Miras: AM AJUNS ACASAAA. Spune trantind usa de la intrare,aruncandu-si poșeta si papucii pe undeva pe hol si se îndrepta spre sufragerie. Unde dumnezeu a plecat fata asta? Se îndreaptă către bucatarie si gaseste o Hawa cu degetul in miere,cel mai probabil neobservand-o pe satena amuzată de priveliștea oferită. BAU.
Hawa: Stai drace ca fac infarct. Ce cauti aici? Intreaba amuzată fata care acum ceva secunde era cu degetul in miere.
Miras: Ai uitat ca locuiesc cu tine? Hawa clatină usor din cap si incepe sa rada. Aish,ce uituca esti. Ii da un bobarnac peste frunte râzând amândouă de reacția fetei. Du-te si imbraca-te ca mergem la mall. Hawa se îndreaptă spre dormitor,țopăind,lasand-o pe satena mai mare decât ea sa rada zgomotos. Sa mor eu daca stiu ce a apucat-o.
Hawa: AUZI,SA IMI IAU ROCHIE SAU PANTALONI? Miras se sperie si scapa revista pe care o ținea în mână pe jos,injurand printre dinți. Hm? Zi,ce sa iau?
Miras: Nu stiu,ia ce vrei,numa sa nu vii in lenjerie intimă. După aproape douăzeci de minute,Hawa apare îmbrăcată într-o rochie ușoară și largă de vară.
Hawa: E? Cum arat? Se întoarce altfel fata putând să o vadă din toate părțile. E putin mai largă,ceea ce mi se pare super. Imi sta bine? Sau ma duc sa ma schimb?
Miras: Nuu,iti sta foarte bine. Haide sa mergem. După aproape 10 minute de mers,fetele au ajuns si la mall. Miras a vrut sa se uite cu Hawa de haine de bebelusi,dar si-a schimbat parerea cand a vazut ca magazinul era aproape de locul în care erau băieții,astfel ajungând prin toate magazinele de haine,comparând foarte multe.
Hawa: Oh,doamne,nu mai pot. Spune dupa ce au ieșit din mall. Este ora 22:15. Am stat doua ore si 15 minute in mall,Miras,iti dai seama? Spune aranjandu-si bagajele care par să fie cam incomode. Plus că lui bebe ii este cam foame...isi mângâie usor burtica,intorcandu-se spre Miras.
Miras: Te cred,haide ca mer-. Fetele nu mai apuca sa spuna ceva ca sunt trase cu brutalitate de niste tipi cu masca. Hawa nu știa ce se intampla,dar Miras era sigura ca ăștia sunt Jimin si Taehyung. Mai usor idiotilor,totusi suntem doua fete dintre care una are niste probleme. Spune Miras șoptind,asezandu-si capul pe umărul iubitului sau,sarutandu-l usor.
Taehyung: Condu mai încet ba boule,o sa o trezesti pe Hawa. Jimin încetinește masina,uitandu-se la femeia din dreapta lui. Hawa nu era lesinata, dar șocul ce l-a avut a facut-o sa adoarmă. Jimin știa că Hawa are aceasta problema la stres sau la sperieturi, deasta au vrut ca sa fie mai duri. Gata,am ajuns. Iubito,iti pun masca pe fata,si te prefaci lesinata. Miras aproba cu o clatinare a capului,si se uita spre Hawa rugandu-se sa nu piardă sarcina.
Hawa: U-unde sunt? Vocea ușoară a fetei o face si pe Miras sa se trezească. Miras? De ce arăți asa urat?
Miras: Hawa,am fost răpite. Vorbeste mai încet. Pe usa întră doi tipi care am putea spune ca arata foarte bine. Nu stiam ca arăți asa bine in costumul acela si cu masca pe fata iubitule. O sa te pun sa le porti mai des,mai ales în pat. Își spune fata in minte,ca mai apoi sa isi joace rolul de încremenita in momentul in care vede ca spre ea este îndreptat un pistol.
Hawa: NU. Nu o omorati pe ea. Omorati-ma pe mine.
Miras: Taci femeie ca tu esti însărcinată. Miras isi da seama abia după câteva minute de greșala pe care a spus-o. Oh,nu.
