Yeni bölüm ile karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz.🔫Oy verip yorum yapmayı unutmayın. Sizi seviyorum, elimden geldiğince yazmaya çabalıyorum. Umarım kitabımı seviyorsunuzdur. Bir hatam olursa veya kitapta beğenmediğiniz bir şey olursa, yorumlarda belirtmeyi unutmayın.
Keyifli okumalar... 🙏
Bölüm Şarkısı:🎧
• Aurora - Runaway🎵
5.Bölüm: 'Kurtulmak'
"Anlamıyorum. Sen nasıl, Deniz gibi birinin arkadaşı olabiliyorsun? "
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
And I was running far away
Ve uzağa kaçıyordum
Would I run off the world someday?
Bir gün dünyadan kaçsam olur muydu ?
Nobody knows, nobody knows
Kimse bilmez,kimse bilmez
And I was dancing in the rain
Ve yağmurda dans ediyordum
I felt alive and I can’t complain
Canlı hissettim ve şikayet edemedim
But now take me home
Ama şimdi beni evime götür
Take me home where I belong
Ait olduğum yere evime götür beni
I can’t take it anymore
Daha fazla kaldıramıyorum
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰Yazarın anlatımıyla;
Neva çaresizce, başına dayalı olan silah ile ölümünü bekliyordu. Ama hâlâ bir silah sesi duyamamıştı. Kaşlarını çatarak gözlerini araladı kız.
Deniz'in korkunç babası ise, sabırsızca arkasını dönerek oğluna baktı.
Öfkeyle bir yandan kıza baktı ve oğluna döndü, "O silahı, sana kızın başında beklemen için mi verdim!" diye bağırdı.
Deniz ise sanki eli kolu bağlanmış gibiydi. İlk kez birini vurmuyordu. Ama neydi canını sıkan, içinde ki bu kötü his?
Bir türlü anlam veremezken, hızla kafasını sağa sola sallayıp yerinde dikleşti çocuk. Sonra da tetiği çekip, vuracağı sırada başka bir silah sesi duyuldu.
Mekan resmen taranıyordu. Deniz ise hızla kızı çözdü ve, "Baskına uğradık baba!" diye bağırdı babasına.
Babası ise hızla yere çömeldi ve çuvalların arkasına saklandı. Sonra da arka cebinden silahını çıkarıp, yavaşça kafasını çıkardı. Kapıya doğru ateş etmeye başladı.
Neva ise elleri çözülmüş, Deniz onu konteynerlerin arkasına götürmüştü.
Çocuk korkmuş kıza bakarak, "Sakın buradan bir yere ayrılma. Ben o mekana sıkan şerefsizlerin işine bakacağım!" diye konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZİN NEVASI
Mystery / ThrillerNeva 18 yaşında lise son sınıf öğrencisidir. Okuldan çıktığında babasının para borcu yüzünden kaçırılır. Kaçırıldığı yerde de bir odaya mahkum bırakılır. Kaçıran kişilerin başında olan çete lideri ise Delibaş Nejdet'tir. Onun oğlu ise Deniz 22 yaşı...