Capitolul 12

597 28 4
                                    

Taehyung: No hai gata cu romantismul,sa mergem pe plaja. Bineinteles ca momentul celor doi amorezi, nu putea fi întrerupt,nu?

Miras: Hai sa mergem noi doi inainte,Tae. Spune si il apuca de braț,intorcandu-l in directia opusă. Ce ai cu copiii? Lasă-i sa se iubească. Se poate simtii putina furie in vocea fetei. De parca tu nu esti asa in momentul de față. Amândoi radeau. 

Taehyung: Zici ca esti o babă deaia căreia îi place asta. Miras se supără si incepe sa îl alerge pe scumpul ei iubit pana pe plaja. In cealalta parte,Jimin incerca sa o oprească pe Hawa din plâns.

Jimin: Gata,iubito. Nu mai plânge. Băiatul voia să o întrebe ce are,dar s-a răzgândit. Asta nu pentru mult timp. Dar,ce ai? De ce plângi? Fata isi ridica din nou privirea,acesta putând să observe cu ușurință ochii ei roșii si fata care avea niste puncte ca la varicela. Hawa insipira adânc,si incearca sa-i spuna băiatului îngrijorat din fata sa,adevăratul motiv.

Hawa: Iubitule,nu vreau sa ma înțelegi gresit,te iubesc enorm,dar.. Pe fata lui Jimin,începe să se așterne tristețea,simțind într-un fel ca vrea sa puna punct. Dar ai mei nu stiu nimic de noi. Acesta răsuflă ușurat tot aerul pe care il oprise în momentul în care femeia lui începuse să vorbească.

Jimin: Iubito,m-ai speriat îngrozitor.,spune râzând usor,facand-o si pe ea sa zâmbească putin. Imi place sa zâmbești,nu te mai vreau plângând. Uite cum facem,își impreuneaza mâinile cu cele ale ei,cand ne intoarcem de la mare,asta fiind peste 5 zile,vom încerca facem cumva sa ne vedem si cu ai noștri,fata zambii si mai mult,adică eu sunt sigur ca tata si mama te vor plăcea,ca de trei ani de zile ma rugau sa ma duc la casa mea,dar... Mai voia să spună ceva,dar Hawa îl întrerupe.

Hawa: Si ai mei. Mereu ma întrebau "Cand iti faci si tu un iubit",nu exista data cand sa vorbesc sau sa merg la ei,sa nu ma întrebe. Ei bine,acum nu mai au ce sa comenteze. Spune chicotind putin. Sper doar sa nu te adore mai mult ca pe mine. Cei doi au început să râdă in hohote,luandu-se de mana si indreptandu-se spre ieșirea de la hotel.

                                                     Odată ajunși pe plaja,Jimin ii da un mesaj prietenului său,intrebandu-l pe unde sunt,iar răspunsul sau neezitand sa apara imediat.

Jimin: Haide iubito.

Hawa: Unde sunt? Intreaba deoarece ea abia se ținea dupa Jimin,care sa zicem ca mergea încet. Si mergi mai încet te rog.

Jimin: Chicoteste încet,apoi se oprește si se intoarce către iubita sa,ca sa o ia de mana. Mergeam încet,dar esti tu micuța. O ciufuleste usor pe par,dar nu atat de usor incat sa nu ii ridice câteva fire,care se vad perfect, mai ales că vântul plajei contribuie enorm. Ce amuzant arăți. Iar Taehyung si Miras sunt la un restaurant,proaspăt deschis,de pe plaja. Au luat masa de 4 si ne așteaptă acolo.

Hawa: Restaurant? Nu puteam sa luam ceva din hotel si sa aducem pe plajă? Va băgam la cheltuiala. Spuse cu o tristețe in glas.

Jimin: Iubito,nu începe. Au plătit ei,plus ca suntem in vacanta,era logic ca vom cheltui mult. Plus ca tu esti proaspătă absolventă,ai muncit mult si acolo,si la lucru. Chiar dacă ai fost doar două zile,chiar nu-i usor sa stai cu ochii printre numere si litere. Jimin am putea spune ca era putin cam supărat fiindca iubita lui nu se putea bucura macar putin de vacanță,dar asta nu-l deranja enorm,ci se bucură fiindca asa isi da seama ca ea este diferita. Fostele lui voiau să o țină intr-o vacanță continuă,nepasandu-le de banii cheltuiti.

