Okula ulaştıktan kısa süre sonra sınıfta öğretmenimi beklerken birandan da Almina ile sohbet ediyordum.
Öğretmem sınıfa girer girmez ilk günaydını ben söylemiştim.
Bunun içinde çok mutlu olmuştum nelere mutlu oluyordum .
Artık azla yetinmeyi öğrendiğimden küçük şeylerle bile mutlu olabiliyordum.
O bana annemin yokluğunu hiç hissettirmiyor ve bana aynen bir anne şevkati ile yaklaşıyordu artık okuldan öğretmenimden hiç ayrılmak istemezken Almina'nın suratındaki o mutsuzluğun sebebi aceba neydi?
Sorduğumda cevap vermek istemiyordu .
Birkaç defa daha sorduğumda herşeyi anlatacağını fakat yurta gittiğimizde söyleyeceğini konuşmasına ekledikten sonra derse devam ettik ve okadar güzel vakitler geciriyordukki zamanın nasıl geçtiğini anlamadan çıkış zilini duyduğumda biraz üzülmüştüm fakat Almina'nın durumunu da merak ettiğim için kitaplarını toparlayıp Almina ile yurda doğru yol almıştık.
Yurda gdigimizde eşyalarımızı odalarımıza çıkarıp sonrada yemeğimizi yedikten sonra bahçeye çıkıp Almina ile biraz dertlenmiştik o bana annesini ve babasını çok özlediğini anlatınca biraz benimde içim burkulmuştu açıkçası.
Çünkü bende ailemi çok özlemiştim.
Havanın soğumasıyla odalarımıza çıkıp ödevlerimizi tamamlayıp birlikte oyunlar oynamıştık.
Akşam yemeği yedikten sonrada Almina ile film izleyip birazda geç uyumuştuk çünkü yarın haftasonu olduğu için erkenden uyanmamıza gerek yoktu.
Sabah uyandıktan sonra öğretmenimi yurtta görmüştüm .
Aceba yurta ne işi vardı?
Yurt müdüründen beni ve Almina'yı alıp biraz yürüyüş yapmak için izin aldığını söyleyince çok mutlu olmuştum.
Hemen Almina'yı da kaldırıp yürüyüşe çıkmıştık çok hoş vakitler geçirdikten sonra saatin farkına varıp yurda dönmemiz gerektiği ni söyleyip öğretmenimizin bizi yurda bırakması ile o gün olanları bir kağıda yazarak ölümsüzleştirmek istiyordum.
Ertesi gün yurtta büyük bir temizlik telaşı olacağından habersiz uyuyup sabh 9 gibi uyanmıştım kahvaltı yaptıktan sonra etraftakilerin temizlik yapmasıyla bizde odalarımızı temizlemeye çalışıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEŞİL YURT
AçãoEyşan adlı bir kızın ailesi mafya tarafından öldürülüyor ve Eyşan'ın hayatı tamamen değişiyor. Bakıcısı tarafından YEŞİL YURT 'a yerleştirilen Eyşan'ı bakalım yeni hayatında neler bekliyor?