Prolog

1.5K 43 1
                                    

                           Hawa Quin este o fata simplă de doar 22 de ani,in ultimul an de facultate. Ea locuieste într-un apartament modest de pe străzile Seului,alaturi de prietena ei cea mai bună din liceu,Miras Wuit,de doar 23 de ani.

                           Cele două se decid sa mearga in club,pentru a uita putin de facultate care putem spune ca ocupa foarte mult timp,si cum vacanta dintre semestre se aproprie au tot dreptul de a merge în club.

                            Park Jimin este unul dintre subsefii celei mai cunoscute firme din Coreea de Sud,si totodata,cel mai mare fuckboy. Acesta merge in club,pentru a doua oara in viata lui,vrând sa-si verse nervii acumulati la munca pe o fata oarecare din club,pe care urmează ca mai apoi sa o lase asa cum facea si cu celelalte.

                           Insa acest plan al lui este tulburat de o fata frumoasa de la bar care este abordată chiar de prietenul său,Jin. Jimin Se îndrăgostise de fata din momentul acela,iar dupa noaptea aceea,era convins că o iubește.

                             Ce se va întâmpla cand cei doi se vor întâlni din nou? Oare vor ajunge sa fie impreuna? Vor intampina greutati in relatie,sau va fi totul roz? Toate raspunsurile la intrebari,le ve-ti afla,doar daca cititi mai departe.






Hello dragilor. O nouă carte,asa cum v-am promis. De data aceasta,va fi total diferită cu personaje și acțiuni mai speciale. Sper sa va placa,în fond,asta e cel mai important.
Enjoy❤☺️

The One Night Stand // P.JmUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum