Miras: Hawa,nu ma intereseaza. Te imbraci si mergem la doctor. Miras era foarte îngrijorată că prietena ei,de cand au ajuns inapoi in Seul a stat mai mult cu capul in toaleta,dar mai ales că si cu o zi înainte de a pleca din "vacanta" la fel a fost.
Hawa: Nu trebuie,Miras. Am mâncat ceva stricat. Fata pufnește nervoasă,era deja exasperata. Nu merg nicăieri.
Miras: Ba da o sa mergi. Fără comentarii. Du-te i-ati blugii,bluza aia roz si jacheta si am plecat. Conduc eu.
Hawa: Nu mai am sanse sa te conving așa-i?
Miras: Vezi ca stii?
Hawa: Bine, acum ma duc. Cat timp Hawa se îmbraca,Miras a primit un apel de la Taehyung.
Miras: Buna iubire
Taehyung: Buna scumpo. Ce faci?
Miras: Bine,o astept pe Hawa sa se îmbrace.
Taehyung: Unde mergeți?
Miras: Pana la doctor. A stat toata ziua cu capu-n budă,trebuie sa vad ce are.
Taehyung: Si eu care voiam să ne vedem...
Miras: Ati ajuns deja?
Taehyung: Da. Cum si cand ne vedem?
Miras: Păi fii atent,o sa vorbesc eu cu doctorita sa ii spuna ca astazi trebuie sa doarmă, si cat timp ea doarme,noi ne vedem. E bine?
Taehyung: E mai mult decat bine. Va fi si Jimin.
Miras: Nu se lasă asa cu una cu două,nu? Asta chiar o iubește.
Taehyung: Să stii ca da. A plâns toata noaptea dupa ea. Apropo,s-a trezit cand ati picat pe scări,bine ca nu bănuia nimic. Bine,ca si-a dat seama de dimineata,deasta a vrut sa venim azi,dar imediat cum am ajuns a spus că se duce pana la baie si dupa venim la voi,dar a adormit.
Miras: Doamne ce aiurit poate fi. De cat timp ati ajuns? Ca sa stiu cat doarme ca sa pot merge cu Hawa la doctor,ca dupa ma vad cu voi doi.
Taehyung: Acum 10 minute am ajuns. Stai linistită,cred ca doua ore doarme. A condus el,deci clar e obosit.
Miras: Perfect.
Taehyung: Voi cat stati la doctor?
Miras: Nu stiu,ca nu avem programare. În orice caz,iti dau mesaj cand plec cu ea de la doctor,sa il școli pe Jimin,ca noi nu stam atât de departe de doctor,dar zic si eu.
Taehyung: Bun. Hawa ramane acasă,da?
Hawa: Sunt gata,Miras. Ma duc sa ma dau cu putin gloss
Miras: Da normal. Auzi,hai ca ea e gata. Trebuie să plecăm. Te iubesc,ne auzim.
Taehyung: Bine,iubita. Aveti grija. Te iubesc
Miras: Bun,gata? Fata isi baga telefonul în geantă aranjandu-se în oglinda mare de pe hol,ca mai apoi sa se întoarcă spre Hawa. Ma,aia nu e bluza mea?
Hawa: Ba da,dar e mai largă,si mna...sper ca nu te deranjează
Miras: Normal ca nu ma deranjează. Arăți bine,haide sa mergem. Cele două fete s-au urcat în mașina lui Hawa si au pornit la drum. Nu dupa mult timp,au ajuns la salonul doamnei Huang,cea care astăzi o va consulta pe frumoasa Hawa.
CITEȘTI
The One Night Stand // P.Jm
FanfictionDupă o noapte de nebunii,viata lui Jimin se schimba radical cand ajunge sa se îndrăgostească chiar de Hawa, fata care i-a fost alături acea noapte. Cei doi se vor întâlni din nou si vor ajunge sa aibe o viață frumoasa,sau tot ce s-a intamplat între...