4. Vur Onu Evlat!

316 37 0
                                    

Yeni bölüm ile karşınızdayım umarım beğenirsiniz :) ❣

Oy verip yorum yapmayı unutmayın. Sizin görüşleriniz benim için önemli, bir hatam ve ya kitapta görmek istediğiniz olaylar olursa yazabilirsiniz.

Keyifli okumalar... 🌾🌹

Not: Bölümü medyada ki şarkıyı dinleyerek okuyabilirsiniz.🎵👍🎧

🎵👍🎧

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

4.Bölüm: ''Vur onu evlat!''

''İki satırlık adamları musallat ettik ömrümüze, bundandır böyle dibe vuruşumuz...''

Neva'nın ağzından;

Hala boğazıma dayadığım çatal ile, karşımda gözlerime çaresizce bakan Deniz'e nefretle bakıyordum.

''Bak Neva sakin ol. Hadi bırak şu çatalı.'' diye konuştu.

''Niye bırakayım? Siz beni öldürün diye mi!'' diye bağırdım öfkeyle.

''Evet.'' dedi ve hemen hızla kafasını sağa sola salladı.

 ''Yani, hayır kızım!'' dedi ve sinirle kafasını tuttu.

''Bak. Daha kendin bile, ne yapacağından emin değilsin.'' dedim sakin kalmaya çalışarak.

''Bak babanın borcunu bir şekilde ödemen lazım.'' diye konuştu sessizce.

''Ben ne yapacağını anladım. Ama kusura bakma, ben seninle.'' deyip dişlerimi sıktım ve gözlerimi kaçırdım.

''Ben seninle?'' deyip kaşlarını kaldırdı.

''Anlamamazlıktan gelme!'' diye bağırdım gözlerine sinirle bakarken.

Deniz ise sırıttı ve kafasını yere eğidi.

''Tamam sakin ol. Bak sen o çatalı bırak. Söz veriyorum sana hiçbir şey yapmayacağım.'' dedi ciddiyetle.

''Bunu beni kaçıran kişi mi söylüyor?'' diye konuştum alayla.

''Seni kaçırdım ama, seni henüz öldürmeye niyetim yok.'' dedi ve ela gözlerini benim mavilerime dikti.

''Sana güvenmiyorum.'' dedim ciddiyetle ve kafamı olumsuz yönde salladım.

''Bak Neva bırak şu çat-'' diyecekken kapı gürültüyle açıldı.

Aslı nefes nefese kalmış bir şekilde, Deniz'e bakıyordu.

''Deniz babamız geldi.'' diye konuştu Aslı.

Sonra kafasını benim olduğum tarafa çevirdi. Gözleri şaşkınlıkla açıldı.

''S-sen ne yapıyorsun?'' diye sordu bana bakıp şaşkınlıkla.

''Bilmem.'' dedim dudak bükerek.

DENİZİN NEVASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin