Capitolul 10

648 31 9
                                    

                                                      A doua zi dimineata,Jimin este cel care se trezeste primul si nu cu intenția de a face ceva prin acea camera de hotel,ci pentru a se uita la femeia lui. Ii admira chipul natural,fara pic de machiaj sau defecte ale tenului, genele ei lungi si dese,nasul ei micuț,buzele ei ușor rozalii si razele soarelui care ii băteau in fața o făceau sa para ca iesita din basm. Hawa începe să se foiasca ,iar Jimin începe să se aproprie de ea,sarutandu-i umărul gol,la fel ca si corpul,în urma nopții nebune si fierbinte de care au avut parte.

Jimin: Buna dimineața, iubita mea. *începe să o sărute pe buze*

Hawa: Buna dimineața, iubire. Te-ai trezit de mult?

Jimin: Nu. *mintise*. Cum ai dormit?

Hawa: Bine *spuse si se ridică în fund* Ah.

Jimin: Ce ai pățit?

Hawa: Ma doare abdomenul si acolo jos foarte tare.

Jimin: Am...ups?

Hawa: Da,ups. Te-a pus naiba sa mi-o tragi asa de tare.

Jimin: Păi dacă ma exciti? E tot vina mea?

Hawa: Da *zâmbește aproape draceste*. Ma duc sa fac dus

Jimin: Sa facem poate. Te însoțesc

                                                        Cei doi amorezi au mers sa faca dus împreună. Numa dus nu au făcut. Au început din nou cu o partidă nebună,ca mai apoi,da,putem spune ca au facut dus.

                                                         Cred ca nu mai trebuie sa mentionez ca Miras si Taehyung au avut aceeași poveste,ba chiar mai mult,au mai avut energia de a si-i enerva pe Jimin si Hawa. În ciuda faptului că si Taehyung a fost destul de dur azi-noapte, Miras este foarte fresh, râzând copios de prietena ei care schiopateaza putin. Poate putin mai mult. Clar mai mult.

Hawa: Yaaahhh,Miras,taci din gura. E numa vina domnului de acolo *si se uita spre Jimin cu o privire urâtă*

Miras: Taci,ca ti-a placut.

Hawa: N-am ce zice.

Hyujin: Buna dimineața. Sper ca serviciile noastre au fost bune,pentru noaptea care tocmai ce a trecut *Jimin si Hawa se uita unul la celălalt*. M-am gândit in a va oferi câteva ore la plaja,ca mai apoi cele două domnișoare *se uita la cele două fete*

Taehyung: Doamne,nu domnișoare.

Miras: Taehyung! Taci din gura.

Hyujin: Nu este nicio problemă. Asa,cele două doamne sa aibe parte de o relaxare la spa. Dacă doriți si voi domnilor,puteti merge cu ele.

Jimin: Multumim. Sigur. Dacă fetele ne primesc *spune chicotind*

Hawa: Normal.

Hyujin: Bine,dragilor. Acum va las,sa luati micul-dejun sau sa mergeți la plaja,ce vreti sa faceti,sa va distrați. Pe mai târziu.

Hawa: La revedere,domnule Hyujin.

Hyujin: Spune-mi Hyujin. Am doar 30 de ani.

                                                       Cele 2 cupluri au plecat spre mare. Aveau de gând ca astazi sa se relaxeze,gandindu-se daca mai pot prelungi cele 7 zile. Era prea frumos ca sa plece dupa acel timp,care parca era minuscul.






The One Night Stand // P.JmUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum