Hawa lucra intens la dosarele pe care bunul ei prieten Taehyung, i le-a înmânat. Astăzi,miercuri,aveau intalnirea aceea dubla. Fata a fost foarte martinala astăzi,trezindu-se chiar și înaintea prietenei sale,care inainte ea e cea mai martinala,ajungând si la lucru înaintea "sefului" ei.
Jimin cand ajunge la birou,evita sa intre pe usa iubitei sale,pentru a nu-l vedea nedormit. El toata noaptea a stat si s-a gândit la Hawa. Voia sa o aibe aproape mereu,sa ii arate ca o iubește,sa ii spuna gândurile și emoțiile,sa o faca a lui din nou si din nou. Jimin voia ca fata să stea la el macar cateva zile,dar ii era rusine sa ii spuna. Se gândește să își facă drum spre scaunul ei,care spre coincidență se putea observa prin geamul de sticla ca era gol.
Băiatul știa că iubita lui era la baie,asa ca se asigura ca usa e închisă, draperiile trase,si canapeaua curata. Ajunge sa faca sex cu ea din nou în biroul său...sau cel putin asta spera.
Jimin apasă pe clanta ușii de la baie si ramane stana de piatra cand o vede. Hawa era doar in sutien,cu spatele la el,admirandu-se în oglindă. Băiatul simte cum "micul" lui prieten se întărește,asa ca se îndreaptă spre minunata femeie din fata lui,ii prinde sânii in mana si lipindu-si membrul de fundul ei.
Jimin: Buna dimineata,draga "angajată" *ii sărută lobul urechii* imi pare bine sa te vad din nou *lasă un semn frumos pe gat* Imi era foarte dor de tine. Nu o mai lasa deloc pe fata sa spuna ceva,lipindu-si buzele calde si pline de ale fetei,care parca tanjeau dupa sărutul lui
Jimin: Hai sa ne iubim...asa ca si cadou de ziua lui Taehyung...cine stie ce vom face în vacanță
Ii da sutienul jos si prin sărituri mutand-o pana in biroul ei,pe canapea. O pune cu grija pe ea si incepe sa ii suga sfarcurile întărite. In tot acest timp,Jimin isi freca membrul prin materialul blugilor de catifea
Hawa: Jimin,data trecuta m-ai satisfăcut tu,acum lasă-mă să te satisfac eu
Jimin nu mai avea puterea de a spune ceva. Era complet condus de trupul femeii goale din fata lui. Hawa ii sărută membrul pentru ultima dată,ca mai apoi sa ii dea jos pantalonii împreună cu boxerii,penisul "mic" a lui Jimin rămânând dezvelit în fața ei.
Hawa: E mare,iubitule
Ii linge capul rozaliu,după aceea de-a lungul,ca mai apoi sa il bage in gura făcând mișcări de sus in jos. Jimin,era ca si paralizat. Isi dădea capul pe spate de plăcerea pe care femeia lui i-o oferea in momentul acesta. O voia doar pe ea,atât trup, cât și suflet. O voia doar pentru el, o voia sa-i fie mama la copii si sotie pentru el. O iubea, e putin spus. Nici nu stia ce sa spuna pentru ea.
Jimin: Oh,nu mai rezist. Lasa-ma sa ti-o trag,te rog.
Hawa: Ai tot dreptul
Hawa se pune deasupra lui Jimin si incepe sa se miste haotic. Interiorul ei pulsa de fiecare dată când Jimin o mai ajuta cu câte o mișcare brusca,facand-o pe aceasta să geama si mai tare. Hawa a ajuns sa fie dependenta de corpul lui,de buzele lui,dar cel mai important,a ajuns sa fie dependenta de el. Băiatul nici nu si a dat seama cand erau amândoi aproape. Amândoi se miscau foarte repede,saruntandu-se din când în când si marturisindu-si dragostea.
Sperma băiatului ajunge in interiorul fetei,iar ea punandu-se în brațele acestuia. Jimin cand sa o stranga mai tare la pieptul lui,acolo unde era cu adevarat locul fetei,usa se deschide si pe ea intra Taehyung cu Miras. Acesta ia repede sacoul lui ca era cel mai mare,si ii pune cat sa nu se vada membrul lui ce era încă în interiorul ei,dar nici fundul acesteia. Ce era al lui,era doar al lui
Jimin: Cum ati intrat? Am crezut ca am închis ușa.
Taehyung: Uiti ca am cheie. Oricum,asta e al doilea cadou. Primul mi l-a oferit Miras fizic acum douăzeci de minute. Si asta al doilea, cand mi-am prins prietenii in actiune.
Jimin: Bine acum iesi. Hawa in tot timpul ăsta murea de rusine in bratele iubitului sau,care ținea sacoul sa nu pice.
Taehyung: Ies,ies. Va las sa terminati treaba. Apropo,diseară la 6 plecam la mare,am renuntat la întâlnirea aia dubla. E ok?
Jimin: Am terminat-o acum ne relaxam. Tae, inteleg ca e ziua ta,si da e ok,dar ieși. Ca moare iubita'mea de rusine.
Taehyung: Am plecat. Hai Miras. Jimin ii ridică privirea lui Hawa sarutand-o pe buze tandru si mai apoi soptindu-i un "te iubesc" urmat de un pupic pe frunte.
Cu intarziere,dar HAPPY BIRTHDAY,TAEHYUNG💜
CITEȘTI
The One Night Stand // P.Jm
FanfictionDupă o noapte de nebunii,viata lui Jimin se schimba radical cand ajunge sa se îndrăgostească chiar de Hawa, fata care i-a fost alături acea noapte. Cei doi se vor întâlni din nou si vor ajunge sa aibe o viață frumoasa,sau tot ce s-a intamplat între...