Jimin: Cum adică esti însărcinată? Intreaba băiatul dandu-si masca jos,lăsând la iveală un chip îngrijorat combinat cu fericire.
Hawa: JIMIN? Ia stai o secundă. Se repede către celălat băiat si ii da masca jos. Taehyung? Se uita la persoanele din fata ei,realizând ce se intampla defapt. Deci,Miras,tu i-ai ajutat pe ei sa ne răpească? Fata aproba cu o clatinare a capului si se îndreaptă spre usa,dar o mana o intoarce spre un corp masiv,care mai mult ca sigur era al lui Jimin.
Jimin: Hawa,te rog frumos,nu pleca. Lasa-ma sa iti explic totul,pentru ca nu am avut ocazia. Hawa da din cap ca da,asa ca băiatul răsuflă ușurat ca mai apoi sa înceapă povestea. Lya a venit acolo aratandu-mi niste poze care nu erau adevărate,pana la a treia,în care eram noi doi făcând sex in biroul meu. Ea m-a amenințat că dacă nu o las sa imi vada membrul inca odata va posta acele poze pe internet. Eu nu am fost de acord,dar nu voiam ca toata lumea sa imi vada femeia,asa ca a trebuit să accept. Imi desfacusem halatul si i l-am arătat,dar cand am vrut sa il închid ea s-a repezit la el si a început să îl suga,si fix atunci ai iesit tu,eu nemaiputând să fac nimic. Hawa plângea,nu i-a acordat șansa de a-l asculta,si știa că gresise.
Hawa: Jimin...
Jimin: Nu mi-am terminat povestea. Spune scarpindu-si ceafa. După noaptea aia,nu mai eram eu. Iti simteam lipsa,si mereu il atingeam pe Taehyung,visând ca erai tu.
Taehyung: Aici pot aproba. Spune râzând facandu-i pe toți sa rada.
Jimin: Hawa, Stiu ca am gresit,si imi pare nespus de rau,dar mereu te-am iubit,si mereu o voi face. Inimile noastre se completează cand sunt împreună, si mai ales sunt fericite..si noi cei mai fericiți. Te rog,lasă-mă sa-ti fiu aproape si sa ne asteptam copilul împreună...te rog..nu pleca,nu ma mai elimina din viata ta. Fata il trage de mana,si isi pune mana dupa ceafa băiatului,începând astfel un sărut.
Hawa: Niciodată nu te-am eliminat din viata mea. Te iubesc prea mult ca sa o fac.
Jimin: Și eu te iubesc. Mult. Acum spune-mi,de cat timp am marcat?
Hawa: Ma,ii da un pumn în umăr din joaca si râzând ii raspunde,de o luna si 4 zile. Am aflat astăzi.
Jimin: Și noi suntem împreună de două luni.
Hawa: Exact. Ti-ai amintit. Spune zâmbind,știind că ultima dată nu știau de cat timp sunt împreună.
Jimin: Tot timpul am stiut,dar imi plăcea să te văd supărată. Te iubesc mult,iubita mea.
Hawa: Și eu te iubesc.
Miras: Doamne ajuta. Își face cruce in aer. Haideți,o îmbrățișare de grup. Se îmbrățișează toti într-un final,lasandu-se cu lacrimi din partea tuturor. Va iubesc mult,gașca. Adevarul era,ca ei erau o gașcă. Erau o familie,si pentru prima data,vor avea un prichindel,ce poate fi mai frumos decat al 5-lea membru,sa fie și cel mai mic. Nimic nu se poate,mai ales cand stii ca esti o familie fericită.
După 100 de ani,am mai postat si eu. Acesta nu este finalul cărții,dar este un capitol mai emoționant,cel puțin eu am plâns la unele părți cand am scris. Sper ca va place si scuzati-mi inactivitatea 💜
CITEȘTI
The One Night Stand // P.Jm
FanfictionDupă o noapte de nebunii,viata lui Jimin se schimba radical cand ajunge sa se îndrăgostească chiar de Hawa, fata care i-a fost alături acea noapte. Cei doi se vor întâlni din nou si vor ajunge sa aibe o viață frumoasa,sau tot ce s-a intamplat între...