" Güvenmelimiydim... "
____
Silah sesiyle durdum arkamı dönmeye cesaret edemiyordum. Akın vurulmamıştı bu bir uyarı ateşiydi.
Akının kolu indirmiş eline baktım ve kendimin bile zor duyduğu bir fısıltıyla konuştum.
" 3 diyince... "
Akın kafasını sallayınca bekledim.
" 3! "
Hızla kapıyı açıp koşmaya başladık... Uzun ve karanlık bir koridor daha nefesim kesiliyordu.
Bu sefer uzun karanlık koridor, ellerimde akının elleri, arkamızda hızlı adımlarıyla bize yaklaşmaya çalışan biri vardı.
Ağzımdan kaçan ufak çaplı çığlıklara engel olamıyor gözlerime dolan yaşlar zifiri karanlıkta işimi zorlaştırıyordu.
Arkamızdan düşme sesi gelince sessizleştim.
Tekrar bir kapı çıktı ve hiç düşünmeden açtık arka kapı gibi bir şeydi ve direk ormana çıkıyordu.
Aydınlık gökyüzüne hayran hayran bakarken Akın bir telefonla konuşuyordu ben gözlerimi gökyüzünden alamazken Akın lüks bir araca sürüklüyordu beni.
" Hey bu araba kimin? "
" Sorgulama kurtulmamız lazım yurt dışına çıkıyoruz.. "
"Ne?? "
Hızla bindik ve neredeyse son sürat giden araçla ellerimi karnıma götürdüm açtım ve midem bulanıyordu.
Akının bana uzattığı sandviçi alıp yemeye başladım kendiside yemeğini yerken ayranımdan bir yudum aldım.
Geriye doğru yaslanınca sırtımda bir sızı hissettim aklıma gelen şeyle akına döndüm.
" Akın o küçük kız... Belime bir şey yaptı bakarmısın? "
Akın elindekileri bırakıp sırtımı dönmemi sağladı elini yaranın üstünde gezdirirken aklıma akınla ilk karşılaştığım gün geldi için ürperirken yutkundum..
Felaketti.
"Kahretsin... "
Dedi Akın
"Problem ne? "
" Büyük bir ihtimal bilerek kaçmamıza izin verdiler ve sırtına bir şey saplamışlar ufak bir şey nereye gideceğimizi ve ya nereye gideceğini takip etmek için. "
Yüzümü avuçlarımın içine aldım bir bu eksikti..
Neden sadece neden bu kadar şey neden benim başıma geliyordu ?
" Çıkartacağım ama canın çok yanabilir.. "
" Çıkar tamam ama onlardan o şeyi çıkarınca kurtulmayacağız biliyorsun değilmi. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YATAĞIMDAKİ YABANCI ( +18 İÇERİR) 2. KİTAPTIR..
AksiyonNefret neydi? Ben ondan nefret ediyorum. Lanetli bir gecede yatağıma giren o piçten nefret ediyordum. Ona gitmek istiyordum... Ama ondan nefret ediyordum. ! AİLEM BENİ PEK UMURSAMAZDI O GECE BAŞIMA BUNLARIN GELECEĞİNİ BİLSELERDİ GİDERLERMİYDİ...