Cele două fete erau in camera lui Hawa si a lui Jimin,pentru a se pregăti de mersul pe plaja. Miras se aranja încontinuu in oglinda pentru a se asigura ca arata bine si sexy pentru iubitul sau,Taehyung,în timp ce Hawa se misca tot mai greu. Si nu era din cauza faptului că se lovise la picior sau ceva,ci din motiv că bunul ei iubit,i-a provocat o placere foarte bună si dureroasa...cam prea dureroasa am putea spune.
Miras: Hawa,misca-te mai repede. Băieții sigur ne așteaptă.
Hawa: Haha. Sa stii ca m-as misca...asta daca as putea.
Miras: O sa vorbesc cu Jimin sa ti-o tragă mai încet data viitoare.
Hawa: Oh,mai taci. Plus ca nici nu-... Hawa nu termina bine propoziția ca simte ca ii vine sa verse si se duce alergând spre baie.
Miras: Oh,doamne,Hawa, esti bine? Miras ii prinde părul fetei,în timp ce ii da un mesaj lui Jimin prin a veni cat mai repede la ele.
Miras: L-am chemat pe Jimin. Ar trebui să vină din clipa-n clipă,spune si o ajuta pe Hawa sa se ridice de lângă WC.
Hawa: Nu mai trebuie. Probabil am mâncat ceva stricat zilele astea,nu termina bine de spus ca si aude cum usa de la camera se deschide pe ea intrând Jimin si Taehyung,dar pe fata lui Jimin se vedea clar ca este speriat si îngrijorat.
Jimin: Oh,doamne,iubito. Am venit cat de repede am putut. Ce ai pățit? Spune imbratisand-o pe fata palidă din fata ei.
Taehyung: Hawa,arăți groaznic. Zici ca esti o stafie. Miras ii da un cot in burtă, iar Jimin mai puțin si il ia la bătaie. Fata din bratele lui Taehyung are o vagă bănuială că prietena ei este însărcinată,dar preferă să nu spună nimic. Cel puțin,nu încă.
Hawa: Bun,baieti. Probabil am mâncat ceva stricat zilele astea,în rest nu mi se pare ca as putea avea ceva. Acum,daca nu va supărați,as vrea sa ma îmbrac pentru a merge cu voi pe plaja,asa ca va rog sa ieșiți. Jimin nu ar vrea sa plece...Nu e ca si cum nu a mai vazut-o goală pe iubita sa, dar dorește să îi respecte decizia de a se pregăti doar cu Miras,asa ca va ieși. Chiar dacă este foarte ingrijorat pentru ea. Ii da un ultim sărut,ca mai apoi părăsind camera si ieșind cu Taehyung pe hol,indreptandu-se spre lift.
Taehyung: Ce crezi ca a avut Hawa? Il intreaba pe prietenul său,în timp ce apasă pe butonul de parter al liftului.
Jimin: Taehyung, chiar nu stiu. Dar ma îngrijorează foarte tare,își pune maine in cap,în semn de disperare. Nu vreau sa pățească ceva
Taehyung: Poate este însărcinată,spune prietenul său,in timp ce fata lui Jimin se ridică spre el,aparandu-i un zâmbet mai strengalet. Dar nu cred,e prea devreme...Plus ca tu ai spus ca nu vrei copil. Pe fata lui Jimin se așterne o tristețe,dar in acelasi timp o furie.
Jimin: Asta a fost acum ceva luni. 1 mai exact. Plus ca am spus că nu vreau copii ca eram pe atunci fuckboy,dar acum,cu Hawa crede-ma ca as face o echipă de fotbal. Zâmbește cald,gandindu-se la momentul in care fata va venii sa ii spuna ca e însărcinată.
Taehyung: Deci nu ai pune-o sa avorteze,nu? Este trezit din gânduri de catre Taehyung, care îi pune cea mai tampita intrebare.
Jimin: Nu,normal ca nu. Stii care-i faza,Hawa inseamna totul pentru mine,deci daca ar veni sa-mi spuna ca e însărcinată clar nu as pune-o sa avorteze. Chiar dacă are 22 de ani,eu ii voi fi alaturi mereu,indiferent. Ii voi fi alaturi si in momentul in care imi va spune ca e gravidă,dar si daca,doamne fereste,va spune ca nu poate face copii. Este iubita mea,si consider ca ar trebui să o susțin. Nu sa o înșel,sau sa o fac sa se simtă rau. Dacă trebuia sa fac asta,nu ma mai cuplam cu ea. Din moment ce iti faci o iubita,o susții si o iubesti indiferent,si nu iti bati joc de ea,sau sa ii spui ca vrei sa pui punct dintr-o simpla cearta sau o simplă confuzie. Spune foarte repede,aproape nerespirand,lasandu-l pe Taehyung cu gura căscată,dar sa nu mai spun ca avea o dreptate imensa.
Taehyung: Tu chiar o iubesti pe fata asta. Jimin zâmbește timid si ii raspunde imediat.
Jimin: Iubit e putin spus. Nu iti pot explica in cuvinte ce simt pentru ea. Mi-aș da viata ca sa o stiu bine. Taehyung aproape plângea auzindu-i vorbele indragostitului de Jimin,numai ce nu știau cei doi,este ca fetele auzeau tot. Sau cel putin,cele trei replici. Hawa nu mai rezista si a fugit sa isi ia iubitul in brate, dar cu a pus mâna pe el,acesta i-a inlaturat-o si s-a intors brusc la ea,fiind pregătit să îi dea una,dar se oprește la timp cand vede ca este iubita lui.
Jimin: Oh,scuza-ma iubito. Spune luand-o drăgăstos in brate.
Hawa: Nu ma mai lasi sa te iau in brate? Spune fata cu o voce de bebeluș,aproape dandu-i lacrimile,fiind afundata in scobitura gâtului băiatului.
Jimin: Ba da iubito,dar am crezut ca e o curvă care iară m-a găsit si vrea sa i-o trag. O mângâie pe cap,facand-o sa se liniștească. Dar din pacate pentru ele... O mai mângâie in continuare,sunt putin cam luat...de o femeie minunată,si doar ea are voie să mă atingă si sa ma roage să i-o trag din nou,si din nou,si din nou... pe fata fetei din bratele lui,apărând un zâmbet imens,Jimin simtindu-l,bineînțeles si continuand sa vorbeasca. Si bineinteles, femeia care este doar a mea,si pe care o iubesc enorm si caruia ii promit ca ii voi face viata,foarte frumoasa. Asa cum mi-a facut-o ea mie,din datile de 3 si de 17. Fata nu avea cum sa uite dătile alea. Data de 3 semnifica momentul când au facut-o in club,iar 17 cand s-au întâlnit din nou la biroul lui,si tot atunci cuplandu-se. Te iubesc enorm, iubita mea. Ii ridică fata cu ochii inlacrimati, sarutandu-i fruntea si buzele
Hawa: Si eu te iubesc. Mult. Il strânge mai tare in brate
CITEȘTI
The One Night Stand // P.Jm
FanfictionDupă o noapte de nebunii,viata lui Jimin se schimba radical cand ajunge sa se îndrăgostească chiar de Hawa, fata care i-a fost alături acea noapte. Cei doi se vor întâlni din nou si vor ajunge sa aibe o viață frumoasa,sau tot ce s-a intamplat între...