Yeni kitabımın yeni bölümü ile karşınızdayım. Umarım bölümü severek okursunuz. :)
keyifli okumalar ❣🌾
Not: Bu arada Neva karakterinde ki kızı başka kız yaptım.
🌊 Deniz'in Nevası 🍃
2.Bölüm: 'Kimsesizlik'
''Ne saçmalıyorsunuz siz!'' diye bağırarak hızla ayağa kalktım.
Cidden ne saçmalıyordu bunlar?
Kim olduklarını sanıyorlar da beni öldürecekler?
''Şu çingenenin, ellerini bağla dememiş miydim ben sana Deniz?'' diye bağırdı babası, Deniz'e dönerek.
Deniz ise kafasını eğidi babası bağırınca, sonra da yutkundu ve bana döndü.
''Özür dilerim baba. Hemen şimdi bağlıyorum sen merak etme.'' dedi Deniz bana bakarken.
''Tamam benim burada işim bitti. Buralar sana emanet, kızın başından 1 saniye bile ayrılmıyorsun!'' dedi ve sonra bana dönüp devam etti. ''Bu çingenenin sağı solu belli olmaz.'' diye bitirdi cümlesini acımasızca gülerken.
Sonra da odadan çıktı ve beni Deniz iti ile yalnız bıraktı. Deniz babası gidince hızla bana döndü.
''Bak babam gidince sana yemek getireceğim. İtiraz etmeden yiyeceksin!'' diye bağırdı yanıma gelerek.
''Sizden gelecek hiç bir şeyi istemiyorum! Rahat bırak beni! Bari son günlerimi rahat geçireyim.'' dedim yere çöküp otururken.
''Ne son günü ne saçmalıyorsun sen kızım?'' dedi kaşlarını çatarak.
Sinirli bir şekilde sırıttım ve alayla kafamı kaldırıp gözlerine baktım.
''Beni öldürecekmişsiniz ya. Ondan bahsediyorum.'' dedim sakin kalmaya çalışırken.
Deniz ise sırıttı ve yanıma çöküp oda yere oturdu.
''Sen cidden salaksın.'' dedi gülüp, gözlerini karşıda ki duvara sabitlerken.
''Çok sağol ya.'' dedim ve sinirle ona döndüm.
''Beni kaçırıp aç bıraktığınız yetmiyor. Bir de üstüne bonus olarak aşağılıyorsunuz!'' dedim sinirle dişlerimi sıkarken.
''Bak.'' dedi oda bana dönerken. Sonra da yüzünü buruşturdu. ''Adın neydi senin, Nejla mıydı neydi?'' diye sordu kendine sorar gibi.
''Gerizekalı.'' diye homurdanıp önüme döndüm.
''Ne dedin sen?'' dedi koluma dokunarak, hızla kolumu ondan çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZİN NEVASI
Mystery / ThrillerNeva 18 yaşında lise son sınıf öğrencisidir. Okuldan çıktığında babasının para borcu yüzünden kaçırılır. Kaçırıldığı yerde de bir odaya mahkum bırakılır. Kaçıran kişilerin başında olan çete lideri ise Delibaş Nejdet'tir. Onun oğlu ise Deniz 22 yaşı...