6. Şaşkınlık!

336 23 23
                                    


 Yeni bölümü ile karşınızdayım.                                                                                                                                  Umarım bölümü severek okursunuz. ❣🎈


Keyifli okumalar...😊❤

 Bölüm Şarkısı:🎧

♪ MKTO - Classic

Bölümü medyada ki şarkıyı dinleyerek okuyabilirsiniz :)

Bölümü medyada ki şarkıyı dinleyerek okuyabilirsiniz :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

6.Bölüm: 'Şaşkınlık!'


Yazarın anlatımıyla;

Hala şaşkınlıkla birbirine bakan ikiliden, kendine ilk gelen Neva olmuştu. Hızla çocuğun üstünden kalktı genç kız.

Genç kız hala olayın şokuyla, ''Ay! Şey... Pardon.'' diye saçma bir tepki verdi.

Çocuk ise hala yerdeydi ve kıza şaşkın şaşkın bakıyordu.

Genç kız saçını kulağının arkasına alarak, ''Hâlâ yerde mi yatacaksın?'' diye sordu.

Çocuk ise şaşkınlığını bir kenara bıraktı ve kafasını sallayarak ayağa kalktı.

Bora genç kızın heyecanlı olduğunu görünce gülümsedi.

Kıza bakarak, ''O zaman ben şey yapayım.'' diye mırıldandı.

Kızda kafasını sallayıp, ''Aynen şey yap. Yani ne yapacaksın bilmiyorum. Ama yap işte. Yada yapma sen bilirsin.'' diye geveledi çocuğa bakmadan.

Çocuk ise kafasını sallayıp, ''Tamam görüşürüz o zaman.'' dedi.

''Tabi ki görüşürüz. Sonuçta aynı evde şey yapıyoruz.'' diye saçmaladı genç kız.

Çocuk kaşlarını çatsa da gülümsedi ve kızın daha fazla üstüne gitmeyip odadan çıktı.

Genç kız, çocuk odadan çıkınca rahatlayıp derin nefes aldı. 

'Niye saçmaladım ki böyle?' diye düşündü.

***

Deniz ise, sokak sokak gezip genç kızı arıyordu. Elinde telefonuyla, sokakta gördüğü insanlara kızın resmini gösteriyordu. 

İleride ki adamın kolundan tutup, ''Bu kızı gördün mü hiç abi?'' diye sordu.

Adam ise çocuğun elindeki telefona baktı ve kafasını olumsuz yönde salladı. Çocuk sıkıntıyla bir nefes verip, ''Tamam. İyi akşamlar.'' dedi adama. 

Genç çocuk adam gidince, olduğu yerde sinirli bir şekilde duruyordu. 

Ta ki arkasından, ''Deniz? Sen burada ne yapıyorsun?'' diyen genç kızın sesini duyana kadar.

DENİZİN NEVASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin