סעמק תעזבו אותי! (או בשפה שלנו: נעים מאוד) - טומי ג'קסון

147 8 2
                                    

טומי הוא ילד שאיך לומר? קצת פריק (או איך שאנחנו קוראים לזה-ערס), הוא תמיד היה ככה, ואז כשפגש את טובי היריבות נוצרה בניהם, ותמיד ניסה להראות שהוא יותר טוב ממנו, אבל עם הזמן היריבות הפסיקה, והם נהיו החברים הכי טובים✌🏻, ושתבינו שטומי הוא ילד שקשה להתחבר אליו, אם כן היו כאלה  שהצליחו להתחבר אליו, בסופו של דבר התרחקו ממנו ולא רצו להיות בקרבתו.
אבל טובי לא היה כמו כולם, הוא דווקא רצה שהם יהיו חברים, היה להם כל כך הרבה במשותף, יותר אפילו משיש לטובי ולאחותו, וכיום (כמו שאמרתי מקודם) הם החברים הכי טובים.
טומי בעל שיער חום בהיר ובכל עיני דבש וקצת אפורות, יש לו חגורה שחורה כמעט בכל אומנויות הלחימה.
הוא הלך לחוגים האלה בלי שאמא שלו תדע, כי אם היא הייתה יודעת...
וזה עוזר מתי שבנים מנסים להתחיל עם אחותו הקטנה לילי( כאילו, הם אשכרה חושבים שיש להם סיכוי איתה? חחח).
אוהב את הצבע הירוק, ומטורףףף על שוקולד.
הוא לקח את שם המשפחה של אבא שלו ולא של אמא שלו, הוא לא רוצה כל קשר איתה.
רק בגללה הוא צריך להיות אצל הפסיכולוגית של בפנימייה.
וכמובן שהוא לא משקיע בלימודים שלו.
הוא אוהב את השקט שלו, כשאף אחד לא נמצא בחדר, הוא מנגן בגיטרה הירוקה שלו שירי ילדות שנהג לשמוע, זה מרגיע אותו.
וגם הוא לא כזה בקטע של להתאהב או משהו, הוא אף פעם לא היה מאוהב והוא לא יהיה מאוהב (או שכן?).

המורה המכשפה *מוקפא*Where stories live. Discover now