Capitolul 9

686 36 7
                                    

                                                    După aproape două ore de mers,cele două cupluri au ajuns în sfârșit la recepția hotelului "Ghyn"

Jimin: Buna ziua. As dori o rezervare,la doua camere,timp de 7 zile,cu vedere la mare,dacă se poate va rog.

X: Sigur. Camerele 69 si 70. Pe ce nume?

Jimin: Multumesc. Park Jimin s-

X: J-Jimin?

Jimin: Da. Ma scuzați,ne cunoastem?

X: Nu ma mai stii? Da cand mi-o trageai in club mai stii? Sunt Lya. Asta e cartea mea de vizită. Te astept deseară,sa mi-o tragi asa tare cum doar tu stii cel mai bine. La mine sau la tine?

                                                Hawa in tot timpul ăsta, s-a dus la Miras in brate,privind aproape cu lacrimi în ochi discutia din fata ei. Taehyung le luase într-un fel pe amândouă in brate, așteptând ca Jimin sa nu faca o mișcare greșită ca sa nu o piardă pe Hawa.

Jimin: Da,acum imi aduc aminte de tine, dar imi pare rau sa-ti spun dar nu va mai fi nimic intre noi. Eu am venit in vacanta aici alaturi de prietenii si sotia mea *spune si o ia pe Hawa de mana,tragand-o langa el* pentru a ne relaxa. De fapt, stii ce. Nu ne mai trebuie nicio camera aici. Păstrează banii.

Lya: Jimin,stai. Puteti sta aici

Jimin: Nu,domnișoară. Stiu sigur ca iubita mea nu s-ar simti comod sa fie in acelasi hotel cu o fosta c- fata caruia i-am tras-o in club. Ma gandesc doar la sanatatea ei si a copilului meu. Stiu ca asta nu le-ar face bine. Si te rog frumos sa-mi vorbesti formal,ca nu ne mai tragem de sireturi...sau de altceva.

Lya: Bine domnule Park. Sa stiti ca aveti o sotie foarte frumoasă. Sunt și-

Y: Ce se intampla aici? De ce aveti aceasta privire domnule?

Jimin: Nu se int-

Lya: Hyujin,imi pare rau. Cu acest domn am avut o aventură acum ceva zile,si am facut greșala de a ma da la el,fără a stii ca are o sotie si asteapta un copil,iar acum ei vor sa plece.

Hyujin: Domnisoara Lya,asa ati facut mereu. De fiecare data te-ai dat la toti barbatii care intrau in acest hotel,vrand sa ti-o mai tragi inca odata cu ei. Nu e vina lor ca tu ai fost o curvă. Te bagi in relatiile lor si dupa te miri de ce se despart. Asa ca,domnule,va rog frumos sa luati camerele date de catre Lya,iar tu draga Lya sa-ti iei zborul din acest hotel,si sa te gandesti mai bine la viata ta. La revedere.

                                          Jimin avea un zâmbet imens de mare pe buze,pe cand Hawa privea cum fata isi strângea lucrurile in linistite aproape plângând,dar in acelasi timp era fericita ca Jimin nu s-a lasat prada.Taehyung si Miras zambeai si ei,fericiti de faptul că Jimin le-a demonstrat din nou,ca el chiar tine la Hawa,dar se si gandeau la vorbele lui. Soția mea...viitorul copil? Se întrebau dacă erau adevărate sau a spus doar asa.

Hyujin: Acum ca am scapat de ea,spuneti-mi va rog cu ce va pot ajuta?

Jimin: As dori doua camere,cu vedere la mare,timp de 7 zile. A facut domnișoara de mai devreme doua rezervari. Camera 69 si 70.

Hyujin: Sigur. Pentru aceasta întâmplare veti sta aici pe gratis. Ne cerem scuze. Apropo,imi pare bine sa va cunosc in persoana,domnule Park.

Jimin: Pot spune acelasi lucru.

Hyujin: Acestea sunt cheile. Distractie plăcută. Jimin lua cheile de pe masa si se intoarce spre Taehyung asigurandu-l ca nu el va lua camera cu numărul 69,ci Jimin.

Miras: Bine,bine. Luati voi camera 69,nebunilor. Hawa si Jimin,am...După ce va despachetati va așteptăm la noi. Trebuie vorbim ceva.

Jimin: Haide iubito. Băiatul își impleti degetele cu ale fetei si pornira spre lift,in timp ce ceilalti doi indragostiti au mers la masina lor pentru a-si lua bagajele lor. Odată ajunși în camera,Jimin începe să discute cu iubita sa ce o machina,ca vedea ca nu mai era in apele ei. Ce a pățit iubirea mea mica?

Hawa: Nu am nimic iubitule

Jimin: Hawa,stii ca pe mine nu ma poti mintii. Spune-mi ce ai.

Hawa: Nu crezi ca fata aceea a fost dată afară pe degeaba?

Jimin: Nu,iubito. Esti prea prietenoasă. Ai auzit ca fata aceea facea asa cu toată lumea,deci e bine asa.

Hawa: Bine...dar,daca nu eram noi 3 acolo,tu acceptai sa te mai culci odată cu ea?

Jimin: Nu iubito. Normal ca nu. Am o iubita superba,si crede-mă nu m-aș despărți de ea pentru o curvă.

Hawa: Te iubesc.

Jimin: Si eu te iubesc si mai mult. Cei doi sunt întrerupti din sărutul pasional pe care il aveau,de doua bătăi in ușă, care erau cel mai probabil ale lui Taehyung și Miras.

Miras: Va asteptam la noi. Acum va rogHawa si Jimin s-au schimbat in ceva mai comod si au iesit din camera lor,îndreptându-se spre camera celor doi.

Taehyung: Bine v-am poftit,intrati.

Jimin: Bine,lasa asta. Ziceți de ce ne-ati chemat ca aveam de gand sa facem ceva si ne-ati stricat planurile.

Hawa: JIMIN. Nu da din casa

Jimin: Bine,gata,gata. Ziceți

Miras: Tu,astăzi cand ai avut acel ""conflict"" cu fata aia,ai spus ca Hawa e soția ta si pe deasupra ca mai e si însărcinată. Ar trebui aflăm ceva?

Jimin: *chicoteste* Hmm...Nu? Adica faza cu căsătoria se poate rezolva,la fel si faza cu sarcina *se uita pervers la Hawa*

Hawa: *tuseste* Aham,da. Dar mai asteptam putin,iubitule. Hai totusi sa nu ne grăbim.

Taehyung: Dacă va iubiti,niciodată nu-i prea devreme.

Miras: Taehyung are dreptate. Se vede ca va iubiti.

Hawa: Da,ne iubim,dar mai bine lăsăm sa vedem cum va fi viitorul.

Jimin: Bine iubire. Acum hai sa mergem ca prin bluza aia ti se cam vad sfarcurile si deja simt ca explodez. O ia in brate pe iubita sa si fuge cu ea in patul lor. Bineinteles ca a fost o noapte plină de amor pentru cele două cupluri,dar mai ales pentru Hawa,care cel mai probabil a doua zi nu prea va mai putea sa meargă bine.




The One Night Stand // P.JmUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum