10.rész Eltűnt

20 0 0
                                    

Peter szemszöge

Az utolsó óra sokkal lassabban telt el így, hogy Maia nem volt ott. Folyton az órát figyeltem. Azt mikor csöngetnek ki, hogy mehessek hozzá és ölelhessem át újra úgy, mint reggel. Esküszöm az volt életem eddigi  legjobb 5 perce. Bárcsak örökre úgy maradhatnánk. Egész órán rágondoltam. Unalmamban lenéztem a füzetemben lévő tök üres lapra, majd a kezemben forgatott ceruzára pillantottam. Hm végülis miért ne kezdenék el rajzolni, majd kitépem a füzetből otthon. Mindig is szerettem rajzolni és kiélni az ilyen kreatív vágyaimat. Tehát elkezdtem rajzolni, de nem volt ötletem, hogy mit. Csak húztam egy vonalat. A vonal kör lett, a körből pedig egy szem. És akkor tudatosult bennem, lerajzolom Maiat.

Pont befejeztem mikor kicsöngettek és már be is csuktam a füzetet. A tanárra néztem, aki szúrós szemmel nézett rám. Azt hiszem észre vette, hogy nem nagyon figyeltem. Szerencsémre nem szólt érte csak megrázta a fejét. Rohantam ki a suli elé reménykedve, hogy Maia megvárt. De nem volt ott. Talán még a suliban van és leült valahol. Körbe jártam az egész sulit. Nem találtam sehol sem. Visszamentem a suli elé. Gondoltam várok egy kicsit hátha pont elkerültük egymást. Fél órát vártam ott, de nem jött. Végül feladtam, biztos haza ment, így én is elindultam.

Fáradtan léptem be liftbe. Csak arra tudok gondolni, hogy bebujjak Maia ölébe, hogy nyugovóra hajtsam egy kicsit a fejem. Amint kiléptem a liftből Mr. Stark és Pepper ott ültek a kanapén. Jót nevetgéltek, majd mikor megláttak abba hagyták.

- Szia Peter - köszöntött Pepper - milyen volt a suli?

- Szia Pepper - köszöntem én is vissza. Nem igazán szeretem ha valaki köszönés után már rögtön kérdezz. Olyankor az emberek a köszönés részt elfelejtik és rögtön válaszolnak a kérdésre. - Jó volt a suli, csak a szokásos.

- Csak a szokásos? - kérdezte egy kis vigyorral az arcán Mr. Stark. Mintha tudná, hogy volt köztük valami Maiaval. 

- Igen csak a szokásos Mr. Stark - mondtam kicsit zavartan. Erre ő Pepperre nézett.

- Tudod -  szólalt meg Pepper, azt hiszem Mr. Stark helyet is akar most beszélni. - Péntek mindenhol ott van, mindent lát és hall. És természetesen mindent jelent is nekünk.

Lefagytam. Nem tudtam mit mondani. Ezek szerint igen tudnak rólunk. Én csak ott álltam töketlenül, mint aki most áll szembe a barátnője egy elég kemény apjával. És hát részben igaz reméltem, hogy Mr. Stark nem nagyon akadt ki.

- Na mi az Peter - érdeklődőtt Mr. Stark. - Olyan fehér lettél, mint a fal. - mondta miközben elkezdett nevetni. Majd fölállt és elkezdett felém sétálni. Nyeltem egy nagyot. - Nyugi már nem eszlek meg azért, mert szerelmes vagy a lányomba. Bár nem vallaná be nekem sose tudom, hogy ő is így érezz irántad. Szóval ha készen álltok nem zavar, hogyha együtt jártok. - Megkönnyebültem, el sem hiszitek megkora kő esett le a szívemről.

- Köszönöm Mr. Stark - mondtam hálálkodva.

- Amúgy hol van Maia? - kérdezte Pepper. Én meg értetlen fejet vágtam. Mire Mr. Stark is megkérdezte.

- Tényleg hol van? - nézett rám fura és egyben szúrós szemmel. Lehet egyátalán ilyen fejet vágni.

