Capitolul 1

1.2K 49 4
                                    

                          Încep să cred ca toate lucrurile se întorc împotriva mea. Ca sa înțelegeți despre ce vorbesc,va voi povesti chiar acum.

                            Deci,eu sunt Hawa Quin si am 22 de ani. Sunt in ultimul an la cea mai cunoscută facultate din Seul,si chiar anul acesta urmând să dau examenul de admitere..sau cel putin asa ar trebui,ca dupa condtiile actuale,cred ca se ingheata anul. Asa,sa revenim. Eu sunt născută în Busan,dar părinții mei au spus că merit tot ce e mai bun,asa ca m-am mutat în Seul,alaturi de cea mai bună prietenă a mea,Miras Wuit.

                              Inainte de a afla părinții mei de succesul pe care il am la facultate,se comportau oribil cu mine. Credeau că sunt o fata ușoară,având tot felul de băieți,dar si-au schimbat părerea in momentul in care au vazut ca am fost trimisă alaturi de profesorul meu de filozofie in Paris,pentru o întâlnire a celor mai bune persoane din facultate.

                                 Aveam momente in care ma simteam foarte singură, dar Miras mereu știa ce sa faca sa ma faca fericită. Chiar este cea mai bună prietenă.

                                  Miras spre deosebire de mine,este o fata mai nebunatica,care chiar petrece foarte des prin cluburi,dar la capitolul familie,statea foarte rau. Pe cand era la liceu,părinții ei o obligau să se drogheze,uneori chiar ei injectand-o. Mama ei si-a dat seama de fapta greșită ce a facut-o in momentul in care s-a căsătorit cu bărbatul acela,ca mai apoi sa divorteze. Fata s-a mutat alaturi de mama ei in Seul,acolo unde a inceput si facultatea. Acum,însă,toata lumea este bine. Miras isi continua studiile alaturi de mine,iar mama ei s-a căsătorit cu un bărbat care se asigura ca le este bine. Tatal ei,cel biologic,a ajuns in inchisoare din cauza traficului de droguri si de prostitutie,iar tatal cel vitreg a devenit mai apoi,tatal pe care Miras il iubeste din toata inima.

                                   Acum,eu scriu pentru proiectul de sfarsit de semestru pe care trebuie sa il predau maine,iar Miras se plimba dintr-o parte a caminului,incercand sa imi distraga atentia.

Hawa: Ai putea te rog sa stai cuminte?

Miras: Oh,haide Hawa. Stai de mai bine de 4 ore sa scrii la proiectu ala la facultate,cat mai ai?

Hawa: Nu mult,dar daca ma mai bati mult la cap,jur ca o sa mai caut un proiect si ma apuc de el

Miras: *rade* Nu,nu. Lasa ca sunt cuminte. Haide termina-l si hai dupa sa ne distram.
     
                                După alte două ore,Hawa in sfarsit termina si ea proiectul si apasă pe butonul de trimitere.

Miras: AI TERMINAT?

Hawa: *rade* Da,am terminat. Sunt rupta de oboseala...cred ca o sa ma pun sa dorm..

Miras: Nici sa nu te gândești. Ne facem mai frumoase si mergem in club.

Hawa: Ce sa caut eu intr-un club? Ai mei m-ar jupai pana cand raman fara par in cap

Miras: *chicoteste* Hai ma. Lasă-i pe ai tai. Tu nu stii deloc ce e aia distractie,nu?

Hawa: Hai ca nu-s asa de sălbatică. Si uite ca sa iti fac pe plac,ma duc sa fac un dus ca sa mergem in club e bine?

Miras: Mai mult decat bine,eu iti voi alege hainele.

                                     Cat timp Hawa era la baie,Miras isi făcea de cap in dulapul fetei..a găsit tot felul de rochii,care mai de care mai speciale,mai mulate,mai scurte,mai sexy,dar nu i-a plăcut niciuna. Gandul i-a zburat la o rochie pe care ea o avea în dulap,dar nu o purta deloc fiindca nu i se părea că nu îi venea bine,dar era mai mult decat sigura ca pe Hawa va veni perfect.

The One Night Stand // P.JmUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum