Este ora 14:23,iar acum Hawa si Jimin au plecat de la lucru. După cea de-a doua aventură din biroul său,cei doi au început să își arunce din ce in ce mai multe privirii,care nu erau tocmai blânde. Amândoi aveau o pofta nebună de sex,dar trebuiau să se abțină pentru a termina mai repede munca si sa meargă acasă pentru a se pregăti de mica vacanta alaturi de celălat cuplu nebun
Jimin: Iubito? Esti aici?
Hawa: Da iubitule. Sunt aici.
Jimin: La ce te gândeai? Te-am mai strigat de câteva ori
Hawa: Ma gândeam la noi
Jimin a tras repede pe dreapta,oprind brusc si intorcandu-se imediat spre Hawa. Ii era frica sa nu încheie relatia asta,gandindu-se ca regreta tot ce s-a intamplat cu ei,din noaptea aceea. O iubea si nu suporta gândul că ar vrea sa se despartă de el. Hawa,bineînțeles că a văzut privirea speriată dar si ingrijorata a iubitului sau,si incepu prin a rade ușor
Hawa: Nu iubitule. Lasă privirea aia.
Jimin: *răsuflă usurat" Atunci spune-mi la ce te gândeai.
Hawa: Ma gândeam cum de la o betie,am ajuns sa ne întâlnim din nou. În timpul acela de dupa dimineata din noaptea cand m-ai dezvirginat am plecat,pentru ca eram mai mult ca sigura ca era doar o aventură pentru tine. Dar,după am început să mă gândesc doar la tine. Te-am numit "băiatul misterios din noapte ce mi-a furat virginitatea".
Jimin: Hawa,iubito n-
Hawa: Lasă-mă să termin.
Jimin: Bine. Spune.
Hawa: Am văzut că odată ce ma gândeam zilnic la tine,neretinandu-ti numele,am ajuns sa ma indragostesc. De tine. Am vorbit cu Miras ca daca poate sa vorbeasca cu Taehyung sa ma angajeze la postul prietenului său,dar nicio clipă nu m-am gândit că tu esti acela. Dar acum,mi-am dat seama cat de mult tin la tine,cât de mult te iubesc si cat de mult imi doresc sa fii cu mine.
Jimin: Iubito...
Hawa: N-am terminat. Probabil ca multi ne vor spune "e prea devreme",dar cand esti cu adevarat îndrăgostit,niciodată nu e prea devreme. Acum,însă,sunt mai mult decat sigura ca am facut alegerea corecta. Cand am vrut sa plec atunci din biroul tau,a fost pentru ca eram convinsă că ma voiai inca o data,dar fără sentimente. Însă,mi-ai demonstrat ca nu e asa.
Jimin: Iubito,pot?
Hawa: Încă nu. N-am terminat.
Jimin: Da cat mai ai?
Hawa: Stai. Nu mult. Acum,permite-mi sa fac asta. Fata deschise geamul,scoase capul si se uita in stanga si in dreapta. În spate văzuse ca erau cei doi,Miras si Taehyung care se uitau nedumeriți la ceea ce vrea sa faca Hawa. IL IUBESC CU TOATA FIINTA MEA.
Miras si Taehyung au început să zâmbească având lacrimi în ochi. Miras fiindca isi vede prietena prietena fericită,și o simte cand iubeste cu adevarat si mai ales,simte cand ea zâmbește adevarat,nu doar de forma. Taehyung plângea deoarece a vazut cat de schimbat era Jimin de o săptămână. Din acel mare fuckboy ajunsese să fie cu capul pe umeri,respingând toate fetele ce ii voiau banii si corpul. Știa că Hawa îl iubește,dar știa si mai bine ca Jimin o iubește foarte mult,atât de mult încât ar renunța la firma pentru a-i fi bine ei.
In cealaltă masina,Jimin plângea in hohote. Era de-a dreptul fericit. După atâta timp,simte si stie ca a gasit o femeie care să-l iubească pentru persoana care este el,netinand cont de bani,faimă,corp sau succes. Si mai bine știa că poate iubi din nou. A mai avut o relație,timp de 8 luni,o iubea mult pe fata aia,dar ea nu-l iubea deloc. Iubea doar banii si felul in care i-o trăgea. În momentul în care a prins-o sarutandu-se cu Jungkook,fostul lui prieten,a aflat cu adevarat cum stăteau lucrurile.
Jungkook a încercat sa-i explice ca nu stia ca fata aceea era iubita lui,dar Jimin a preferat să îl elimine,atât din firma cat si din viața lui,ajungând astfel sa fie Taehyung prietenul cel mai bun. Jimin a avut o perioadă în care era foarte hotărât in a fi homosexual,dar datorita lui Taehyung,care ii spusese ca va întâlni si fata pe care o sa o iubească si care-l va iubi la rândul lui,a renunțat la această idee,având astfel doar niste aventuri de o noapte,după care uitând complet de fetele respective.
Însă,o fata ii rămăsese intiparita,atât în suflet cat si in inima. Da,frumoasa fata de doar 22 de ani,pe nume Hawa Quin. Ea l-a schimbat,fără ca el să își dea seama. În doar două săptămâni l-a pus cu botul pe labe,doar de la o privire si dupa o aventură. Acum este sigur că ea va fi cea care ii va fi sotie. Da,se gândește de acum pentru ca stie ca asa va fi. Iubirea dintre ei doi e puternică,chiar dacă multi ii vor judeca,ei stiu ce au acasă,si isi stiu sentimentele reciproc.
Cei patru au coborât din mașină,făcând astfel o îmbrățișare de grup,în mijlocul străzii,ca mai apoi fetele sa treaca in masina lui Jimin,condusă de Hawa, iar băieții in masina lui Taehyung condusă chiar de el. Hawa si Miras au mers in apartamentul lor pentru a-și lua câteva haine,dar si cei doi,au pornit repede spre apartamentul lor. (Da,băieții locuiau impreuna).
In mai putin de 20 de minute,fiecare era in casa lor,cu mâinile printre haine,dar cu gândul la iubiții sau iubitele lor,dar mai ales,la vacanta ce urma să aibe loc peste 4 ore
CITEȘTI
The One Night Stand // P.Jm
FanfictionDupă o noapte de nebunii,viata lui Jimin se schimba radical cand ajunge sa se îndrăgostească chiar de Hawa, fata care i-a fost alături acea noapte. Cei doi se vor întâlni din nou si vor ajunge sa aibe o viață frumoasa,sau tot ce s-a intamplat între...