Maia szemszöge
A hatalmas házban az első nap nagyon könnyen eltévedtem és nem találtam meg a kiképző részt. Végül Vízió segített nekem oda találni. Nehéz volt őt követni, mert nem igazán izgatja őt a fizika törvényei. Simán átmegy a falakon, amit én nem tudok szóval nem volt könnyű. A kiképzésen megismertem még Wandát és Pietrot. Wanda ereje eszméletlen és hihetetlenül erős. Pietro pedig gyors, ami jól bármikor, ha el kéne tűnni. Ott volt még Sam is, aki Sólyomként ismert. Őt eddig mindig kevertem Sólyomszemmel, aki viszont Clint. Találkoztam még Buckyval, akinek az egyik keze fémből van és mint kiderült egy idős a Kapitánnyal.
Igazán érdekes volt nézni ahogy harcoltak. Nat volt az, aki leginkább lenyügőzőtt. Imádtam ahogy harcol, neki nem kellenek testőrök. Remekül megvédi magát. Aztán beugrott egy ötlet.
- Tony - fordultam felé.
- Mond csak drágám.
- Beugrott egy ötlet, hogy talán vehetnék harc leckéket, hogy megtudjam védeni magam.
- Ez nem rossz ötlet, de hol találnák jó tanárt rá?!
- Én Natre gondoltam.
- Natashara?
- Igen ő olyan jól harcol és biztos megtudna tanítani.
- Oké beszélek vele. De te addig nézd meg, hogy hogy van Peter.
- Rendben.
Elindultam a szobája felé, mikor oda értem bekopogtam.
Peter szemszöge
Hirtelen riadtan fel álmomból a kopogásra. Fáradtan ránéztem az órára, már fél 11. Úristen a Kapitány kinyír engem. De majd elfelejtettem álnak az ajtóban, válaszolni kéne. Biztos Nat az.
- Egy pillanat Nat - űvőltöttem ki.
- Öhm nem Nat vagyok - jött válaszként egy hang, ami Maiaéra hasonlított.
Rögtön kinyitottam az ajtót.
- Szia Maia - mosolyodtam el.
- Szia Peter - ő is mosolyra húzta a száját.
- Mikor jöttél?
- Hát már egy 2 és fél órája.
- Francba a Kapitány kinyír, amiért eddig aludtam - mondtam miközben visszafordultam a szobába, hogy keresek pár ruhát, amibe átöltözhetek.
- Nem fog, amikor megjöttem mondtam neki, hogy hagyjon aludni.
- Oh hát köszönöm - kicsit meglepett, hogy ilyen figyelmes velem. Upsz lehet el is vörösödtem.
- Gondolom rád fért. Most már én is tudom mennyi idő ide jutni és hát nem lehet leány álom.
- Nem nem az.
Bebujtam az ajtó mögé, hogy ne lássa ahogy átöltözöm. Nem is akart figyelni úgy látom, mert elfordult a szoba felöl.
- Figyelj Peter - szólalt meg.
- Igen?
- Amikor Tonyval beszéltük azt, hogy hol fogok ezek után lakni megemlítette a te helyzeted is. És én bennem felmerült az mi lenne, ha hétköznap ott aludnánk, hétvégén pedig itt.
- Aludnánk? - jöttem ki értetlenül az ajtó mögül.
- Igen szerintem jobb lenne neked is, ha hétköznap nálunk laknál.
- Oh ez kedves. Mit mondod Mr. Stark?
- Nem mondott konkrét választ, de most beszélhetnénk vele.
- Rendben.
Maia szemszöge
Elindultunk, hogy beszéljünk Tonyval. Tony nem nagyon örült ennek az ötletnek, láttam rajta. Majd elhívta Petert reggelizni, azt mondta közbe megbeszélik. Én is menni akartam, de azt mondta Nat már vár rám. És igen úgy örültem, mert Nat elvállalta, hogy kiképez.
Nehezebb volt, mint gondoltam. Nat elöszőr az állóképességemet erősítette. Egy kis idő múlva Tony és Peter is visszatért. Peter a Kapitányhoz ment, hogy ő is elkezdje az edzést. Tony pedig mosolyogva bólintott egyet felém jelezve, hogy benne van.
Nattal egész hétvégén gyakoroltunk. Erőnlétet és állóképességet. A végén pedig megendte, hogy egy kis közel harc is legyen. Le kellett őt nyomnom, amit előre láttam, hogy nem fog menni. De elég jól bírtam ahhoz képest, amire számítottam, de elkalandozott a figyelmem és rögtön leterített. Egy pillanatra észre vettem, hogy Peter Wandával beszélget.
- Semmi sem terelheti el a figyelmed - szólt Nat miközben felsegített.
- Igen tudom - válaszoltam, majd visszanéztem rájuk.
- Najó akkor egyenlőre elég. Én most megyek jó utat haza fele.
- Köszi Nat - mondtam és közben megöleltem.
Újra visszanéztem rájuk, azt hiszem féltékeny vagyok. De várjuk mi? Nem nem vagyok, nem lehetek. Vagy mégis. Ugyan már ők csak csapat tagok persze, hogy beszélgetnek. Bizonyára a kiképzésről. Igen arról. Csak is arról beszélhetnek.
Peter szemszöge
A szemem sarkából láttam, hogy Maia figyel minket és hogy eltereltük a figyelmét. Majd elment.
- Peter - zökkentett vissza Wanda.
- Igen? - kérdeztem, mert már azt sem tudtam miről beszélünk.
- Tetszik neked igaz?
- Mi, ki Maia? Ugyan már dehogyis - védekeztem zavartan.
- Látom rajtad, de nem érdemes várni Peter, ha tetszik mond el neki.
- Csak nem akarom, hogy az legyen, mint Queensbe.
- Én nem tudom mi volt ott és nem is tartozik rám, de ne várasd túl sokáig.
- Rendben majd megfogadom. Megpróbálok beszélni vele róla.
- Bőven lesz időd hiszen együtt fogtok lakni - mondta nagy mosollyal arcán.
Bólintottam, majd elmentem készülni. Ideje volt, hogy vissza repüljünk. Én jöttem ki utoljára a repülőhöz. Hála isten megint elkéstem. Tony és Maia is ott volt már. Amikor megérkeztem Maia felszállt, majd követtem én is. Melé akartam ülni, de nem tettem. Nem tudom mit szólna hozzá Mr. Stark.
Amint vissza értünk Mr. Stark házába, Pepper mutatta meg hol lesz a szobám. Maia fáradt volt és rögtön felment a szobájába. Nem is zavartam és én is felmentem és lefeküdtem.
YOU ARE READING
Mafia hős
FanfictionEz a sztori a Marvel univerzumba játszódik. A hősők világában számos gonosz tevő jelenik meg. De vajon mi történik, ha a két fél keveredik?