" Şşşş sessiz ol! "
________
Gözlerimi açtığımda sabah değildi uykumu önceden almıştım bu yüzden gecenin yarısında uyanmıştım.
Yanımda Akın yoktu neredeydi?
Odamızdaki balkona doğru yöneldim Akın sigara dumanını havaya üflerken gözleri beni buldu.
" Uyanmışsın. "
Evet anlamında kafamı sallayıp ilerledim yanına sigara paketinden bir dal alıp yaktım.
" Akın bir sıkıntı var ve sen iyi değilsin. "
" Cemre bunları konuşmayalım çünkü hep sıkıntı var ve hep olacak. "
" Neden bana neden neler olduğunu söylemiyorsun.."
" Sen benim yanımda olduğun sürece hep sıkıntı olacak ve benim başım hep belada olacak anladın mı? Rahatladınmı? Bundan şikayetçi değilim zaten seni yanımda istemeseydim bu kadar çabalamazdım sana hiç bir sıkıntı yokmuş gibi davranmaya çalışıyorum ama başaramıyorum jessy gölge gibi ensende hatta belki burda bile. "
Dedikleri canımı yakarken haklı olması beni dahada fazla üzmüştü yutkundum derin bir iç çekip sevdiğim adama baktım.
Benim yüzümden defalarca ölümlerden döndü onun benim yüzümden ölmesine göz yumamazdım...
Yarın ve ya dahada yakın bir zamanda akından uzaklaşmayı düşünmeye başlamıştım ne kadar doğru bir karardı bilmiyorum ama Akın benden ne kadar uzaktaysa o kadar iyi ve sağlıklıydı.
" İyi geceler. "
Diyip yatağa geçtim...
Bir kaç saat sonra hava aydınlanmış Akın dışarı çıkmıştı.
Bende üstüme bir kaç şey giyip diğer eve geçtim.
Kadın tekrar güler yüzüyle selam verdi gülümseyip selamını başımı sallayarak kabul ettim ve çekinerek yanına gittim.
" Uykusuz görünüyorsunuz.. "
" Ah tatlım zaten öyleyim normalde uyku haplarım olmadan asla uyuyamam ama dün haplarım bitmiş bu yüzden uyuyamadım birazdan eşim hapları geti-"
Çalan kapıyla cümlesi yarım kaldı.
" Hatta getirdi. "
Dedi ve kapıyı açmaya gitti..
Şans ilk defa bu kadar ayağıma gelmişti.
Haplardan bir kaç tane almam lazımdı.
Tekrar yanıma gelen kadınla konuştum
" Rica etsem bende bir kaç tane alabilirmiyim yaşadıklarım normal değil ve gerçekten kabus görmekten sıkıldım rahat bir uyku çekmek istiyorum "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YATAĞIMDAKİ YABANCI ( +18 İÇERİR) 2. KİTAPTIR..
ActionNefret neydi? Ben ondan nefret ediyorum. Lanetli bir gecede yatağıma giren o piçten nefret ediyordum. Ona gitmek istiyordum... Ama ondan nefret ediyordum. ! AİLEM BENİ PEK UMURSAMAZDI O GECE BAŞIMA BUNLARIN GELECEĞİNİ BİLSELERDİ GİDERLERMİYDİ...