İyi okumalar...
**********
Bilinmeyen Numara: İyi akşamlaarrrrr. (19.45)
Bilinmeyen Numara: Nasıl gidiyooorrr??(19.45)
(Görüldü.)
Poyraz: İyi. (20.01)
Bilinmeyen Numara: İyi? Bu iyi hiç iyi gibi iyiymiş gibi gelmedi. (20.02)
Bilinmeyen Numara: Bu nasıl bir cümle? Paragraf çözmek bana yaramadı. (20.02)
Bilinmeyen Numara: Neyse yani iyi değilsin sanki. (20.03)
Bilinmeyen Numara: Okulda gördüm seni bugün de bir derdin var gibiydi. (20.03)
Poyraz: İyi dedim ya. Sana öyle gelmiş. (20.03)
Bilinmeyen Numara: Ama... (20.04)
Poyraz: Aması yok. (20.04)
Bilinmeyen Numara çevrimiçi.
Bilinmeyen Numara yazıyor...
Poyraz: Ders çalışmam lazım benim. Hadi daha fazla oyalama beni. (20.06)
Poyraz çevrimdışı.
Bilinmeyen Numara: Anladım... Sana iyi çalışmalar. (20.08)
Bilinmeyen Numara çevrimdışı.
**********
Poyraz'la olan konuşmamdan çıktıktan sonra birkaç saniye yerdeki halıyla bakışıp derin düşüncelere dalmıştım.
Normalde de Poyraz'la çok samimi konuşmalarımız olmamıştı ama beni şimdiki kadar da terslememişti. Kesinlikle bir derdi vardı.
Ama bir yandan da anlatmak istememesini anlıyordum. Sonuçta beni tanımıyordu. Tanımadığın birine neden içini açasın ki?
Ki ben kendim bile en yakın arkadaşıma dertlerimi açamazken onun bilmediği birisine karşı böyle yapmasını beklemek saçmalık olurdu.
Gerçi ne yalan söyleyeyim biraz kırılmıştım. Tamam, birazdan daha fazla olabilirdi. Ama sonuç olarak kırılmıştım.
Ama bu benim her şeye alınmamla ilgili de olabilirdi. Yine de Poyraz'ın tavrının aslında bana olmadığını düşünerek içimi rahatlatmaya çalışmak şu an için en iyisiydi.
Bu yüzden kafamdaki kötü düşünceleri hemen kovdum ve kimya testi çözerek vakit geçirmeye karar verdim.
10 testi bitirdiğimde kimya için bu kadar yeterli olduğunu düşünmüş ve matematiğe geçmiştim.
Matematikten de hatrı sayılır sayıda soru çözdükten sonra uçak moduna aldığım telefonumu alıp saate bakmıştım.
Yaklaşık üç buçuk saattir aralıksız ders çalışmıştım. Poyraz'la konuşmadan önce de bir üç buçuk, dört saat çalıştığımı düşünürsek bence bugünlük yeterliydi.
Telefonumu uçak modundan çıkarırken mesaj gelmiş mi diye WhatsApp'a girmiştim.
Ders gruplarından gelen mesajlara bakma gereği duymamış ve es geçmiştim. Onların dışında sadece bir kişinden mesaj gelmişti ve benim gözlerim ismi görmemle sonuna kadar açılmıştı.
Mesaj atan kişi Poyraz'dı!
Hem de 3 tane mesaj atmıştı.
"Bunun neresi tuhaf?" diyecek olursanız Poyraz benim sorularıma cevap verirken bile art arda bu kadar mesaj atmıyordu. Ya da nadiren atıyordu. Bir de bunu kendi iradesiyle atması...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GARDENYA | Texting
Short StoryBilinmeyen Numara: Sana ben şiirler, sözler büyüttüm. Bilinmeyen Numara: Sana ben baharlar, yazlar büyüttüm. Bilinmeyen Numara: Sana ben hummalı gizler büyüttüm. Bilinmeyen Numara: Söyleyemedim.