- Nem tudom én azt hittem már itthon van - mondtam mivel tényleg azt hittem. - Nekem eggyel több órám volt ma, mint neki. Mire végeztem már nem volt a suliban, azt hittem itthon lesz.

- Hát itthon nincs - állt fel aggódva Pepper. Mint kiderült ő ért haza legelőször és akkor nem volt itthon, azóta meg szintén.

Tony szemszöge

Vettem egy mély lélegzetett. Úristen hol lehet ez a lány. Lerohantam a műhelybe és azonnal kikérdeztem Pénteket.

- Péntek - szóltam neki mogorván - azonnal tudni akarom, mit csinált ma Maia azokon a helyeken ahova elér a ható sugarad.

Péntek azonnal meg is nyitott az archivumát. Először a reggelt mutatta, ahol Peterrel beszélget.

- Rendben ezt már láttuk - szóltam még morcosabban, egyre idegesebb vagyok - ugorjunk előrébb.

Péntek előre ugrott oda, hol kimentek a házból. Hm kézen fogva, más helyzetben mosolyognék.

- Sajnálom Mr. Stark - szólalt meg Péntek - az archívumba a mai napról csak ennyi szerepel. Nincs több részlet. Maia meg sem közelítette a házat amióta elment.

- Jó rendben - húztam fel a vízet és közben megoldást kerestem - próbálj meg a suli biztonsági kamerájára rácsatlakozni.

Egy kis időbe telt, majdnem 5 percbe. Mire Péntek megnyitotta a felvételeket. Végig néztük. Szépen beértek a suliba, órán volt végig. Majd mikor végzet megállt a suli előtt, talán meg akarta várni Petert. Egy idő után láttam, hogy elindul nem tudom mi van arra, de biztos az időt akarta elütni. És itt ütött be a baj, Maia nem jött vissza. Már csak azt láttuk, hogy Peter őt keresi a suli előtt. 

- Péntek értesítsd a Bosszúállókat, hogy eltűnt - eszméltem föl és mondtam hangosan és iszonyatosan mogorván. - És tudni szeretném mi van arra ahova Maia mehetett. - Egy perc se telt el már jött a válasz.

- Egy kis bolt van arra Mr. Stark - mondta Péntek - véleményem szerint talán oda mehetett.

- Rendben csatlakozz rá a biztonsági kamerára.

Péntek így is tett és láttam Maiat bemenni a boltba. De várjuk csak nem ment, rohant. Úgy ment be, mint aki megilyedt. Pár perc múlva ki is jött és a bolt mögötti szemeteshez sétált. A bolt félig takarta így nem lehetett teljesen látni. De egy valamit észre vettem. Egy fekete ruhás, maszkos, fegyveres férfi. Semmit nem lehetett kivenni belőle, pontosan tudta, hogy kamerák vannak. Elindult Maia felé, amire ő meg is fordult. A férfi elbújt a fal mellett így nem látta, hogy ott van. Amit utána láttam egyszere lesokkolt és felhúzott. Láttam ahogy az ürge lefogja Maiat, aki bár próbál ellenkezni egy idő után elájul és egy fekete, rendszám nélküli furgonba teszik.

- Úristen - szólalt meg Pepper szomorúan a hátam mögöt. Oda mentem és megöleltem, megpusziltam a homlokát. 

- Ne aggódj drágám, megtaláljuk - próbáltam nyugtatni, szegény majdnem sírva fakadt. Pepper háta mögött megláttam Petert, aki sokkolva állt az ajtóban. Oda mentem hozzá és megpróbáltam vissza hozni őt. - Peter, hé, figyelj. Nem szabad most szétesnük, meg kell találnunk minél elöbb. Péntek már szólt a többieknek. Szállj fel a gépre és menj le hozzájuk, segíts nekik. A többi napot most kihagyod. - Nagy nehezen rámnézett, szemeiben könnycseppek voltak. Megöleltem, majd bólintott egyet és elindult a repülő felé. 

Meg kell találnunk kerül amibe kerül.

Mafia hősWhere stories live. Discover now