Bölüm 4 : #aşıkchanyeol

232 40 67
                                    

Aptal, değersiz, kötü, lanetli, beleşçi orospu çocuğu. Gerizekalı, koca ağızlı, çok bilmiş, göt deliği şerefsiz.
-

"Neden hayırı bir cevap olarak kabul etmiyorsun? Peşimde yavru köpek gibi dolaşman cevabımı değiştirmeyecek Baekhyun."

Evet, yüzsüzce Chanyeol'un peşindeydim.

"İlk olarak yavru köpek olduğum söylenemez. İkincisi hayır benim lügatimde yok. Öyle bir kelime bilmiyorum ben." Chanyeol önümde hızla yürürken ona yetişmeye çalışıyordum. "Chanyeol hadi ama! Bir haftadır peşindeyim, bütün okula rezil oldum daha ne yapmam gerek?" Kolundan tutup yürümesini durdurdum çünkü tutmasam jet hızıyla gidecekti.

"Bir şey yapma Baekhyun. Hayır. Cevabım hayır. Bırak artık peşimi. Sıkıldım sürekli seninle yan yana olmaktan."

"Ben sıkılmadım mı sanıyorsun gerizekalı. Ama sana evet dedirtmenin bir yolunu bulacağım." Chanyeol'un kolunu bıraktım. O salağa evet dedirttirecek bir şey illaki vardı.

"Görürüz Baekhyun. Ama o yolu asla bulamayacaksın. "

Annem bile benim sabrımı bu kadar zorlamıyordu. Annem bile! İki haftadır tanıdığım adam sinir katsayılarımı tepelere çıkarmıştı. Chanyeol hızla yanımdan uzaklaşıp arkadaşlarının yanına giderken ben de sınıfa girdim. Bu salak gerçekten sinirlerimi bozuyordu, gerçekten!

-

Beklediğim Chanyeol bilgisini beklemediğim kişilerden almak benim için büyük bir sürprizdi.

Bu gece için planladığım ders çalışma seansım için dolabımdan kitaplarımı alırken Kyungsoo, Yixing ve Minseok üçlüsünün benim yanıma geldiğini fark ettim. Fakat manzara tam olarak şöyleydi : Kyungsoo benim yanıma doğru gelmeye çalışırken Yixing onun kolundan tutup ters yöne çekmeye çalışıyordu. Ağzının kıpırtısından bir şeyler söylediğini anlıyordum, ne dediğini ise bu uzaklıktan çıkartamıyordum. Minseok ise, onun ne yaptığını tam olarak çözememiştim, birbirini çekiştiren ikiliyi takip ediyordu sadece.

Benim yanıma geldiklerinde ise Yixing'in "Chanyeol bizi gebertecek," dediğini duydum. "Kyungsoo lütfen gidelim bak, ölümüm Chanyeol'un elinden olmasın. İnadından vazgeç." Yixing yalvarmaya devam ediyordu.

"Hayır, o gerizekalı artık bir şeyler yapmalı. Merhaba Baekhyun." Sonunda yanlarında olduğumu fark etmişlerdi.

"Evet, sorun nedir?" dedim.

"Chanyeol birine aşık," dedi Kyungsoo pat diye. Bunu beklemiyordum. Bunu. Hiç. Beklemiyordum.

"Bittik biz Minseok," Yixing Minseok'a sarıldı. "Chanyeol hepimizi mahvedecek."

"Kimmiş bu şanslı kişi?" O kişiye çok acıyordum.

"Changkyun'u biliyor musun?" Kyungsoo'ya şaşkınlıkla baktım. Chanyeol bir bursludan mı hoşlanıyordu?

Şöyle ki, okulumuzda zengin olup gelen ve burslu gelenler asla birbiriyle temasta olmazdı. Bu yazısız bir kuraldı. Çünkü bizim ailelerimiz onlarla muhattap olmamızı istemezdi. Artı olarak burslu demek, torpilli demekti. Birine yalakalık yapmadan okuldan burs alamazdınız.  Ve Chanyeol burslu birine aşıktı.

"Burslu değil mi o?"

"Evet, Chanyeol dört yıldır ona aşık." Chanyeol'daki gerizekalılığı boşuna hissetmemiştim ben. "Eğer onların arasını biri yapacaksa bu sensin. Chanyeol'un gidip itiraf edecek cesareti yok. Hayatı boyunca bu pişmanlıkla yaşamasını istemiyorum."

Öncelikle bir bursluyla muhattap olmak benim prestijim için yıkıcı bir darbeydi. Biri benim Changkyun'la görüştüğümü görecek olursa bu direkt anneme uçardı. Sonra da bir sürü ben sana ne demiştim Baekhyun'lu konuşmanın üzerine kesin yanıma birilerini yollardı. Ama tacı almak için de bu video dahil bir sürü şeye ihtiyacım vardı.

Dirty Little Secret | chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin