A tegnapi nap után ma végképp nem engedhettem meg magamnak, hogy a győzelmen kívül bármi más végkivitele legyen a két párbajnak. Nulla életkedvvel indultam meg reggel az iskola felé. Nem voltam sem szomorú sem fáradt. Csak dühös. Dühös voltam amiatt, hogy a többiek nem értik meg mennyire fontos számomra ez a párbaj. Dühös voltam, mert egyszerre kellett megfelelnem anyám, az iskola, a maffia és elsősorban apám számára is. Dühös voltam, mert Adam legyőzött. És dühös voltam, mert tudtam, hogy nem vagyok és soha nem is leszek elég jó. A gondolatmenetemből végül egy éles dudaszó rántott vissza.
- Hé! Nézz a lábad elé kislány! – hajolt ki az autó ablakán egy férfi miután hirtelen fékezett.
- Anyád a kislány! – kiáltottam a jármű után.
- Jól vagy? – hallottam a hátam mögül Max hangját.
- Mit érdekel az téged? – kérdeztem vissza hátra sem fordulva.
- Mért ne érdekelne? – válaszolt most ő kérdéssel a kérdésre. Próbáltam vissza tartani, de nem ment. Egyszerűen csak kitört belőlem.
- Ide figyelj, nekem nincs szükségem sem a barátságodra sem a védelmedre, de végképp nincs a sajnálatodra. Az, hogy a tegnapi próba döntetlen lett az én hibám. Nem adtam bele mindent és emiatt tartok most ott ahol. Szóval most mondom el neked először és utoljára: Akadj, le rólam különben megbánod. – fordultam felé fenyegetően.
- Mi a baj? – még csak figyelembe sem vette azokat a dolgokat, amiket az előbb a fejéhez vágtam.
- Most mondtam el. – szűrtem a ki a fogaim között.
- Nem! – nézett rám szigorúan. – Mi a baj igazából? – tette fel újból a kérdést.
- Ha akarnám, sem mondanám el neked. – válaszoltam, majd sarkon fordulva faképnél hagytam.
Utáltam, hogy Max akármennyire is bunkó kiismert és a maga módján talán még aggódott is értem. Mintha eddig nem lett volna elég problémám most már ezen is gondolkodhatok.
A napom viszonylag döcögő mentesen telt ezért sajnos semmi sem tudta elterelni a figyelmemet a mai párbajokról. Miután az utolsó óráról is kicsöngettek egyből a bázis felé vettem az irányt, hogy még tudjak egy keveset gyakorolni.
- Emily! – kiáltott utánam valaki, de nem álltam meg. – Hé, Emily!
- Igen? – fordultam hátra unottan.
- Mi ez nagy lelkesedés? – kérdezte egy apró mosollyal Sara.
- Szerinted? – húztam fel az egyik szemöldökömet a hatás kedvéért.
- Figyelj, tudom, hogy most nincs minden a legnagyobb rendben, de attól még nem kell, hogy ennyire magad alatt legyél. Ma van még két próba, simán megszerezheted a vezetést. – rázta meg a kezemet lelkesítés képpen.
- Pont, úgy ahogy ő is. – feleltem.
- Ezt meg se hallottam! Nincs az az isten, hogy Te veszítesz!
- Jó oké, de mi lesz a döntetlennel. Egyszer már megtörtént, és ha még egyszer megtörténik... - kezdtem bele, de Sara félbeszakított.
- Mi lesz, ha még egyszer megtörténik? Apád mérges lesz? Megbüntet? A legjobb emberét kirakja a maffiából? Esetleg letagad? Ja, bocs azt nem tud, mert úgyse tudja senki, hogy a lánya vagy. –magyarázta Sara.
- Nem tudod, hogy mire képes. – válaszoltam egyszerűen. – De azért köszi.
Saratól erre már csak egy bíztató mosolyt kaptam majd együtt indultunk el.
BINABASA MO ANG
Keverék
ActionEmily egy különös családba született. Az apja maffia vezér az anyja pedig FBI ügynök. Hiába próbálna normális életet élni úgyse menne neki, így már egészen kis kora óta benne van mind a maffia, mind az FBI ügyeiben és szokatlan, de annál izgalmasabb...