A trecut si o parte din noapte,iar acum Miras se chinuie sa isi trezească prietena pentru a pleca,inainte ca sa ii prindă băieții.
Miras: Da scoală odată, ca de o oră mă chinui să te trezesc. Fata văzând că doarme dusă pufnește nervoasă,si se duce in baie pentru a lua putina apa si o arunce pe Hawa. No,acum te trezisi? Spuse aceasta in timp ce se ținea de burta din cauza faptului că mutra prietenei sale de adormită si nervoasă in acelasi timp,nu făceau decât să o amuze,nicidecum sa o sperie.
Hawa: Aoleu sa fiu a dracu. M-a pus mama sa-mi fac o prietena ca tine. Ma duc sa ma schimb. Miras o lasa pe Hawa sa se duca la baie,dar aceasta se intoarce ținând. Pot să stiu si eu cine m-a schimbat? Spune aceasta luand poziția de "picior drept inainte,dar picat in fund ca suntem adormite"
Miras: Am....eu? Acum ia bagajul ala si sa mergem. Miras o ia de mana pe fata,si o lasa inainte. Liftul nu-l puteau lua,deoarece era fix in fața camerei băieților,iar Hawa era putin (mai mult) beata,si avea de gând să vorbească,asa ca singura solutie era pe scări.
Hawa nu a conștientizat că erau niste scări,si s-a împrăștiat si ea si bagajul,făcând o galagie de toate zilele,provocand-o si pe Miras sa rada,mai ales la înjurăturile scoase de ea.
Hawa: Apai,fu***i treptele,trebuia voi sa va puneti aici. #%&*^$%!$. Se ridică si dupa cateva secunde isi da seama ca o durea fundul. Aoleu,fundul meeeuu. Spune tinand mana pe una dintre fese si mangaind usor. Fitar ale naibii de trepte,mi-ati stricat si fundu si bagajul.
In camera băieților,amândoi căzură din pat in momentul in care au auzit bubuitura. Taehyung pentru ca a fost împins de Jimin,iar Jimin deoarece dormea prea pe margine,dand putin cu capul de noptiera si avand fata de adormit,iar părul tot ciufulit cu mici antene.
Jimin: Hawa,iubito esti bine? Spune si se îndreaptă spre Taehyung,dar se retrage cand vede ca nu era iubita lui. Am crezut ca esti Hawa.
Taehyung: Sunt mă-ta. Ajuta-ma dracu sa ma ridic. Data viitoare te pun pe jos. Numa pumni in cap ,în gura si picioare in bazinul meu mi-ai dat. Cum dracu te suporta biata fata. Ba esti sălbatic sincer.
Jimin: Dacă nu esti Hawa,pot fi orice. O iubesc pe Hawa.
Taehyung: Iara-ncepe. Iesi afara. Taehyung ii spune si dupa cateva secunde isi aduce aminte ca pe la ora asta ele trebuiau să plece,asa ca trebuia sa nu il lase sa iasa. De fapt,nu iesi. Pune-te-n pat.
Jimin: Multumesc. O iubesc.
Taehyung: Si eu te iubesc. Jimin se uita cu o fata ciudata la el,ca mai apoi sa continue. Adică si Hawa te iubeste. Pe fata lui Jimin apare un zâmbet mai tamp ca el,Taehyung neobservand asta,asa ca va continua,sau cel putin asta cred. Hai sa ne culcăm ca e numai ora doua. Somn usor.
Stiu ca este un capitol scurt,dar cel de maine va fi mai lung,sper. Noapte bună dragilor💜
CITEȘTI
The One Night Stand // P.Jm
Hayran KurguDupă o noapte de nebunii,viata lui Jimin se schimba radical cand ajunge sa se îndrăgostească chiar de Hawa, fata care i-a fost alături acea noapte. Cei doi se vor întâlni din nou si vor ajunge sa aibe o viață frumoasa,sau tot ce s-a intamplat între...