פרק 12-כלל חשוב: לא לוחצים לטומי את היד

42 4 5
                                    

טומי פתח לפתע את עיניו,הוא התנשף חזק והזיע.
"זה רק חלום?" ספק אמר ספק שאל.
הוא היה בחדר שלו בפנימייה, במיטה שעליו שמיכה חמימה.
הוא פשוט לא הבין, הכל קרה כל כך מהר.
הוא נגע עם ידו בראשו, הראש שלו ממש כאב, כאילו נתנו לו מכה או משהו כזה.
כולם ישנו, לא נשמע אפילו ציוץ אחד, והשעה היתה כבר 3:15 בלילה.

"מ..מה קרה בכלל מקודם? לפני כמה שעות?..."

למה אני לא זוכר?

***

לפני כמה שעות בלובי:

"אתן בטוחות ב100% שזה נראה עלינו טוב?" שאל טובי.
"טובי אתה שואל את אותה השאלה הזאת כבר... 20 פעם" אמרה לילי כשהיא חישבה את מספר הפעמים ששאל.
הם הגיעו אל הלובי, הוא היה ממש גדול, כל שכבה ישבה במקום אחר, שנה ראשונה ישבו באמצע בטור השני, והשאר מסביבם.
כולם התמקמו במקומות הישיבה, ואז המנהלת התקדמה לעבר הבמה ששם היה סטנד שעליו היו כמה דפים.
"צהריים טובים תלמידים יקרים!
ברוכים הבאים לפנימייה טופלגרון, אני מברכת גם את התלמידים החדשים שלנו השנה. אני המנהלת שלכם, ואלה צוות המורים שלכם להמשך השנה והלאה, את מערכת השעות שלכם תמצאו ליד החדרים שלכם, אני מאחלת לכולם שנה פוריה!" המנהלת סיימה את דבריה וכולם מחאו לה כפיים.

"אוקיי, את החלק הזה עברנו בשלום" אמרה לילי בהקלה כשכולם כבר קמו ממקומותיהם.

"כן, עכשיו רק נשאר לעבור את:
השיעורים
המורות
המורים
תלמידים
תלמידות
מבחנים
בחנים
בחני פתע
צעקות של מורות/מורים
תלמידים שחשים את עצמם יותר מידי
בריונים
מלחמות אוכל בקפיטריה
ו...
נראלי שזהו?" אמר טובי ונאנח.

לפני שהם יצאו מהלובי ניגשו אליהם תלמיד ותלמידה.
לתלמידה היה שיער שטני שהיה פזור והגיע לה עד לפני הברכיים, עיניה היו בצבע ירוק בהיר. היתה לה תלבושת קצת שונה ממה שהאחרים לבשו, אבל זה עדיין החמיא לה (מסתבר שיש כאלה שמתאים להם להראות כמו דמות מאנימה).
לתלמיד היה שיער שחור ועורו היה קצת יותר מידי שזוף (ה.כ-מישהו פה אוהב את הים😏), והיה לו את אותו התלבושת שיש לתלמידה, והיו לו משקפיים עם מסגרת כסופה ודקה.

"נעים מאוד לפגוש אתכם! לי קוראים כריסטינה ולזה שלידי פה קוראים רוי, אנחנו הנציגים של כל המועדונים של הפנימייה, אם תרצו להשתתף באיזה מועדונים שתרצו אל תהססו להגיד לנו,שתהיה לכם שנה נפלאה!" התלמידה אמרה בנחמדות ולחצה לכל אחד מהם את היד, למרות שטומי התנגד ללחיצת היד שלה.
התלמיד חילק לכל אחד מהם חוברת של המועדונים וחייך לעברם, ושניהם הלכו וחילקו חוברות לתלמידים אחרים.

טומי התסכל על ידו למשך כמה שניות עם מבט נגעל על פניו "למה?".
ולילי מסתכלת עליו ולא מבינה למה הוא עושה את פרצוף כזה.
"למה?..." אמר טומי עם קול נגעל, שנראה שהוא עוד שניה מקיא.
"מה למה?" שאלה לילי בתמימות.
"למה לחצה לי את הידדדדדדדדדדד?!?!?" הוא ניגב את ידו בבגדיו, מנסה להוריד את הגועל נפש שברגע נדבק לו ליד.
טובי נקרע על הרצפה מרוב צחוק, ומהצד לילי וג'סיקה מצחקקות.
תוך כדי צחקוק ג'סיקה באה אל טומי ואמרה "הכי יצאת עכשיו דרמה קווין".

המורה המכשפה *מוקפא*Where stories live. Discover now