Hawa: Mama,tata,am ajuns. Astăzi era ziua in care părinții fetei vor afla de sarcina si il vor cunoaste pe Jimin. Au trecut aproape două luni de când vestea i-a lovit pe toti,schimbandu-le viata in bine
X: Aici suntem scumpo. O doamna frumoasa,satena si suplă își face apariția pe scările înalte ale vilei. Irana Quin,încântată. Irana era o femeie de doar 47 de ani,cu un corp de invidiat pentru femeile la această vârstă.
Jimin: Park Jimin,imi pare foarte bine sa va cunosc. Hawa l-a făcut pe Jimin cunoscut părinților ei,doar prin apelurile,videourile si pozele de pe WhatsApp.
Y: Buna băiete. Eu sunt Jake Quin,tatăl lui Hawa. Jack era cu un an mai mare ca Irana. Era un adevărat domn si tata,astfel analizandu-l pe Jimin de sus pana jos,rămânând plăcut surprins de ceea ce vedea.
Irana: Bun,Jake,copii,haideți să mergem la masa. Jimin isi impreuneaza mana cu a lui Hawa si pornesc amândoi înspre masa imensa din bucătărie. Jimin,spune-ne mai multe despre tine.
Hawa: Înainte de asta...vrem să vă dăm un cadou. Inima celor doi,Hawa si Jimin, a inceput sa bată foarte tare. Speram sa il acceptați,si sa va bucurați de acest mic,care incurand va fi mare cadou. Pe fetele celor doi părinți,Irana si Jake, se citea confuzia. Poftim,deschideti-l. Era o cutiuță,cu o ecografie si un test de sarcina pozitiv.
Jake: Hawa,Jimin,ce inseamna asta? Din privirea bărbatului nu se putea citi prea mult. Nu stiai daca e supărat, sau daca se bucură. NE-ATI FACUT CEI MAI FERICIȚI. Cei doi se ridică,fugind spre copiii care acum vor avea un copil.
Hawa: Mama? Tata? Sunteti bine?
Irana: Da,de ce nu am fi? Irana arunca o privire lui Jake si Jimin,ca mai apoi sa continue râzând. Pana acum ti-am spus că nu vrem nepoți ca sa te determinăm să îi faci mai repede. Cum sa nu vreau sa fiu eu bunica? Tu nu esti normală.
A urmat o îmbrățișare mare,lunga si călduroasă de grup. Hawa nu se aștepta ca părinții ei sa il iubească pe Jimin,dar cu atat mai putin sa accepte sarcina,însă,cei doi părinți si-au dat seama ca fata lor este deja mare,si nu o vor mai putea tine departe de aceste frumoase momente ale vietii,de care fiecare avem parte odată.
După ceva timp,am revenit. Hola. Nu este un capitol lung,dar nici ultimul (nici nu am inceput bine). Nu prea am avut idei,dar sper ca va place.❤
CITEȘTI
The One Night Stand // P.Jm
FanfictionDupă o noapte de nebunii,viata lui Jimin se schimba radical cand ajunge sa se îndrăgostească chiar de Hawa, fata care i-a fost alături acea noapte. Cei doi se vor întâlni din nou si vor ajunge sa aibe o viață frumoasa,sau tot ce s-a intamplat între...