A doua zi dimineata,Miras s-a trezit la ora 7:30,ceea ce e foarte tarziu pentru ea si prietena ei,deoarece la 8:00 încep lucrul,deci la ora aceasta trebuiau sa fie deja pe drum.
Maris: Nu,nu,nu. Nu se poate. Am facut-o pe Hawa sa întârzie la prima ei zi de muncă. Fata sare ca arsă din pat,indreptandu-se spre camera prietenei sale. A stat câteva secunde gandindu-se cum sa o trezească pe Hawa,dar mare i-a fost mirarea când a vazut ca ea e deja trează,si stătea pe telefon.
Miras: Doamne ajuta. Hawa
Hawa: Miras,ce doamne iarta-mă ai?
Miras: Tu....Adică eu...Adică noi...îmbrăcarea..plecăm....lucru...ACUM. Hawa se uita ca la masini străine neintelegand nimic,dar cand telefonul prietenei sale a sunat,abia atunci a inteles totul.
Hawa: Deci,m-ai angajat si pe mine la locul unde lucrezi si tu si suntem in intarziere. Miras si-a tras sufletul si a dat din cap afirmativ. Fetele au plecat grăbite spre baie,facandu-si împreună rutina de dimineata,ca altfel nu mai aveau timp separat.
Miras i-a înmânat lui Hawa hainele pe care Taehyung i le-a dat ei si bineînțeles au avut dreptate: lui Hawa ii venea turnat
Miras: Hawa,arăți minunat. Sunt sigura ca seful tau te va plăcea imediat. Acum haide să mergem ca este deja si 45 Si cam trebuia sa fim la lucru
Hawa: *rade* de acord. Sa mergem. Conduci tu?
Miras: Da,normal. Nu vreau sa facem accident din cauza faptului că tu te gândești la băiatul ăla.
Hawa: Hei,taci. Sper ca acest servici sa ma faca sa uit de băiatul misterios din noapte care mi-a luat virginitatea. Dar pana la urma,ce post am?
Miras: Stai sa vezi,esti secretara șefului prietenului meu. Fii atenta,ca prietenul asta a lu Taehyung este șeful asociației Bref,care dupa cum stii este cea mai mare asociație de afaceri din Coreea de Sud.
Hawa: Fata,tu iti dai seama cat de norocoasă esti? Esti iubita prietenului șefului asociației din Coreea. Ce noroc pe tine.
Miras: Oh,mai taci. Poate te vad si pe tine la braț cu șefu. Vezi ce faci.
Hawa: Haha,buna gluma. Cat mai avem? Ca e deja aproape fix
Miras: Uite chiar acum am ajuns. Coboară. Acolo te va aștepta o domnișoară care te va conduce direct la biroul șefului tau. Succes draga.
Hawa: Mersi,te pup. Hawa si-a aranjat pentru ultima dată costumul,si a pășit cu pasi stăpâni in clădire
Hawa: Se pare ca are bani multi din moment ce arată atât de bine. Fata era cu privirea pe tablourile minunate care se aflau pe pereții clădirii imense,încât nici nu si-a dat seama cand a dat peste o domnișoară destul de tinerica care avea același costum ca ea,doar ca pe roșu
Hawa: Imi pare rau. Erau cu ochii in tavan. La propriu.
X: Stai linistită. Eu sunt Ashley Huy,tu trebuie sa fi Hawa Quin,nu?
Hawa: Da,chiar ea.
Ashley: Bun. Esti mult mai frumoasa in realitate.
Hawa: Multumesc,dar unde m-ati mai vazut ca sa imi spuneti ca sunt frumoasa in realitate?
Ashley: Păi,am fost acum doua zile la o cafea cu domnișoara Miras si mi-a arătat o poza cu dumneavoastră. Pareati de 40 de ani,dar acum,mai mult de 15 nu va dau.
Hawa: Eh,va trebui să imi dati. Am 22 de ani.
Ashley: Bun,te rog sa nu mai vorbesti formal cu mine ca sunt doar cu 3 ani mai mare ca tine. Haide sa te conduc spre biroul domnului Park
Hawa: Sigur. Multumesc. Cele două fete s-au urcat în lift,pornind spre etajul 10 unde lucrau cei mai mari din post. Misteriosul băiat,Park Jimin si prietenul său,Kim Taehyung. Ce noroc pe Hawa si Jimin ca in sfarsit se vor întâlni,nu?
CITEȘTI
The One Night Stand // P.Jm
FanfictionDupă o noapte de nebunii,viata lui Jimin se schimba radical cand ajunge sa se îndrăgostească chiar de Hawa, fata care i-a fost alături acea noapte. Cei doi se vor întâlni din nou si vor ajunge sa aibe o viață frumoasa,sau tot ce s-a intamplat între...