İnsanların senin hakkına ne düşündüğümü umursamıyor musun?
Hayır.-
"İçeri gel," diyip kenara çekildim. Bir anlaşma yapacaksak bunu doğru düzgün konuşmalıydık. Chanyeol gergin bir şekilde etrafa bakıyordu. Şaşırmıştı herhalde bu ani kibarlığıma. Karşılıklı bir çıkar vardı sonuçta. Kapıyı kapatıp çoktan salona geçmiş Chanyeol'un yanına gittim.
"Ders mi çalışıyorsun?" Chanyeol masadaki kitapları gösterdi.
"Zenginim diye tembel de değilim Chanyeol tabiki ders çalışıyorum."
"Evet, hemen şu anlaşma mıdır nedir, yapalım da bitsin." Chanyeol kanepeye kendini bıraktı. Bu hareketine sinir olsam da bir şey demedim. Bir de vazgeçip giderdi, sonra bir ton sıkıntıyla uğraşırdım.
Dosyamdan bir tane A4 kağıdı çıkardım ve kaldığım yeri kaybetmeyeyim diye kitabın arasına koyduğum kalemi aldım.
"Ben bir karar değiştirdim," dedim A4'ü önüme yerleştirdikten sonra.
"Vaz mı geçtin? Lütfen vazgeçtim de."
"Bana bütün bu taç maceramda yardımcı olacaksın." Chanyeol ellerini saçlarından geçirdi gülerken. Kahkahalarla gülüyordu karşımda.
"Şaka mısın sen? Her şeyimi bırakıp bir de sana yardım mı edeyim?" Tamam bu dediği mantıklıydı. Ama beni o kadar süründürdükten sonra bir videoyla paçayı kurtaramazdı.
"Bütün okula rezil oldum Chanyeol. Bir videoyla kurtulamazsın. Ayrıca Changkyun'a aşık olan ben değilim. O kadar aşık değilsin demek ki." Derin yarasından vurmak kabul etmesini kolaylaştıracaktı. Hoş değildi ama iyilik meleği değildim zaten.
"Baekhyun yemin ederim senin yüzünden başıma bir şey gelirse direkt seni bırakırım. Hiç acımam. Duydun mu? Bu dediğimi lütfen o kağıda yaz."
Kağıda madde bir yazdıktan sonra dediği şeyi aynen yazdım.
"Videoyu hemen çekmek istemiyorum. Önce biraz etrafta etkinlikler yapalım ki videoda konuşacak konumuz olsun. Videoyu çekene kadar da Changkyun'la konuşmam. Ayrıca seni ona sunmadan önce şu ezik inek tipinden bir kurtulman lazım. Seni bu halde kimse beğenmez." Chanyeol çok da sümsük sayılmazdı ama giydiği kıyafetler yüzünden öyle duruyordu. En azından bana göre.
"Ezik inek mi? Eğer ezik bir inek varsa bu sensin. Haline bak koca koca gözlükler ve peluş pijamayla duruyorsun. Okuldakiler halini görse dalga geçer senle." Eliyle üzerimdeki pijamayı gösterdi.
"Bu benim ev halim. Sense her zaman böylesin."
"Biliyor musun..? Sana laf yetiştirmeyeceğim şu şeyi yapıp defolup gitmek istiyorum sadece." Chanyeol'un oflamasıyla tek bir cümle yazdığım kağıda baktım. Daha yeni Chanyeol'e söylediğim şeyleri kağıda geçirip tekrar Chanyeol'e baktım. "Maddeleri okuyacağım eklemek istediğin bir şey varsa söyle."
Madde 1 : Park Chanyeol Byun Baekhyun'a bütün bu süreçte yardım edecektir ve onun yanından asla ayrılmayacaktır.
"Bu nasıl bir madde Baekhyun? Yanından ayrılmayacaktır cümlesini sil. Onun yerine Byun Baekhyun bir bokluk yaparsa Park Chanyeol onu derhal terk edecektir yaz." Chanyeol oturduğu yerden kalkıp benim yanıma geldi.
"Kaba. O kadar da belalı bir insan değilim."
"Hyunjin'e yapmadığını bırakmayan ben değilim Baekhyun." Dediğine göz deviremeden edemedim.
"Hyunjin salağı ne alaka şu anda? Tamam siliyorum." Silgiyi alıp onun istemediği yeri sildim. Sonra Chanyeol kağıdı ve kalemi kendi önüne çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dirty Little Secret | chanbaek
FanfictionByun Baekhyun Oasis Tacını istiyordu. Yalnız hayatı boyunca yapmadığı bir şey yapması gerekiyordu: İstediği şey için savaşmak. Komşusu Park Chanyeol'un, favori Youtuber'ı Park Yoora'nın kardeşi olduğunu öğrenince savaşında ona yardımcı olması için...