Hawa: De ce râzi? Plus ca tu esti sef,esti mai solicitat ca mine. Fata era revoltată. Jimin nu se gândea deloc la el. "Sunt atât de speciala in viata lui de doar la mine se gândește?" Ea nu sesizase ca a spus-o cu voce tare pana cand nu ii raspunsese Jimin la intrebare.

Jimin: Iubito,esti mult mai mult decat importanta. Și de fapt,eu si Taehyung sunt subsefi. Deasta ne permitem mergem asa peste tot. Plus ca noi acum,oricum ne gândisem sa ne mutăm de cand suntem cu voi. Si-a dat seama ca fata nu înțelese,după fața confuză pe care a facut-o. Adică, sa lucram de acasă si sa va stam totodată la dispoziție. In fond,voi doua sunteti cele mai importante pentru noi.

Hawa: Waaa,hai sa schimbam subiectul ca iară ma emoționez.

Jimin: Oricum n-ai machiaj ca sa zici ca ti se strica. Vezi,un lucru ce apreciez enorm la tine,faptul esti naturală. Esti prima fata pe care o vad in preajma unui băiat fiind naturală.

Hawa: De ce spui asta? Celălate iubite ale tale nu erau naturale?

Jimin: 1. Nu erau iubite erau doar niște curve. Tu esti prima si singura mea iubita. Si 2. Aveau glet pe față. Dacă le prindea ploaia se ducea si siliconul din ele si gletu de ce fata.

Hawa: Doamne ce urat vorbesti de ele. Vorbeste si tu mai frumos.

Jimin: Ce sa fac? Ti-ai gasit. Nu. Am o singura femeie de care voi vorbi frumos toata viata,de restul pot sa le si injur daca vreau.

Hawa: Rade putin si dupa isi revine,continuând cu jocul. O singură femeie,zici...Spune si isi intoarce iubitul cu fața la ea si incepe sa fie perversă,plimbandu-si mâinile pe fata lui. Si ia spune-mi...O cunosc? Coboară cu mâinile pana la abdomen mangaindu-l ca mai apoi sa ajunga la membrul lui,care,printr-o coincidență,era destul de întărit.

Jimin: Hawa,ii spune măraind,te joci cu focul. Si da,o cunosti. Este o fata de o frumusețe amețitoare,cu părul lung,drept,de culoare brunet cu șuvițe blonde, cu ochii caprui si niste buze carnoase de care nu m-as sătura niciodată. Si acum ia mana de pe penisul meu,ca jur ca te iau in brate si te duc dupa o tufă unde ti-o voi trage tare drept pedeapsa ca m-ai excitat in ultimul hal. Hawa deja era rosie,placandu-i ce aude din gura lui. Oh,si legat de acea fata. O cheamă Quin Hawa,viitoare Park,viitoare mama a copiilor mei si viitoare persoana cu care vreau sa fiu îngropat. Acum te-ai lămurit? Ii sărută lobul urechii,coborând pana la gât,acolo unde face un semn,pe strada,în vazul lumii. Stia ca acelea sunt cele două locuri unde iubita lui se excita si tocmai deasta a acționat. Acum ca suntem chit,hai sa mergem.

Hawa: Mergem pe dracu mergem. Ne întoarcem la hotel,ca tot nu am ajuns prea departe, mi-o tragi si dupa eventual mai mergem la restaurantul ala. Dar trage-mi-o odată ca înnebunesc

Jimin: Rade,apropiindu-se de față si soptindu-i in ureche. Haide sa mergem la hotel,abia astept sa ti-o trag tare,asa cum eu stiu cel mai bine. Fata il ia de mana si incepe sa alerge înapoi spre hotel,acolo unde va urma ca Jimin sa faca ce stie mai bine.





The One Night Stand // P.JmUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum