Hello. Maia Stark vagyok. 17 éves. Az anyám meghalt a születésemkor, az apámat nem ismerem és soha senki nem jött rá ki lehet az. Az anyám végig titkolta, a halála után pedig lehetetlen volt rá találni. Így hát árvaházba kerültem. De nem volt ott túl jó a sorom. 5 éves voltam mikor elöszőr meglógtam. Gondolhatjátok mennyire bajba kerültem mikor rám találtak. De ez így ment évekig. Míg egy nap épp egy szökés közben voltam mikor találkoztam egy igazán híres emberrel, Tony Starkkal. Vissza vitt az árvaházba, majd pár nap múlva feleségével, Pepperrel újra megjelentek. Örökbe fogadtak és onnantól kezdve a velük élek.
Pontosan jól tudom, hogy Tony Vasember és tudok mindent a Bosszúállókról. Ám nem engedik, hogy belefolyak az ilyen ügyekbe. Én sem nagyon szeretek ezekbe bele folyni, el vagyok fogalva az iskolával. Bár nem vagyok szuperhős, mint a többiek én is szeretnék egy nap segíteni másoknak. Így nyomozónak tanulók, ami jelenleg nagyon lefoglal. Néha segítek nekik, ha elakadnak, legalább ezzel is fejlesztem a nyomozói tudásom és tapasztalataimat.
Egy szombati napon kora reggel ébredtem. Kellemes reggelemet egy kopogás zavarta meg.
- Ki az? - kérdeztem ásítás közbe.
- Én vagyok az drágám, remélem nem ébresztettelek fel. - válaszolt Tony.
- Nem dehogyis, már fent voltam. - választoltam.
- Hamarosan kész a reggeli és lenne egy kis megbeszélni valónk.
- Rendben mindjárt lemegyek.
Gyorsan lezuhanyoztam, átöltöztem és lementem az étkezőbe. Pepper már megterítve várt.
- Gyere édesem - mondta - már kész egy adag, ülj le enni.
Leültem a szokásos helyemre. Majd Tony és Pepper is csatlakozott. Bőséges reggeli volt, mint mindig. Csak az volt más, hogy most együtt reggeliztünk. Csak olyankor szoktunk mikor fontos megbeszélni való van. Ugyanis vagy Tony nincs már ilyenkor itthon, vagy nekem kell rohani az iskolába.
- Szóval drágám azért hívtalak le ilyen korán, mert van egy fontos dolog amiről beszélnünk kell - kezdte mondadóját Tony - Mint tudod lett egy új háza a Bosszúállóknak, pár óra múlva oda utazom és egész hétvégén ott is leszek.
- És sajnos nekem is el kell utaznom - folytatta Pepper - fontos üzelti ügy miatt leszek távol a hétvégén.
- Így tehát egyedül leszel itthon a hétvégén. Remélem nem baj? - kérdezte Tony.
- Nem dehogyis minden rendben lesz. - vágtam rá.
- Igen persze és Péntek itt lesz végig, ha bármi történne értesít és már repülök is haza. - próbált biztatni Tony.
Péntek lett az új bizotnsági rendszer nálunk, miután Jarvis rendszere átkerült Vízióba. Bár nem meglepő, hogy dolguk van csak eddig legalább valamelyiköjük mindig itt volt. Az hogy egyedül leszek itthon most fordul elő elöszőr és ami azt illeti kicsit megrémít. Túl nagy lakás ez ahhoz, hogy az ember egyedül töltsön benne egy hétvégét.
Folytattuk a reggelit, közbe még beszéltünk arról, hogy telt a hét hamár így adódott. Reggeli után Tony és Pepper együtt mentek ki a reptérre. Én vissza mentem a szobámba és leültem az íróasztalomhoz.
Egyedül maradtam.
Remélem tetszik nektek eddig a történet. Hamarosan hozom a kövi részt. Boldog karácsony mindekinek.
YOU ARE READING
Mafia hős
FanfictionEz a sztori a Marvel univerzumba játszódik. A hősők világában számos gonosz tevő jelenik meg. De vajon mi történik, ha a két fél keveredik?