hâlâ film izliyorduk ki hostesin
-Merhaba efendim uçağımız iniyor hazırlanın lütfen . demesiyle irkildik ve bizde
-Merhaba teşekkürler hemen hazırlanıyoruz. deyip yiyecek ve birkaç diğer eşyalarımızı topladık ve sıkıca oturduğumuz yere tutunduk.
Kısa bir süre sonra uçak iniş yaptı .
Ucaktan inip bir taksi bulmak için biraz yürüdük gördüğümüz ilk taksiye bindik ve gideceğimiz yeri tarif ettik.
Yaklaşık 1 saatte ormana ulaştık.
Taksiciye ödemesini yapıp konaklama tesislerine doğru ilerledik.
Jessicca:
Merhaba biz iki kişilik bir osa istiyoruz.
Danışman:
Tabi efendim sizi hemen odanıza yöneltiyorum.
dedi ve odamıza geldik.
Bahşişini verdik ve yerleşmeye başladık.
Jessicca: Eyşan gelmemiz ne güzel oldu degilmi . Ben çok özlemişim Londra'yı .
Eyşan: Evet, çok heyecanlıyım . Bian önce yurta gitmek istiyorum. dedim ve odamıza yerleştik. Birazda istirahat edip yemek yedik. Saat geç olmuştu biraz sohbet edip uyuyacaktık.Sabah olur....
Jessicca: Eyşan uyan tatlım kahvaltıya gideceğiz.
Eyşan : Tamam geliyorum.Leziz bir kahvaltıdan sonra odamıza çıkıp hazırlandık.
Yeşil Yurt 'ta doğru birazdan yola çıkacaktık.
Bizim için bir taksi istedik.
Taksi geldiğinde binip yurta doğru yolculuğa başladık .
Gerçekten çok heyecanlıyım .
Yol boyu heyecandan elim ayağım titredi.
Yolculuk bitti.
Ordayız.
Gerçekten tanıyamamıştım , heryer herşey çok değişmiş.
Etrafa bakındım , gördüğüm herkesle konuşmak birzamanlar burada yaşadığımı anlatmak istiyordum.
Odamın olduğu kata çıktım odamın yerini hiç unutmamıştım.
Benim odamda şimdi çok tatlı bir kız yaşıyordu. Onunla tanıştım sohbetler ettim . Hediye verdim . Çok tatlı sohbetlerimiz olmuştu.
Aklıma birden Almina ile olan anılarım gelmişti.
Aceba şimdi nerdeydi ? Yaşıyor muydu?
Yaklaşık 3-4 saat yurtta anılarımı canlandırıp yeni anılar edinmiştim.
Jessicca'nın akşam benim için çok güzel bir organizasyonu varmış. Çok mutlu olucağını söylüyordu .
Gerçekten merak etmiştim.
Akşama çok da yoktu aslında akşam için biraz alışveriş yapıp kaldığımız yere gittik . Ben hazırlamıştım
Heyecanla süprizi bekliyordum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEŞİL YURT
ActionEyşan adlı bir kızın ailesi mafya tarafından öldürülüyor ve Eyşan'ın hayatı tamamen değişiyor. Bakıcısı tarafından YEŞİL YURT 'a yerleştirilen Eyşan'ı bakalım yeni hayatında neler bekliyor?