Maia szemszöge
Egy sötét szobában ébredtem és iszonyatosan fáj fejem. Valószínűleg az a két őr túl járt az eszemen. Gondolom abban a hatalmas kastélyban lehetek bezárva, amit láttam. De vajon kik lakhatnak itt. Hirtelen valaki kb. betörte az ajtót. Egy eléggé jóvágású illető volt.
- Ki vele ki vagy te? - mondta parancsolgatóan. - Miért jöttél? Ki küldött?
- Én öhm... - nem tudtam mit mondani nem értettem az egész helyzetet.
- Mi van talán elvitte a cica a nyelved? - egyre komorabb a hangja, ami megijeszt.
- Én... Maia vagyok - mondtam elvékonyodó hanggal.
- Talán félsz? - eközben mosolygott, ami igen még jobban megijesztett. - Jó is, legalább nem lesz merszed ellenkezni.
- Én nem akarok semmit esküszöm - próbáltam kimagyarázni magam. - Csak az erdőben sétáltam, amikor megtaláltam a házat.
- Ez érdekes ugyanis a házat senki nem tudja megközelíteni - értetlenül éztem rá. - A házat csak az találhatja meg, aki pontosan tudja hol van, illetve, aki járt már itt valaha. - Ekkor állt össze a kép
- Ez az itteni mafia helyszíne igaz? - kérdeztem izgatottan. - Ön a mafia főnök.
- Tudtam, azonnal mond el ki küldött - még szigorúbb lett a hangja.
- Senki esküszöm - próbáltam meggyőzni, de meg sem hallgatott.
- Jó, akkor itt maradsz amíg el nem mondod - mondta komoran.
- Ne kérlek - de késő volt elment és vissza zárta az ajtót.
Bezárva maradtam ebben a komor szobában. Amikor aztán eszembe jutott. Úristen tök hülye vagyok. Hiszen van képességem. A levitációmmal hamar felpantitottam a zárat. Az ajtó előtt szerencsére senki nem volt, de a biztonság kedvéért láthatatlanná váltam.
Egy jó ideig bolyongtam ebben a hatalmas a kastélyban. Szerencsére nem találkoztam senkivel. Aztán megtaláltam a főnök irodáját. Bent volt egy csomó őrrel. Az ajtó elé álltam és hallgatozni kezdtem.
- Mit találtatok a lányról? - kérdezte idegesen.
- Semmit főnök - válaszolta valaki.
- Semmi nyoma nincs a lánynak - válaszolta egy másik.
- Az lehetetlen - reagált rá még idegesebben - mindenkiről van valami anyag az interneten.
- Róla nincs főnök - mondta ismét az első ember - olyan, mintha nem is létezne.
Valaki kijött a teremből és nekem vágta az ajtót. Hátra estem és elvesztettem az irányítást az erőm felett.
- Mégis, hogyan juttotál ki? - olyan mérges volt a főnök mikor kijött, hogy arra nincsenek szavak. Felém nyúlt, amire hátrahúzodtam.
- Ne kérlek várj - nyújtottam előre a kezem, hogy megakadályozzam, hogy hozzám érjen - meg tudom magyarázni.
- Akkor hallgatlak - két őr felsegített és bekísért az irodába. Leültettek az asztal előtti székre. - Szóval?
- Én Maia vagyok... - kezdtem bele.
- Igen ez már mondtad - közbe megforgatta a szemét.
- Én New Yorkban lakom, de itt születtem Los Angelesben. Azért jöttem vissza, hogy megtaláljam a családom. - Kicsit megálltam, mert láttam nem kiváncsi az életem törénetére. - Az árvaházban, ahol örökbefogadtak azt mondták, hogy itt találtak meg. Ebben az erdőben és utána kerültem át oda.
- Nyilván valahogy ide kóboroltál - felelte - ezért találtak meg itt miután eltűntél.
- Lehet, akik megtaláltak hetekig kutattak az erdőben, de nem találtak semmit - mondtam szomorúan. - A nevelő szüleim is keresték őket, de nem találtak semmit. Szóval csak azért jöttem ide, hogy megtaláljam őket és így találtam rá a házra.
- De, mint említettem a házat senki nem találhatja meg szóval... - egy pillantra megállt és elgondolkodott. - Hogy jutottál ki a szobából?
- Öhm hát van egy pár képességem - mondtam oldalra húzott szájjal.
- Képesség? - kérdezte furán.
- Igen - bólogattam - mutáns képesség. - Mintha megkönnyebülni láttam volna, de folytattam. - De nem így születtem, elraboltak és egy kísérlet közben kaptam őket.
- De akkor mégis honnan tudsz rólunk? - megint furán nézett.
- Láttam egy újságban - vállalt vontam. - Olvastam, hogy veszélyben van a szövetség és hogy volt egy lánya, aki eltűnt.
- Azt hiszem már értem mire gondoltál - megrázta a fejét. - Azt hiszed az én lányom vagy igaz?
- Hát megfordult a fejemben - lehajtottam a fejem.
- Figyelj ez nem lehetséges az én lányom 18 éve tűnt el - jelentette ki.
- Én is 18 éves vagyok - mondtam teljesen közvetlenül.
- Ez akkor sem bizonyít semmit - rázta meg ismét a fejét, amire elszomorodtam.
- Nézze én tényleg nem akartam semmi rosszat - éreztem, hogy a könnyeim hamarosan útnak indulnak. - Mindössze csakk szeretném megtalálni a szüleimet.
- Megértem - bólintott és mosolygott is. - Elmehetsz nem tartalak vissza.
Szóval tehát felálltam és az örök kikísértek. Elindultam kifelé az erdőből, de utóljáta visszanézte a kastélyra. Kicsit rosszul érzem magam. Örültem volna, ha ő az apám, mert annyira nem volt rossz ember. Már majdnem kint voltam az erdőből mikor megláttam, hogy helikopterek szállnak el a fejem fölött. Éppen a kastély felé tartanak. Nem hagyhatom, hogy bajuk essen.
Visszarohantam, olyan gyorsan amilyen gyorsan csak tudtam. Már egy csomó ember halott volt addigra. Megláttam, hogy a főnök éppen küzd, de sérülten, ráadásul túl erőben vannak. Lángra lobbantam és tűzgolyókat küldtem rájuk. Majd valamelyiket a fa tetejére repítettem, a többienek pedig a fejét robbantottam fel a síkitásommal. Mind meghaltak, hátra fordultam és láttam, hogy a földre zuhan. Oda rohantam és az ölembe tettem a fejét.
- Sajnálom - mondta, de nehezen vette a levegőt.
- Ne, ne - csítitottam - hívok valakit, aki segít.
- Nekem már késő - a szemei majdnem lecsukodtak.
- Nem még nem késő - nyugtattam.
- Tudnod kell - próbálni akar még mondani valamit, de nagyon nehezen beszél. - Utána néztem tényleg te vagy a lányom. Annyira sajnálom.
- Ne, ne kérlek tarts még ki - de már késő volt lehunyta a szemét és leállt a szíve. Sírva fakadtam és síkitottam. Kitörtek a kastély ablakai is.
Megtaláltam az apám, de az utolsó pillanatban. Meghalt.
YOU ARE READING
Mafia hős
FanfictionEz a sztori a Marvel univerzumba játszódik. A hősők világában számos gonosz tevő jelenik meg. De vajon mi történik, ha a két fél keveredik?