PART 2

7.4K 166 1
                                    

-Proslost-

-VIKTOR-

Imao sam sastanak sa gospodinom Lazicem, znao sam da to nece biti obican sastanak. On I ja smo partneri od pocetka, odlican je covek, pravedan, posten I covek od reci. Pomogao mi je dosta toga, oko osnivanja firme, bio je jako uspesan zbog cega su ostali bili ljubomorni. On je bio svestan situacije, zato me je zamolio da se nadjemo.

-Gospodine Lazicu.

Pozdravio sam ga.

-Viktore, sine, kako si?

-Ja sam odlicno, kako ste vi?

-Kako da budem, drzim se. Nego znas da ovo nije obican sastanak.

-Predpostavio sam, o cemu je rec?

-Pa rec je o mojoj cerki, Sofiji. Pricao sam ti o njoj.

-Da, spomenuli ste je par puta.

Ne znam puno o devojci, cuo sam da je jako fina devojka, voli da pomaze, obozava decu, zato je sada vaspitacica u nekom vrticu. Nije neki bog zna kakav posao ali ga voli, tako tvrdi njen otac. Ona ne juri milione, zeli da zivi sasvim skroman zivot, da nadje dobrog muza I da ima decu, I posao koj voli. I njoj je dosta. Ona je jedina slaba tacka njenog oca. Svaki put mu podje neka suza kad prica o njoj. On kaze da je ona jedna jaka devojka, ali I da se pretvara u nekim trenutcima da je jaka, kad ne moze vise, trpi. Stvarno deluje kao sjajna devojka, jeste mladja od mene ali ne bi bio ravnodusan prema njoj, malo sam je pratio I devojka izgleda kao boginja.

-Slusaj Viktore, ti si mi kao sin. Prirastao si mi srcu, da li znas zasto sam ti pomogao u svemu ovome?

-Zasto?

-Odmah sam video da si vredan, snalazljiv, pun razumevanja, ozbiljnosti, video sam da se boris za ono sto volis. Ali sad cu te zamoliti za nesto.

-Naravno, uradicu sve sta je u mojoj moci.

-Znam da nije u redu da ovo trazim od tebe, ali moram.

Video sam da mu je tesko palo.

-Kazite slobodno, toliko toga ste ucinili za mene.

-Ja necu jos dugo, osecam to.

-Jel ste bolesni, sta nije u redu?

-Nisam bolestan, ali znas da sam jako mocan I da imam preveliku konkurenciju. Zato sam napravio testament. Sve cu prepisati mojoj Sofiji, ali nase firme ce da se spoje, bice jedna firma, ti ces da budes glavni, ona ce da bude samo vlasnik na papiru, na sastanke koje mora ici ce, pristace na to. Ali ne zelim da zivi sama

-Nastavite slobodno.

-Zamolio bih te cim ja odem da se ona preseli kod tebe. A posle, znam da nije u redu ali kasnije da se vencate. Ona mora imati nekog muskarca pored sebe, ja necu vise biti tu za nju, ona nece imati nikog, zato te molim da mi to ucinis. Jedino tebi mogu da verujem. Ona nece traziti puno, jako je skromna, bice joj tesko da prihvati tu cinjenicu ali pristace, jer je to moja zelja, trazice ti samo da Marina nasa kucna pomocnica nastavi da radi za nju, ona joj je kao druga majka, dosta mi je pomogla I oko njenog odrastanja I oko svega.

Ovo me je malo iznenadilo ali ovaj covek je dosta toga uradio za mene, ne znam kako da mu se oduzim. A ako je ovo nacin rado cu to uraditi.

-Uredu, ali sta ako ona ne pristine na brak, to ipak nije mala stvar.

-Pristace, znam je, malo ce da se dvoumi, ali pristace. Vi cete ipak biti vencani samo na papiru I za javnost. A ako ne ide razvedite se, ali molim te, ne odvajaj oka sa nje, ona je moje jagnje, moje jedino. Molim te Viktore pazi na nju. Mnogo je slaba iako se pravi da je jaka. Povrede je sitnice. Budi nezan sa njom, ali nemoj da popustis, jer ona odmah prouci osobu, I ako je ta osoba dobra ona se brzo veze za nju. Ali ako vidi nesto drugo tesko tebi. Ali nece, ti si dobar momak.

To me je nasmejao, I sada imam zelju da zastitim onu malu devojcicu.

-Ne brinite, nece je niko povrediti dok sam ja ziv. Sve cu joj ispuniti, svaku njenu zelju. Razmazicu je ako treba.

-Veruj mi ona ne moze da se razmazi, mnogo je skromna. Ona je toliko cista, I ne iskvarena, zavoleces je ubrzo, lepo cete se slagati.

-A za posao?

-Neka ide na posao, ona u tome uziva, obozava decu.

-Uredu.

Pozdravio sam se za gospodinom Lazicem I izasao iz kancelarije, rekao mi je da veceras izlazi u klub jer je njenoj prijateljici rodjendan. Pozvao sam Ivana I rekao mu da veceras bude spreman jer idemo u klub, a usput cu mu sve objasniti.

Bilo je negde oko 11 sati uvece, Ivan I ja smo uzeli separe malo dalje od njihovog, u samom cosku, u mraku tako da ne moze da nas vidi. Za njihovim separeom su bili njih petoro, ona, jos tri devojke I jedan muskarac koji se stalno motao nesto oko nje. Ona je bila prelepa, imala je haljinu koja joj je prelepo stajala, I na koju mi se moj drug digo, kosa joj je bila podignuta u visoki rep.

Sofijina haljina:

Dok je njena drugarica nosila neku teget haljinu, i imala je blage lokne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dok je njena drugarica nosila neku teget haljinu, i imala je blage lokne. Nju sam prepoznao jer sam malo istrazivao Sofijin zivot, pa sam je prepoznao, nisam uhoda samo sam hteo da malo bolje upoznam svoju buducu suprugu.

Minina haljina:

S'obzirom kako su se ostale obukle Sofija je super, grudi joj se ne vide samo je haljina malo kraca, ali solidno je, da ne zanemarimo cinjenicu da je super sexy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

S'obzirom kako su se ostale obukle Sofija je super, grudi joj se ne vide samo je haljina malo kraca, ali solidno je, da ne zanemarimo cinjenicu da je super sexy.

Dok su one igrale Sofija je pogledala par puta ovamo, ali sve jedno nije mogla da nas vidi. Dok sam je ja gutao pogledom.

Oni su oko 3 sata ujutru otisli, I to ih je Sofija nagovarala, video sam kako ih je vukla sve do jednog, sem onog tipa tamo koji nije skidao pogled sa nje.

Sutradan sam otisao do Laziceve kancelarije, rekao je da treba da ga odvezem do aerodrome jer ide za Milano nekim poslom.

Kad smo stigli tamo neko ga je samo upucao I nestao. I tada mi je samo jedna misao bila u glavi. Sofija.

Ruski kraljWhere stories live. Discover now