5.3

46 3 0
                                    

İyi okumalar...

**********

Bugün benim için oldukça önemli bir gündü. Çünkü anneme Poyraz'dan bahsedecektim.

Aslında utandığımdan bunu kesinlikle istemiyordum ama annemden habersiz herhangi bir iş yapamayacağım için de buna katlanmak zorundaydım.

Bu yüzden de salonda oturan annemi odama çağırıp önemli bir şey konuşacağımı söylemiştim. Şu an da önüme oturmuş merakla ne diyeceğimi bekliyordu. Tabii ben iki lafı bir araya getiremediğim için sanırım biraz daha beklemesi gerekecekti.

"E hadi artık kızım. Ne söyleyeceksen söyle de meraktan çatlatma insanı."

Ya da gerekmeyecekti.

"Tamam anne ya... Söylüyorum. Ama kızma tamam mı? Gerçi nasıl diyeceğimi de bilmiyorum ama..."

"Berrin..."

Annemin iyiden iyiye sabrı tükenmişken en iyisinin uzatmadan demek olduğuna karar verip pat diye söyledim.

"Şey... Benim sevdiğim bir çocuk var."

Annemin çekinerek bunu dememle kaşları havalandı. Şu an sinirli bir tepki vermediğine göre anlatmaya devam edebilirdim.

"İsmi Poyraz... Zaten bizim okulda, belki duymuş veya görmüşsündür. İşte... Biz onunla bir süredir konuşuyorduk ama arkadaşça tabii. Sonradan-"

Ne diyeceğimi bilemeyip sıkıntıyla anneme bakarken o hiç beklemediğim bir tepki vermişti: Gülmüştü.

"Tamam kızım anladım ben. Sen sakin sakin anlatmaya devam et. Merak etme yemem ben seni."

Böyle demesiyle az da olsa rahatlayarak anlatmaya kaldığım yerden devam ettim.

"Sonra geçenlerde bana beni sevdiğini söyledi. Ben de onu seviyordum zaten. Öyle olunca biz sevgili olduk. Kızdın mıı?"

Yavru kedi bakışlarıyla annemin gözlerinin içine bakarken başını onaylamazca iki yana sallayıp konuştu.

"Alemsin vallaha Berrin. Poyraz'ı biliyorum tabii. Çok beyefendi bir çocuk. Zaten senin bahsettiğin gün ilk önce gelip benden bu konuda izin istedi. Haberim var yani stres olmana gerek yok."

Annemin dedikleriyle ağzım açık kalmıştı. Ne demek Poyraz geldi benimle konuştu?

"Sen ciddi misin?"

"Ciddiyim tabii. Bak benden habersiz olsa kızardım ama hem o benimle konuştu hem de sen gelip çok olmadan bana söyledin. Aferin kızım, ben senin annenim. Bana her şeyi anlatabilirsin, hiçbir zaman benden çekinme tamam mı?"

Böyle demesiyle gülümseyerek başımı salladım ve kollarımı sıkıca boynuna doladım. Tabii ki her şeyi ona anlatacaktım. Annemden başka en yakınım kim olabilirdi ki?

"Yalnız Poyraz'ı gözüm tuttu ama seni üzecek bir şey yaparsa tepesine çullanırım haberi olsun. Kızımı kimselere yedirtmem."

Korumacı anne moduna geçiş yaparken gülerek ondan ayrılıp cevap verdim.

"Merak etme o öyle bir insan değil. Hem ben çok mutluyum onunla."

"Sen mutluysan ben de mutluyum kızım."

Annemle konuşmamız düşündüğüm gibi aksiyonlu geçmemişti ve buna sevinmiştim. Anneme Poyraz'dan bahsedip üzerimdeki ağırlıktan kurtulduğum için de rahatlamıştım. Tabii bu annemin onunla ilgili zibilyon tane sorusunu da beraberinde getirmişti ama olsundu.

**********

Gardenya: Ya sana inanamıyorum.

Gardenya: Çok fena bir insansın cidden.

Poyraz çevrimiçi.

Poyraz yazıyor...

Poyraz: Ne oluyor be?

Gardenya: Bugün anneme senden söz edecektim kiii...

Gardenya: Bir baktım annemin zaten senden haberi varmış.

Gardenya: Beyefendi çıkma teklifi edeceği gün gitmiş annemle konuşmuş.

Gardenya: İnsan bir bana haber verir.

Gardenya: Ayıp ayıp.

Poyraz yazıyor...

Poyraz çevrimiçi.

Poyraz yazıyor...

Poyraz: Ona söylemese miydim?

Poyraz: Ailenin arkasından gizli saklı iş yapmak istemedim.

Poyraz: Hem sana söylesem ortada sürpriz falan kalmazdı ki.

Gardenya: Yiaa. *-*

Gardenya: Neyse şaka yapıyordum zaten djxbxjshdjsbxjsbfjsh.

Gardenya: Aksine çok güzel düşünmüşsün.

Gardenya: Teşekkür ederim.

Poyraz: Bir de bana diyorsun.

Poyraz: Bence ikimiz de şaka konusuna çalışsak iyi olacak.

Poyraz: Ayrıca rica ederim.

Gardenya: Djsbcjsbdjsbdjsg.

Gardenya: Galiba haklısın.

Gardenya: Neyse benim şimdi gidip annemin geriye kalan 73097969843 sorusunu cevaplamam gerekiyor.

Poyraz: Fksbdksbdjsbdjsh.

Poyraz: Kolay gelsin.

Gardenya: Sağ ol.

Gardenya çevrimdışı.

Poyraz çevrimdışı.

**********

İyi günler gardenyalarım. ❤

♡♡♡

GARDENYA | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin