Maia szemszöge
Szóval mivel tegnap nem sikerült egyik erőmet sem felszínre hozni így a síkitás képességemet fejlesztjük. Mivel elég sokat kihagytam a suliból az eltűnésem miatt, ezért itt kell tovább tanulnom. Be kell járnom az órákra. Tehát délelőtt suli, délután pedig gyakorlatok. Nagyon jóban lettem Johnnal meg a barátaival is.
Most lesz a második nap. Kitty az ajtóm előtt vár rám, szóval ideje indulnom.
- Jó reggelt Kitty - köszöntem neki miután kimentem a folyosóra.
- Jó reggelt - köszönt vissza és megölelt.
- Mehetünk az órára? - kérdeztem tőle.
- Igen persze, hiszen erre várok már mióta - vágta rá sértődötten, mire én csak nevettem.
AZ első óra francia volt. Az órát egy Karma nevű nő tarotta, ő elvileg képes átvenni mások elméje felett az irányítást. Bár nem igazán értem miért kell franciául tanulnunk, amikor amerikában vagyunk. Próbáltam kérdezgetni Kittyt a tanárnőről meg az órájáról, ami hát nem volt túl jó ötlet. Nem igazán örült neki, de nem kaptunk büntetést.
Óra után már a terem előtt állt Shawn. Valamiért amúgy sosem hagynak magamra. Mindig együtt vannak velem, ami jól esik, mert rajtuk kivűl senkit sem ismerek itt. Emiatt örülök, hogy minden órán legalább egyikük is ott van.
- Itt vannak a gyöngyszemek - köszönt Shawn mikor kiértünk. Mindenkettőnket megölelt.
- Szia - Kitty karon vágta őt, ez egy ilyen szokás náluk. - Most itt hagylak Maia ezzel a cuki falattal. - Próbálják titkolni, de látom rajtuk, hogy odáig meg vissza vannak egymásért.
- Rendben Kitty, megleszünk - megöleltem, majd ő elment a saját órájára.
- Na indulunk közgázra? - bólogottam és követtem Shawnt.
A közgáz izgalmas volt. Könyvelések, meg statisztikák. Az órát Sarkcsillag tartotta, más néven Jean-Paul. Képes repülni és manipulálni a fényet.
Az óra végén együtt ebédeltünk és a többiek is csatlakoztak. Jókat nevettünk együtt az asztalnál, végül pedig mindenki elment órára kivéve Anna.
- Matek jön - szólalt meg. - Utálom.
- Én sem szeretem - mosolyogtam. - Viszont induljunk, mert elkésünk.
- Igazad van annak pedig Bestia nem örülne.
Mindketten nevettünk majd elindultunk. Nem sokon múlt, majdnem elkéstünk. Épphogy Bestia előtt értünk be a terembe és kicsit morcosan nézett.
Az óra végén John várt rám és elindultunk a kiképzésre. Gyakoroltunk, mint tegnap. Elején harc gyakorlatokat vettünk, majd pedig a síkitást is gyakoroltuk.
Az összes nap így telt a héten. Minden nappal egyre hangosabban síkitottam. És idővel már képes voltam úgy síkitani, hogy senki nem hallotta körültem.
Aztán eljött a péntek délután. A kiképzés után John azt mondta vár egy meglepetés a szobámba. Amikor benyitottam ott állt Peter. Oda rohantam és megöleltem.
- Annyira örülök, hogy látlak - mondtam közben.
- Én is örülök, alig vártam már ezt a napot - mondta ő is. - Egész héten csak erre gondoltam, hogy végre veled lehessek.
Megcsókoltam, majd egész este beszéltünk. Arról, hogy telt a hét nekem és neki. Miután már mindketten elfáradtunk ő átakart menni a szobájába, de megkértem, hogy maradjon. Így egy szobában aludtunk.
YOU ARE READING
Mafia hős
FanfictionEz a sztori a Marvel univerzumba játszódik. A hősők világában számos gonosz tevő jelenik meg. De vajon mi történik, ha a két fél keveredik?