-Viktor-
Ne smem da joj dozvolim da se previse veze za mene, da se opusti pored mene. Jos I ovo sa vencanjem, bas je sranje.
Sedeo sam za stolom I cekao Sofiju, nakon par minuta je dosla. Sela je preko puta mene I samo cutala.
-Uzmi jedi.
Pocela je da jede, muljala je po tanjiru, slabo je jela.
-Sto ne jedes?
-Nisam gladna.
-Nista nisi jela ceo dan.
-Nisam gladna, idem u sobu da spavam, umorna sam.
Otisla je u sobu a ja sam krenuo ka svojoj radnoj sobi ali sam se predomislio.
Stigao sam do njenih vrata I pokucao par puta na njih ali nema ogovora, samo sam usao ali nje nije bilo u sobi. Krenuo sam ka njenom kupatilu I kad sam otvorio vrata imao sam sta da vidim. Ona gola ko od majke rodjene, spremala se da se kupa. Nisam skidao pogled sa njenog tela, ona je bila u soku par sekundi I posle je krenula da uzima peskir ali sam je zaustavio, priblizio sam joj se i upijao njen miris, tako lepo mirise, osecam da joj srce lupa nenormalno brzo, s'obzirom kako joj se grudi spustaju pa podizu veoma brzo. Niko nista ne progovara. Polako je mazim po ruci i idem do vrata, jezi se pod mojim dodirom, pogled joj je spusten. Hvatam je za vrat i ljubim, ne uzvraca, pocinjem grublje da je ljubim i tek tad se malo opusti, pocinje da uzvraca polako ali pazljivo. Uhvatio sam je za zadnjicu i pritisnuo sto jace uz mene. Ona me je odgurnula od sebe i ogrnula se peskirom.
-Izadji napolje!
-Sta je tebi odjednom?
-Meni?! Ti si ovde nasrnuo na mene, ne ja na tebe.
-Nisi se nesto bunila.
-Samo izadji napolje!!
Izasao sam, odmah sam pozvao Ivana da dodje na nase mesto.
Nakon desetak minuta je Ivan stigao u klub.
-Ej brate sta je bilo?
-Nista me ne pitaj.
-Ona mala jel da? Pravi ti neke probleme?
-U glavi brate, pravi mi velike probleme u glavi.
-Pa sta se desilo?
-Malopre smo imali vreli poljubac u kupatilu.
-Kako to jebo te? Ii??
-I nista jednostavno me je odgurmula od sebe i rekla da izadjem
-E druze moj tesko tebi sa njom.
-Ne staj mi na muku.
-Jel ste pricali o vencanju?
-Nismo stigli, za vecerom je bila tiha, nista nije jela e tu smo se malo svadjali, ona se onda naljutila I otisla u svoju sobu, meni je bilo krivo sto sam besneo na nju I usao sam u njenu sobu ali nje nije bilo, onda sam usao u kupatilu I bila je tamo, I onda smo se ljubili kratko I odgurnula me je. I evo me.
-Ou brate, pa jel si barem planirao kako cete I sta cete za svadbu, kad ce da bude I tako?
-Nisam nesto previse, ali mora da bude najmanje za nedelju dana. Znam da je brzo ali sta cu. Nece da bude veselje, icicemo samo kod maticara, bice gostiju ali ne I muzike.
-Bas si pazljiv prema njoj.
-Moram.
-Ali da li ti smeta?
-Ne znam, ne smeta mi, tiha je, nije razmazena kao sto si mislio. Predivna je.
YOU ARE READING
Ruski kralj
RomanceI DEO. Ona je njegova kraljica. Samo njoj nije mogao da odoli, za njega je njena rec bila svetinja. Ne daj boze da je neko povredi, on ce ubiti za nju, I da ne trepne. On je grub, hladan, jak za sve ali slab na nju. Rusi su to, samo ne dirajte ono s...