-VIKTOR-
Morao sam da odem do firme, ali sam poslao Ivana da ide da kupi neke grickalice I jos nesto, I da odnese Sofiji I Mini. Hvala bogu da Sofija ima takvu drugaricu, dosta joj je pomogla a I meni je. Nakon nekoliko stai provedenih u firmi krenuo sam kuci.
Kad sam usao unutra Ivan me je povukao u kuhinju I dao mi znak da cutim.
-Sta je bilo?
-Shhh! Tiho pricaj da nas ne bi cule.
-Ok, sta je bilo?
-Sofija je nervozna.
-Sto? Boli je nesto?
-Ne, nervozna je zbog tebe, tvojih roditelja, nje, cele ove situacije.
-Jel su joj moji nesto rekli?
-Ne, uznemirena je zato sto misli da nece da se svidi tvojim roditeljima.
-Ali moji je obozavaju!
-To joj je I Mina rekla, ali Sofija tvrdi da nece zadugo da bude tako.
-Zasto?
-Pogadjaj jednom.
-Beba?
-Da! Ona misli da ce tvoji da je zamrze jer ne mozete da imate bebu.
-Ali mozemo, ja sam se ponudio da joj napravim dete.
-I odbila te.
-Da..
-A znas zasto?
-Rekla je kako dete ne moze da zivi u porodici bez ljubavi..
-Tako je, rekla je da je ne volis da ona tebe ne voli I da to ne ide tako. Ali Mina me ej fascinirala.
-Sta je uradila?
-Rekla joj je kakav si bio za vreme dok je bila u komi, da si jedini imao nadu, I jos nesto.
-Sta?
-Rekla joj je da je volis.
-Mhmm.odkud joj to?
-Daj Viktore zar nije tako?
-Ivane, dobro znas zasto sam u ovom braku.
-Da, znam. Ali vezao si se za nju!
-Nisam, samo sam izvrsavao obecanje.
-Prihvati to vec jednom, volis je brate. Vezao si se dosta za nju. Poznajem te jako dugo!
-One su u dnevnu?
-Ne mozes zadugo da izbegnes ovo!
Krenuo sam ka dnevnoj, a Mina I Sofija su gledale TV.
-Cao.
-Helou!
Mina me je sva srecna pozdravila, Sofija me je nekako cudno pogledala, stidljivo?
-Sofija kako si?
-Dobro..
-Boli li te jos rebro?
Priblizio sam joj se I kad sam hteo da pipnem tamo gde je bila povredjena samo se odmakla.
-Ummm...dobro sam.
-Ok, jel ste gladne?
-Daa!! Nista nismo jele.
Mina mi je odgovarala dok je Sofija bila zamisljena.
-Sofija?
-Aaa.da.
-Ajdemo onda Ivan je spremio nesto.
YOU ARE READING
Ruski kralj
RomanceI DEO. Ona je njegova kraljica. Samo njoj nije mogao da odoli, za njega je njena rec bila svetinja. Ne daj boze da je neko povredi, on ce ubiti za nju, I da ne trepne. On je grub, hladan, jak za sve ali slab na nju. Rusi su to, samo ne dirajte ono s...