PART 22

4.3K 113 13
                                    

-VIKTOR-

Usli smo u restoran, konobar nas je odveo do stola a ja sam se jedva suzdrzavao da ne pobijem sve muskarce ovde koji bulje u dupe moje zene.

-Druze lakse malo izgledas kao da ce oci da ti svakog trenutka puknu koliko su crvene, a I glava boga mi.

-Viktore sta ti je?

Kada me je moja princeza uhvatila za ruku nisam vise razmisljao ni ocemu, drzala je moju ruku I nezno me gledala. Namejao sam joj se.

-Nista princezo.

-Sigurno? Ne izgledas dobro, ne svidja ti se restoran?

-Ne, restoran je odlica, tebi jel se svidja?

-Da, prelep je, svidja mi se jer ima dosta cveca.

-Drago mi je, Mina tebi jel odgovara?

-Lep je.

Znam Minu vrlo dobro opet nesto smislja, jer gleda u nekog momka koji je guta pogledom. Bilo mi je nezgodno da je pozovem jer kako je sto bio kockast, ja sam sedela izmedju Viktora I Ivana a Mina mi je bila preko puta. Pokusala sam nogom da je cusnem ali je bilo neuspesno.

-Mina izgledao da ti misija ide kako treba.

Viktor je poceo sa pricom.

-Na sta mislis?

-Pa vidi se da flertujes sa onim tipom tamo. Nije los.

-Lep je

-Znaci zapao ti je za oko?

-Jeste, samo sto izgleda samo zna da gleda ne krece u akciju, smotan je.

Ivan puca, stiska onu casu sa viskijem koju je narucio, malo mi ga je zao. Ne znam zasto.

Prisla sam mu blize neprimetno.

-Ivane lakse malo, puci ce casa.

-Nece samo casa da puca veceras.

-O cemu pricas.

-Ubicu ga.

-Kog ces da ubijes? Sta ti je?

-Vidi kako je gleda, a ona uziva.

-Samo se gledaju, I sto tebi to smeta.

Ivan me je pogledao a oci su mu bile krvave od besa.

-Niko ne sme da gleda ono sto je moje!

Ustao je sa stola I prisao onom liku, nesto mu je rekao I izasli su napolje. Mina se uspanicila, a Viktor je vec bio na nogama. ]

-Viktore budi sa Minom, sad cu ja.

-Jel si sigurna?

-Mhm.

Izasla sam napolje, a Ivan je krenuo da udari onog tipa ali sam brzo potrcala I zaustavila ga.

-Ivane smiri se.

-Opala koja je sad ovo maca, ti bi sa obe.

-UBICU TE!

Ivane smiri se!

-A ti sta hoces?

-Malopre sam hteo onu prvu ali ni ti nisi losa, dodji!

Krenuo je ka meni da me povuce ali je ga je Ivan sacekao sa pesnicom.

-DJUBRE JEDNO NEKULTURNO JEL VIDIS PRSTEN, TI BI UDATU ZENU JE LI?!

-Opala pa I ti bi obe kolko vidim, izveo si me da me bijes zbog jedne a sada I zbog zene? Je li frajeru?

Ruski kraljWhere stories live. Discover now