PART 26

4.6K 118 15
                                    

-SOFIJA-

Mina I ja smo igrale a pica su samo stizala, a mi smo ih elegantno odbijale. Viktor je zarezao kada je video da mi jedan momak sam prilazi sa picem, ali sredila sam to, pokazala sam prsten na mojoj ruci I odma je otisao, Viktoru je laknulo I tada mi je poslao poljubac, presladak je. Njih dvojica su celo vreme gledali u nas, ali odjednom je Ivan ustao I krenuo ka nama, ustvari ka Mini.

Nisam znali koji ce sledeci potez da mu bude, bio je bas besan. Nece biti dobro, Viktor je gledao I krenuo je da ustanem ali sam mu pogledom rekla da sedi tu, poslusao me je.

Ivan je prisao Mini I prebio je uz sebe, i nesto joj saputao, ona je izbuljila oci ali se smirila. A ja sam odjednom osetila ruke na mom struku, nisam ni morala da se okrenem znali sam da je to moj muz, samo on moze tako grubo da me dodirne ali ujedno I tako nezno sa puno ljubavi, njegova grubost pokazuje da je on alfa, da mu niko nista ne moze, time pokazuje I kako je opsesivan I ljubomoran po mene. A njegova neznost je nesto najlepse na svetu, on je najsladji muskarac kog ja znam, kada se ljuti skupi obrve I celo a oci mu se smanje, kad je zbunjen mali I jako neprimetno otvori usta, oci mu se rasire opet jako neprimetno, malo nakrivi glavu, a kad je srecan on ima najlepsi osmeh na svetu, tada mu se I oci smeju, ima male rupice na obrazima. Za sve te detalje sam ga pazljivo posmatrala, znam svaki njegov korak, iako u pocetku nisam znali sta ce sledece da uradi. On nije toliko druzeljubiv tip, voli da bude sve po njegovom, da bude sve pod kontrolom. Ali on je ujedno I najbolji drug, sin I muz, siguran sam da ce biti I odlican otac, u zadnjih par dana imam ogromnu zelju za bebom, ali nista mu nisam rekla, ne znam da li je spreman za tako veliku odgovornost, srecna sam kad pomislim na njega kao tatu ali ujedno se I plasim njegove reakciju, znam da nemam cega da se plasim jer bi on isto voleo dete sa mnom. Puno ga Volim, nisam ni bila svesna koliko sam se vezala za njega.

Okrenula sam se ka njemu I pogledala ga u oci, on je opet imao malo zbunjen izraz lica jer ga nijednom do sad nisam pogledala direktno u oci, uvek sam sklanjala pogled. Ruke sam obavila oko njegovog vrata I polako ga poljubila. Zbunio se na trenutka ali posle je krenuo da me ljubi, jeste bilo me je sramota, ali niko nije obracao paznju na par koji se ljubi, mislim ima ih ovde puno. Poljubac je trajao dugo, ali na kraju sam se ja odvojili, nasmesila sam mu se I onda sam naslonila svoju glavu na njegove grudi I brzo je sklonila, znam da je slab na to, kada mu stavim glavu na grudi. Povukao me je kod stola I kako smo seli odmah se privukao ka mom uvu.

-Sta je uslo u tebe ha?

-Nista, nesto nije u redu?

-Ne, sve je odlicno, zato me I cudi.

-Pa ne bi trebalo da bude cudno, samo pokusavam da budemo sto normalniji, kao par.

-Normalni ha?

-Pa da..

-Pa onda da poljubim svoju normalnu zenicu.

Poljubio me je u vrat I sklonio se.

-Hoces da idemo?

Videlo mu se na licu da mu se ne sedi vise ovde.

-Moze, ionako je kasno. Nego idem da zovem I Minu ostavili smo je samu sa Ivanom.

-Vazi, ja cu da pokupim nase stvari.

Malo mi je trebalo vremena da se proguram kod Mine, sa njom je bio I Ivan jako cudan ai sve slepljen za nju, cinio mi se malkice pijan.

-Idemo Mina.

-Vazi.

Pogledala je u Ivana I taman da krene uhvati je za ruku.

-Ona ce sa mnom.

-Mina?

-U redu je.

-Dobro onda, Viktor I ja idemo.

Ruski kraljWhere stories live. Discover now