-VIKTOR-
Ivan I ja smo sedeli u stanu I pricali, Ivan muti nesto sa Minom, rekao sam mu da se ne petlja tu, on je rekao da mu je samo zabava. Ne livi na sebe, promenio se na gore, ali zasto? Ne svidja mu se Mina vidim to, ali zasto flertuje sa njom ima nesto u planu
-Ajde ispljuni!
-Sta?
-Sta mutis sa Minom, ne svidja ti se vidim zasto to radis?
-Mala se lozi na mene I sam si primetio, malo cu da se zajebavam.
-Zasto? To nisi radio do sada, cudan si.
-Zasto sam cudan?
Uozbilji se, to vise lici na njega.
-Nisi toliko ozbiljan, mnogo se zajebavas, to ne lici na tebe, ranije si jebao brate bio si ozbiljan tvrdji, sta ti je sad?
-A sta sad ne jebem?
-Ne znam ja ti mi reci sta nije u redu.
-Brate znas da idalje imam svoj nocni zivot, samo mi je sad zanimljiva ova mala to je to.
-Ivane nemoj da se posvadjamo kazi sta mutis, ovo nisi ti!
-NJEN OTAC JE DOBAR SA MOJIM OCEM OK?! I KOPA OD NJE INFORMACIJE ZA MENE. ZNAS DA NE ZELIM DA UPOZNAM TOG KRETENA.
-I sta radis njoj? Povredices je?
-Kako se ona igra sa mnom, tako cu I ja sa njom!
-Ivane ne radi to, obice ti se o glavu!
-STA ME ZABOLE?! JEDINU ZENU KOJU VOLIM JE SVOJA MAJKA I TO JE TO. JA NISAM TAKAV TIP DA SE ZALJUBLJUJEM I ZENIM KAO TI! JA IZJEBEM I OSTAVIM, BRIGA ME JE ZA POSLEDICE. JA SAM HLADAN, OGORCEN I GOTOVO. TO JE TO NEMA DALJE!
-Slusaj ovako nemoj da se deres tu! Ja se nisam svojom voljom ozenio!
-Ali si se zaljubio, volis Sofiju! A ja? Ja ne volim nikoga, niti cu da volim, nisam takav!
-Ivane moje je da ti kazem da ne radis to, nece se dobro zavrsiti po tebe!
-Ajde da zavrsimo ovu temu, radicu sta ja hocu. Pokazacu onom monstrumu da se ne salim!
-Samo nemoj da je povredis.
-Zavrsili smo o tome. Samo se drzi podalje od svea ovoga, pravi se da ne znas nista, ne zelim da ti pravim problem sa Sofijom.
-Tvrdoglav si.
-SOFIJA-
Mina me je terala sto vise da kupujem, jer ce nam trebati, a I zeli da izgledamo lepo I skupo.
-Ja mislim da bi to bilo to Mina, previse smo kupile.
-Jesmo, ali mogle smo nesto I skuplje, ti si sve gledala nesto jeftino.
-Ne zelim da Viktor pomisli da sam neka sponzorusa, sve jedno vraticu mu taj novac.
-Jao bre Sofija znas da nikad nece da ti prihvati te pare.
-Znam ali opet...glupo mi je.
-O Sofija, u braku ste, muz ti je dao ti je pare I sta.
-Uff, idemo?
-Ajdee.
Nakon nekiliko minuta voznje taxijem stigle smo. Ruke su nam bile pune kesama. Na ulazu nas je videla Marina I pozvala je Vikotra I Ivana da dodju da nam pomognu.
-Gospodine mozete da dodjete da pomognete gospodjicama sa kesama?
-EVO!
Obojica su nam uzeli kese iz ruku, moje je uzeo Viktor sa smeskom, a Minine je uzeo Ivan imao je neki pogled koji ne mogu da protumacim, kao neki pogled koji govori jos samo malo ili mi se ucinilo, ali nije mi promaklo kako ga je Mina zaljubljeno gledala.
YOU ARE READING
Ruski kralj
RomanceI DEO. Ona je njegova kraljica. Samo njoj nije mogao da odoli, za njega je njena rec bila svetinja. Ne daj boze da je neko povredi, on ce ubiti za nju, I da ne trepne. On je grub, hladan, jak za sve ali slab na nju. Rusi su to, samo ne dirajte ono s...