" Bak... Herşeyi unut ama unutma uçuruma ittiğini!!! "
________
Aldığım nefesimi veremiyormuş gibi hissediyordum...
Ağzı kanlı köpek hırlayarak bana bakarken hala göremediğim adam arkasındaydı bir kaç adım geri atmaya çalıştım ama vücudum korkudan kas katı kesilmişti ellerim titriyor korkudan ağlayamıyordum bile...
Bir kaç adım geri attım zorlukla..
Ağrıyan bacağım sızlarken göz yaşlarımı hissetmeye başlamıştım...
Arkasındaki adam köpeğin sırtına vurup üstüme gelmesini sağlarken saliselik olay içinde hareket edince daha çok kanayan ve ağrıyan bacağımla koşmaktı...
Yaralı bir bacakla son sürat koşan bir köpekten ne kadar kaçabilirdiniz ki...
En son hissettiğim şey bacağımda hissettiğim köpeğin dişleri ve korkudan bayılmamdı gerisi karanlık...
*****
Gözlerimi açmaya çalıştığımda bu resmen imkansızdı elimi kaldırıp gözümü açmaya çalıştım ama... Gözüm zaten açıktı göremiyormuydum?
" Ne oluyor yine.. "
Diye fısıldadım.
Bacağıma elimi attım pantolonuma elimi atar atmaz elime bir sürü sıvı bulaştı elimi burnuma götürdüm kan kokuyordu...
O anın korkusu aklımda canlanırken gözlerim dolmuştu..
Görüyordum sadece zifiri bir karanlıktaydım.
Bir kaç çıtırdıdan sonra tam altında bulunduğum sokak lambası yandı...
Gözlerim direk bacağıma kaydı...
Pantolonum kan içinde kalmış ama her hangi bir köpek ısırığı değildi geçirdiği pençlerin oyuklarından akan kandı büyük ihtimal.
Ben bayılır bayılmaz adam köpeği durdurmuş olmalıydı yoksa o köpek tek parçamı bulunmayacak hale getirirdi beni.
Üşüyordum..
Duvardan destek alıp kalkmaya çalıştım ama başarısız olmuştum..
Tekrar hızla kalktım tüm gücü sağlam bacağıma verip kalktım aniden gelen bir üşümeyle dişlerim bir birine çarpıyordu gerçekten çok soğuktu.. Hiç bir insan yoktu hala sanki bu gece özellikle beni yanlız bırakmak için herkes gitmiş gibiydi.
Zaten hayatın kanunu bu değilmiydi..?
Zor zamanında hiç bir zaman kimse olmazdı.
Gözlerim dolarken akının ne halde olduğunu düşünmeye başladım..
Acaba beni arıyormuydu diye düşünmek isterdim ama o şuan derin bir uykudaydı ve hiç bir şeyden haberi yoktu.
Topallayarak çıktım ara sokaktan bacağım iyice etkisiz hale geliyor hissedemiyordum bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YATAĞIMDAKİ YABANCI ( +18 İÇERİR) 2. KİTAPTIR..
AzioneNefret neydi? Ben ondan nefret ediyorum. Lanetli bir gecede yatağıma giren o piçten nefret ediyordum. Ona gitmek istiyordum... Ama ondan nefret ediyordum. ! AİLEM BENİ PEK UMURSAMAZDI O GECE BAŞIMA BUNLARIN GELECEĞİNİ BİLSELERDİ GİDERLERMİYDİ...