Cele două fete au ajuns în sfârșit acasă. Miras deja ii dăduse un mesaj lui Taehyung in care ii comunicase faptul că au iesit de la spital,si ca puteau deja sa meargă la acel restaurant, in timp ce ea incerca sa o convingă pe Hawa sa se culce.
Hawa: Dar eu tot nu inteleg,de ce trebuie sa dorm acum? Se așează nervoasă pe canapeaua din sufragerie,uitandu-se cu o privire calda spre Miras. E abia ora 18.
Miras: Of,Hawa,e a 5 a oara cand iti spun. Se așează si ea lângă Hawa,punandu-si bratul in jurul gâtului ei. Asa a spus doamna doctor. Numa ce ai aflat ca esti însărcinată,deci trebuie sa te protejezi. Imi promiti ca te vei culca?
Hawa: Off ,bine. Da,ma voi culca.
Miras: Perfect. După ce ma întorc,o sa mergem la mall. E bine? Mai ne uitam de haine de bebelasi si chestii.
Hawa: Sunt de acord,dar,tu unde mergi?
Miras: Păi merg sa ma vad cu Taehyung si cu...mai voia sa spuna ceva,dar si-ar fi dat seama ca planul va eșua. Cu Taehyung.
Hawa: Am inteles. Mergi sa te vezi cu Taehyung si cu Taehyung. E bine. Spune fata râzând facand-o si pe Miras sa rada. Fugi,sa nu întârzii. Ne vedem dupa. Te pup.
Miras: Si eu. A inchis usa pe dinafara si a plecat spre locul de intalnire stabilit de Taehyung. Inițial nu fusese de acord cu această idee,de a-i împăca,având în vedere că Jimin a inselat-o(mai mult sau mai puțin),dar si-a dat seama cat de mult o iubește,din spusele iubitului sau. Nu dupa mult timp,fata ajunsese si la restaurant.
Taehyung: Buna iubito. Se ridică în picioare sarutand-o scurt pe buze pe fata,ca mai apoi sa ii tragă scaunul pentru a se aseza
Miras: Buna iubire. Buna Jimin.
Jimin: Bună Miras. Ce face Hawa? Cum se simte?
Miras: Hawa este bine. Este acasă. Doarme,este foarte obosită.
Jimin: Ma bucur ca este bine.
Taehyung: Deci,iubito,te-am chemat aici pentru a ne gândi la un plan ca sa o facem pe Hawa sa se împace cu Jimin. Toti lasa capul in jos,iar Jimin mai are putin si începea iară sa plângă,iar între cei trei lasandu-se o liniște apăsătoare de mormânt, pana cand Miras o învinge.
Miras: Uite Jimin. Oricât de mult nu mi-aș dori să nu o mai faci pe Hawa sa sufere,asta ar însemna că imi doresc sa nu mai fiti împreună. Cei doi băieți se uita atenti si triști in acelasi timp...dar,stiu ca cel mai mult suferiti in momentul asta. Asa ca,va voi ajuta sa va împăcați.
Jimin: Serios? Miras,esti cea mai tare.
Taehyung: Serios iubito? Atunci hai sa facem un plan.
Miras: De asta mă ocup eu. Fiti atenti. Spune si se apropie de mijlocul mesei,facandu-i si pe cei doi sa se apropie din ce in ce mai mult, creând un grup foarte strâns. Astăzi eu si Hawa vom iesi in mall pentru a lua ceva haine si mâncare.
Jimin: La ce oră?
Taehyung: Taci ma,si asculta.
Miras: Noi iesim pe la ora 8. Asta fiind într-o oră și 15 minute. Cel mai sigur vom sta ceva timp,pentru ca na,Suntem fete si avem nevoie. Bun,voi in tot timpul ăsta veti sta la etajul 1,la o cafea ceva,pentru ca noi pe acolo ne vom plimba,fiindcă acolo sunt magazinele de haine. Trebuie neaparat sa fiti îmbrăcați în niste haine negre cu gluga, si mai ales sa nu uitati de masca. Cand ne vedeti ca ne îndreptăm spre ieșire,va ridicați si va țineți dupa noi,pana pe stradă,după care luati masina mea,ca Hawa nu o știe,mergeam numai cu masina ei,conducând ba eu ba ea,asa ca,o puteti lua. Uitați cheile. Spune si le inmaneaza cheile. Cand vedeti ca suntem la trecere,Jimin vii si o iei pe Hawa,punandu-i la ochi o bastita,iar tu Taehyung la mine. Dar atentie,neapărat doar pe ochi. Masina sa fie lângă voi,ne urcati repede si voi conduce eu. Ca sa para ca voi doi sunteti unu lângă celălat cu noi in brate,si nu aveti voie să-i dati jos esarfa lui Hawa,Jimin.
Jimin: Am inteles, si dupa? Unde va ducem?
Miras: Eu si Taehyung aveam rezervate o camera de hotel,o luati pe aia. Mutați mobila pe acolo,vedeti voi. Si cand ajungem,voi sa aveti un ciorap negru pe fata,sau masca si o căciulă,dar noi sa fim libere. Închideți usa,si ne "speriati" putin. Gen "dati-ne toti banii" sau ceva de genul. Si dupa,voi,ca si infractori,spuneti ca v-a chemat șeful si plecati. Pe urma veniti tot voi,dar fara ceva pe față,sa para ca sunteti surprinsi si tot odata salvatorii nostri.
Jimin: Miras,e cea mai minunată idee,dar crezi ca o sa functioneze?
Taehyung: Tu vrei sa fii din nou cu Hawa sau nu?
Jimin: Vreau normal.
Taehyung: Atunci nu mai gândi negativ. Iubito,ai avut o idee genială.
Miras: Bine,eu merg spre casă. Ne vedem la mall. Pa băieți. Miras se intoarce cu spatele la ei,si pornind in directia opusă. Sa înceapă planul "IMPACAREA". Ohhh,abia astept.
CITEȘTI
The One Night Stand // P.Jm
FanficDupă o noapte de nebunii,viata lui Jimin se schimba radical cand ajunge sa se îndrăgostească chiar de Hawa, fata care i-a fost alături acea noapte. Cei doi se vor întâlni din nou si vor ajunge sa aibe o viață frumoasa,sau tot ce s-a intamplat între...